Wat me nu weer is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 14:39

Ik fietste gisteren snel van stal weer naar huis, want het begon al wat te regenen en wilde dus gauw thuis zijn. Onderweg zei iemand hoi tegen mij, ik zei hoi terug. Toen begon dat meisje steeds weer hoi, hoi enz te roepen. En begon oplaatst te schelden. Ik dacht van wat wil zei nou. :? Later zag ik dat het een groep was met wat jongens en meisjes. Ze begonnen steeds mijn naam te roepen en schelden. Ik dacht hoe kennen zei mijn naam nou. Bleek dat het ik ooit eens met ze heb gepraat op de ijsbaan. Toen was ze heel vriendelijk. Ik begreep er niets van gisteren. Ik ben maar snel bij mensen het erf op gefietst. Je weet maar nooit wat een groep kinderen kan doen. Hier was dit jaar ook een jongen in elkaar geslagen door zinloos geweld.
En wat ik ook zo vreemd vind is, dat zei veel jonger zijn dan mij zijn. Ikzelf ben (bijna) volwassen. Je laat een ander mens toch gewoon met rust.
Vorig jaar is mij iets soortgelijks overkomen. Ik kwam uit school en de hele terugweg fietsten wat jongens van ong 13 jaar naast mij die mij steeds gingen uitschelden. Ik was zo in paniek dat ik 112 gebeld heb, toen gingen ze snel weg.
Ik voel mij niet meer zo veilig op straat, ik heb ook nog nooit een ander mens kwaad gedaan...dus ik begrijp ook niet waarom mensen mij dit aan doen.
Meer mensen die dit weleens hebben meegemaakt?

amsterdam_30

Berichten: 1958
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 14:47

Wat een slimme zet om zomaar een erf op te fietsen.
Waat raar als je die kinderen bijna niet kende egenlijk en nog vreemder dat ze zoveel jonger zijn...
Nooit meegemaakt dit, maar niet bang zijn en idd gewoon 112 bellen of bij een huis aanbellen!
Succes!!

kehdra

Berichten: 6384
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Groningen

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:34

Waarschijnlijk een stel opgeschoten pubers die zich gedwongen voelden door de groep om maar mee te schelden.

Een erf opfietsen lijkt me inderdaad een goede, als je hier aan had staan bellen had je zelfs binnen mogen komen, en had ik die pubers eens aangesproken...
Walgelijk zulke kinderen, terwijl bij pappa en mamma thuis zijn ze vaak heel anders...

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:38

Pff belachelijk.
Ik ben zelf 13 maar dit komt echt nooit in mijn op hoor om zomaar iemand uit te schelden en vooral ook omdat jij gewoon volwassen bent.
Snotneuzen.


Wel vervelend idd! :(:)

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:54

Jeetje, daar ben je lekker mee dan, en dan nog niet eens in een grote stad ook, als ik zo lees dat je een erf op bent gefietst... Het wordt ook steeds gekker :n

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:58

Die hadden dan aan mij een hele slechte gehad. := Als ik ergens een hekel aan heb zijn het jonge uit de hoogte gevallen spruiten van nog geen 14 jaar die brutaal doen tegen ouderen.

Yellowcab
Berichten: 2863
Geregistreerd: 16-01-06

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:13

Ik herken het wel, zie hier ook genoeg van zulke kinderen. Echt belachelijk.

Vanmiddag was ik op mijn paard buiten aan het rijden toen reden er twee van die wijven op een scooter wild toeterend en schreeuwend voorbij. Nou wat een lol. Mijn paard reageerde er totaal niet op gelukkig! Maar wat bezield je om zo te doen op straat?

___Sanne

Berichten: 1585
Geregistreerd: 23-11-05
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:00

Heel vervelend!
Een keer toen ik met een vriendin in het zwembad was, was er een groep meiden die ons ook uitscholden en ook op ons gingen spugen! We waren allebei zo in shock dat we er niet veel mee hadden gedaan (mijn vriendin wel meer dan ik trouwens :P ), we zijn wel naar de badmeester gegaan daar..De vraag is alleen, wat hadden wij misdaan tegen die meisjes? We kenden ze niet eens!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:07

Wat een ellendige pubers inderdaad...

Heb zelf een half jaartje terug ook zoiets meegemaakt.
Zat op mijn brommertje (gaat maar 30). Stond op het fietspad bij het stoplicht te wachten en naast me op de autoweg stond een auto met een groep jongens erin. Te toeteren en te schreeuwen. Ik was al blij toen het groen werd, maar voor hun ook helaas. Bleven de hele tijd naast me rijden (ik op het fietspad, zij op de weg met tussen ons een greppeltje). De hele tijd toeteren en dingen schreeuwen. Op een gegeven moment moest ik oversteken op een soort van kruispunt, gingen ze met die auto mijn weg blokkeren. Toen ben ik maar naar rechts gegaan in plaats van rechtdoor, reden ze weer achter me aan. Ben toen ook een erf opgereden, kwamen ze ook dat erf oprijden en vroegen ze me waar het streekbos was. Gaf ik nog antwoord ook.. "ga je met ons mee? *grijns grijns* ". Toen ik nee zei bleven ze nog even staan en reden uiteindelijk weg, met hun lichten uit (was uurtje of 11 's avonds). Mijn hart zat in mijn keel :=

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:15

Rotkindertjes :(

Maar meid laat je niet bang maken hoor.
Probeer goed rechtop je fiets te gaan zitten. Straal zelfverzekerdheid uit.
Kijk de kinderen recht in de ogen!

Meestal is het gewoon stoerdoenerij. Als jij dat meisje alleen tegen komt is ze vast niet
zo stoer meer.

Ik ben ook niet zo'n held hoor ( ben al 44 jr) Maar als ik me bang of onzeker voel neem ik een hondenketting mee
in mn jaszak. Ik doe er nooit iets mee, maar voel me wel veiliger ;) Ik heb er een keer mee rondgeslingert :+
Alleen maar laten zien hielp al, haha.

Sterkte! :(:)

Anoniem

Re: Wat me nu weer is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:19

Raar is dat hè.. :(:)

Ik heb dit 'vroeger' ook weleens mee gemaakt..
En het rare is dat als je dit in het echt meemaakt, je heel anders reageert dan je had gedacht.

Er zullen wel mensen zijn die dan zeggen;"Dan draai je toch gewoon om en sla je terug als ze beginnen te klieren.."
Maar dat werkt niet zo..

Ik vind het ook een slimme zet dat je een erf op bent gefietst. :j