ervaring fiona's ruitershop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kissmeB

Berichten: 1140
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: ergens in gelderland

ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 19:36

hoi
hebben meer mensen slechte ervaringen met fiona's ruitershop?
Ik heb hier 5weken geleden iets besteld+betaald ,dag later kreeg ik netjes bericht dat het niet meer leverbaar was..
Nadien nooit meer wat van gehoord!...
100keer gemailt,maar geen reactie of geldstorting terug!

meer mensen slechte ervaringen?

coby88
Berichten: 1022
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: fryslan

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:44

is het misschien niet handig als je er even naartoe belt ipv mailen?
Heb zelf geen slechte ervaringen gehad met haar.

Nijnteee

Berichten: 2064
Geregistreerd: 23-05-07

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:47

Deze ruitersport zaak is bij mij in de buurt, maar heb er altijd goede ervaring mee. Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
Ik zou idd even bellen en zeggen dat andere acties gaat ondernemen.

Woody2015

Berichten: 6407
Geregistreerd: 18-01-07

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:20

heb er ook ooit iets besteld en netjes afgeleverd, wel ik meen 2 weken moeten wachten maar een goede ervaring dus

aliealie

Berichten: 1894
Geregistreerd: 15-06-08
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 11:35

Nou in die zin geen slechte ervaring mee, maar kwa vriendelijkheid kan het daar wel wat beter.
Ik ben er een paar keer geweest, heb er ook wel eens een paar keer heengebeld met wat vragen over assortiment zadels e.d. maar ook toen liepen ze niet over van vriendelijkheid. Dan heb ik genoeg andere keus in de buurt en kom ik er niet meer zo snel.

Calimero_

Berichten: 4013
Geregistreerd: 25-12-07
Woonplaats: In het hoge noorden :)

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:02

Deze zit ook dicht bij mij. Geen slechte ervaringen nee. Alleen hoor ik inderdaad wel eens dat het leveren wel lang kan duren. Gewoon even bellen

Mister T

Berichten: 802
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:29

Mag ik je wat juridisch advies geven?
Je hebt al gemaild dus dat is al goed. Telefonisch contact is niet handig want dat is bij eventuele verdere stappen niet te bewijzen, mocht je aangifte of iets dergelijks doen. Vaak wordt je niet vriendelijk behandeld aan de telefoon of worden er beloftes gedaan maar als dat niet zwart wit staat, dus dan heb je er nog niks aan.
Als ik je iets mag aanraden, zou ik nog een keer een mail of brief sturen (voorbeeldbrief kun je vinden op sites zoals consuwijzer.nl) en daarin aangegeven dat binnen een bepaalde termijn je geld terug wel, anders doe je aangifte en je kan het ook melden bij organisaties zoals de consumentenbond of nationale onbudsman. Soms schrikken ze dan wel, maarja verder zijn dit soort zaken altijd moeilijk op te lossen omdat de ondernemer inderdaad vaak niet zal reageren. Maar je kunt het in ieder geval proberen.
Succes!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 07:56

EA-TK-AP >>> EA-GZ

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:17

alleen dat de deken die ik er heb gekocht na nader inzien toch te duur was en snel gesloopt was. maar ik denk dat je beter er even langs kunt gaan.

mn ouders hebben er ooit een rijbroek besteld via internet voor mn zusje, we hebben er lang op moeten wachten want toen het pakje kwam toen wisten we niet eens wat voor pakje t was. rijbroek paste wel maar totaal verkeerde kleur en merk.. maar ach

kissmeB

Berichten: 1140
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: ergens in gelderland

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 13:55

bedankt voor jullie advies en reacties!
Helaas woon ik te ver weg om even langs te gaan!
ik denk dat ik deze week bel,mocht dat niet baten ga ik zo'n brief sturen. Ik schrijf de naam van diegene die ik spreek en datum dan op en dan verwijs ik als het nodig is in die brief terug naar het telefoongesprek.
haha wat een gedoe:)
wordt vervolgd haha

Vulina

Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:03

Ik kom er ook regelmatig, heb er nog nooit vervelende ervaringen mee gehad! Ook de spullen die ik er heb gekocht waren altijd goed...

Zoals ik ze ken, zou ik gewoon even bellen, ik verwacht dat het een foutje is..

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:08

Die zit ook bij mij in de buurt (maar vanwege tijdgebrek bestel ik vaker dan dat ik er naar toe ga). Ik heb geen slechte ervaringen met hun tot nu toe. Eventuele vragen zijn altijd netjes opgelost, dito wanneer er producten niet leverbaar bleken te zijn of niet bleken te passen, mijn geld heb ik altijd netjes teruggekregen. Wel vind ik het 'lastig' dat veel producten op de site niet direct leverbaar zijn waardoor je meestal een week of 2 moet wachten.

kissmeB

Berichten: 1140
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: ergens in gelderland

Re: ervaring fiona's ruitershop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 17:41

even een update!
ik heb ze gebeld en ze klonken heel aardig!
Het schijnt zo dat ze met een betalingsprogramma werken waar je zelf je geld van moet afhalen. hier heb ik geen bericht van gehad. nu ingelogd en het geld naar mijn eigen rekening overgeboekt.
pff wel een rotwerk,je moet je eerst aanmelden en inloggen enzz. Die mevrouw aan de telefoon liet al wel merken dat ze niet gecharmeerd was van dat programma!

Topic kan op slot,en 1conclussie er was dus duidelijk een fout in de comminicatie door dat programma, de ruitershop heeft netjes gehandeld!