Het "vrolijke" vuur @ National Show Ermelo 2010

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Het "vrolijke" vuur @ National Show Ermelo 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 07:47

Het was een jaar vol met leed en verdriet, doodsangsten heb ik uitgestaan eind april toen mijn kanjer El Fuego Joy besmet bleek met het droesbacterie.
Nachten van waken bij een doodziek paard, die niet wilde/kon eten en extreem hoge koortsen.

Even leek hij het niet te gaan halen, maar hij vocht terug en herstelde.
Al snel bleek dat mijn kanjer zich weer fit te voelen en zachtjes aan begonnen we weer met trainen.

Afgelopen weekend waren wij aanwezig op de Nationale Show in Ermelo.

Tranen liepen over mijn wangen toen mijn toppers zich als derde mochten opstellen en daarmee Bronze Medal winnaar werden in een zeer zware klasse op het Nationaal Kampioenschap.

Afbeelding

Afbeelding

Wat een afsluiting van een showseizoen dat wij aan ons voorbij moesten laten gaan,
Volgend jaar zijn we er zeker vaker bij , we hebben verschrikkelijk genoten van de gezelligheid van alle mensen, de barbeque en samen slapen op zaal.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Het "vrolijke" vuur @ National Show Ermelo 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:03

Inderdaad een zeer bewogen jaar geweest, maar gelukkig goed afgelopen. Alvast veel succes voor het komende jaar gewenst.

Shanelle

Berichten: 2337
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:49

Ik dacht even: :wow: da's de mijne !!
Haha die bles is op het eerste gezicht identiek ..

Wat jammer dat je paard zo ziek is geweest :(:) gelukkig issie er weer helemaal bovenop, da's het belangrijkste!

Leuke foto's trouwens, en nog heel veel succes gewenst.

isabelle_k

Berichten: 180
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:13

Super gedaan! Bij zijn ronde aan de hand viel hij al veel meer op dan in Raalte!

FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 22:10

isabelle_k schreef:
Super gedaan! Bij zijn ronde aan de hand viel hij al veel meer op dan in Raalte!



Ondanks de magere punten aan de hand blijven we hem ook zeker aan de hand showen,
wij genieten ervan om naar hem te kijken, en inderdaad hij snapte het spel al weer wat beter als in Raalte.
Tegen 1ste en 2 premie showhengsten kan hij wellicht niet op, maar ach lol met je knol is toch het belangrijkste ....

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:09

Helaas heb ik Fuego gemist, maar wat ik je al zei "hij zag er zo goed uit onder zadel tijdens de clinic"
Het was zekers een gezellig weekend, een hele fijne sfeer ook onderling *D

ps: ik ben diegene van dat chihuahaatje :P

FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 23:16

ArabianRanch schreef:
Helaas heb ik Fuego gemist, maar wat ik je al zei "hij zag er zo goed uit onder zadel tijdens de clinic"
Het was zekers een gezellig weekend, een hele fijne sfeer ook onderling *D

ps: ik ben diegene van dat chihuahaatje :P



Ik weet wel wie jij bent hahaha ,

Ik vond de sfeer ook super, alleen dat is al een reden om gewoon te blijven komen en wie weet verbaast Fuego vriend en vijand ooit nog wel eens verschrikkelijk aan de hand. :D

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:47

FuegoJoy schreef:
Ik weet wel wie jij bent hahaha ,


hahahaha, die huilebalk naast Siv

Afbeelding

FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 23:49

ArabianRanch schreef:
FuegoJoy schreef:
Ik weet wel wie jij bent hahaha ,


hahahaha, die huilebalk naast Siv

Afbeelding


Hahahahaha , nou alle recht hoor , wat een prestatie zet dat dier neer samen met Ilona.
Als je er ooit een hebt die je graag in het springen en eventing ziet lopen dan houden wij ons van harte aanbevolen hahahaha

Ik zat ook met tranen op de tribune , mijn kanjers die zo netjes door de baan gingen en dan hebben we nog niet eens oranje linten en plakaten die mogen worden opgehaald

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 23:54

FuegoJoy schreef:
Hahahahaha , nou alle recht hoor , wat een prestatie zet dat dier neer samen met Ilona.
Als je er ooit een hebt die je graag in het springen en eventing ziet lopen dan houden wij ons van harte aanbevolen hahahaha

Ik zat ook met tranen op de tribune , mijn kanjers die zo netjes door de baan gingen en dan hebben we nog niet eens oranje linten en plakaten die mogen worden opgehaald


Dit is wat ze noemen 'passie' en liefde voor je dieren....
Alles wat met Siv te maken heeft word ik emotioneel van, ook hij heeft diepe dalen gekend (2x ernstig ziek geweest) en moet je zien hoe hij teruggekomen is. Een vechtersbaasje.
Zelfde geldt voor Fuego.. <3

isabelle_k

Berichten: 180
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:21

FuegoJoy schreef:
isabelle_k schreef:
Super gedaan! Bij zijn ronde aan de hand viel hij al veel meer op dan in Raalte!



Ondanks de magere punten aan de hand blijven we hem ook zeker aan de hand showen,
wij genieten ervan om naar hem te kijken, en inderdaad hij snapte het spel al weer wat beter als in Raalte.
Tegen 1ste en 2 premie showhengsten kan hij wellicht niet op, maar ach lol met je knol is toch het belangrijkste ....


zo is dat!! Met yokidoki ben ik al meer dan trots als hij gewoon zijn ding doet en laat zien dat hij het leuk vind!

FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 22:10

Afbeelding

De lol straalt er vanaf !!!!!!!

FuegoJoy
Berichten: 1162
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Roswinkel ( emmen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-10 12:51

Niet alleen een showmonster maar vooral een voorbeeldige sportarabier,

Gisteren heeft Fuego zijn come back gemaakt in de springring, winstpunt nr 6 is binnen in het L springen.

Wij zijn supertrots op onze kanjer die zich ondanks zijn man - zijn voorbeeldig gedraagt in de voorring tussen de ponies en zich blijft focussen op de klus die gedaan moet worden..

Kyliam

Berichten: 447
Geregistreerd: 30-07-09
Woonplaats: Veldwezelt

Re: Het "vrolijke" vuur @ National Show Ermelo 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 11:32

ik vind het een heel leuk paard hoor! En gefeliciteerd met je winstpunt erbij! Inderdaad is lekker genieten van je paard het belangrijkste. Ikzelf kan ook heel erg genieten van gewoon kijken naar mijn arabiertje. Ik vind hem stiekem het mooiste paard dat er is hihi.