Na Vakantie Kat Weg..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 21:57

Hallo,

Ik moet even wat kwijt.
Ik kwam na de vakantie thuis,
ik als 1ste kijken waar mijn kat is. (Garfield :D)
buurvrouw paste op hem maar had m ook al een dag niet gezien :(
spoorloos.. |( (ik maar zoeken en zoeken)
2 dagen later komt mijn buurvrouw langs en zij had hem gezien bij een overbuurvrouw :S
ik daar snel heen.. (was al bij hun langs geweest maar ze waren toen niet thuis)
Ja daar was hij..
Hadden ze hem 4 dagen opgesloten in huis omdat ze dachten dat het een zwerfkat was.. :S
hij is eerder te dik dan te dun maar ze hadden hem onwormd en onvlooid...
:( jeetje ze hadden garfield 4 dagen opgesloten en onwormd en onvlooid. (ze hadden garfield compleet toegeëigend)
ik heb mijn fatsoen gehouden maar ik ergerde mij dood.. :S
(ze hebben hem dus gewoon van straat afgeplukt en opgesloten :( niet eens even aan de buren gevraagd of die van hun waren)
Laatst bijgewerkt door tryntsje op 14-09-10 22:23, in het totaal 6 keer bewerkt

Anoniem

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:02

Kan best zijn dat ie op zoek is naar jullie...Jullie dus heeft gemist dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Dat wordt zoeken geblazen.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:04

sorry ik was nog niet klaar :D

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:08

Jemig, dat is ook wat. Dat is dus wel angst he, dat ik volgend jaar op vakantie ga en mijn kat pleite of ziek is als ik thuis kom...
Heb je Garfield wel weer terug nu ondanks dat je overburen hem hebben toegeeigend? Ik mag toch hopen van wel!
Kan je hem eindelijk weer in je armen sluiten!

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:08

Zou ik ook woest om worden, maar deze afloop is beter dan die van buren van ons vorig jaar....
Mensen hadden hun kat naar het asiel gebracht. Beestje zag er niet uit i.v.m. behoorlijk oud en blind, maar deed het echt nog prima!
Toen er na 2 weken (mensen waren 3 weken weg en waarom de mensen die hem zouden 'verzorgen' niets gedaan hebben, zullen we het maar niet over hebben :( ) zich niemand bij het asiel gemeldt had, hebben ze het beestje in laten slapen ;( :( }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:09

O wat een asociale mensen zeg!! je zou hem maar net ontwormd of ontvlooid hebben, lekker zo'n dubbele dosis.
Ik heb ook zo'n asociale buurvrouw die alles naar binnen trekt wat buiten rondloopt, bandjes afhaalt en ze laat helpen.
Ik weet dit omdat ik ooit op goede voet met haar heb gestaan.

Ik zou die mensen goed in de gaten houden, voor je het weet ben jij je kat echt kwijt.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:13

Haha ja ik heb hem wel terug hoe maar ik kon me nog maar net inhouden door ze niet de waarheid te vertellen..
je plukt toch niet zomaar even een kat dikke vette kat van straat en doopt hem even als straatkat :S
ze hadden heb al 4 dagen in huis gehouden en ook ontwormd en ontvlooit..
(als ik een kat zie lopen en hij is vermagerd en heeft lelijke vacht zou ik hem wel meenemen maar alsnog de straat even navragen..)
maar hij is gewoon een goed verzorgde kat en hij is eerder dik dan dun

Anoniem

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:18

Ik denk dat deze mensen liever gratis een kat hebben dan dat ze dr wat voor moeten betalen...Stel je voor, was tenminste het argument van mijn buurvrouw. Ik ga niet betalen voor een kat dr lopen dr genoeg rond!

Ik hoop alleen voor je dat hij nu niet steeds over gaat lopen, en je hem daar steeds weg moet halen, want ook dáár heb ik al jaren mee te maken.
Sommige mensen sporen gewoon niet. Maar je kat heeft dat niet door :n

Ik heb nu een nieuw kitten poesje dr bij die gelukkig erg schuw is en zich niet laat pakken maar heb hier mn buik toch wel vol mee. Mijn oude kater moet ik daar nog regelmatig weghalen.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:20

Kentaro schreef:
Zou ik ook woest om worden, maar deze afloop is beter dan die van buren van ons vorig jaar....
Mensen hadden hun kat naar het asiel gebracht. Beestje zag er niet uit i.v.m. behoorlijk oud en blind, maar deed het echt nog prima!
Toen er na 2 weken (mensen waren 3 weken weg en waarom de mensen die hem zouden 'verzorgen' niets gedaan hebben, zullen we het maar niet over hebben :( ) zich niemand bij het asiel gemeldt had, hebben ze het beestje in laten slapen ;( :( }:0


Jeetje dat is echt niet best..:(
dat zulke mensen bestaan.:(
Die moet je gewoon meteen platspuiten..!

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:23

Chiqa schreef:
Ik denk dat deze mensen liever gratis een kat hebben dan dat ze dr wat voor moeten betalen...Stel je voor, was tenminste het argument van mijn buurvrouw. Ik ga niet betalen voor een kat dr lopen dr genoeg rond!

Ik hoop alleen voor je dat hij nu niet steeds over gaat lopen, en je hem daar steeds weg moet halen, want ook dáár heb ik al jaren mee te maken.
Sommige mensen sporen gewoon niet. Maar je kat heeft dat niet door :n

Ik heb nu een nieuw kitten poesje dr bij die gelukkig erg schuw is en zich niet laat pakken maar heb hier mn buik toch wel vol mee. Mijn oude kater moet ik daar nog regelmatig weghalen.


Nee Garfield ( :D ) was volgens mij heel blij om me te zien.. :D
maar toen heb ik m 1st ook een weekje binnengehouden. (voor het geval dat)
Laatst bijgewerkt door tryntsje op 14-09-10 22:30, in het totaal 2 keer bewerkt

lidaju

Berichten: 294
Geregistreerd: 26-05-09

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:26

Daarom breng ik mijn kat tijdens de vakantie naar een pension

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:27

pfff heel irritant zeg dat soort bemoeizuchtige mensen :( :( :( :( :( .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:30

lidaju schreef:
Daarom breng ik mijn kat tijdens de vakantie naar een pension

Slechte ervaringen mee......Van weggelopen tot onder de vlooien en niet meer willen eten.
Nee hier blijft alles lekker thuis en passen dr mensen op die ik goed ken en ook zo mijn katten en hun gedragingen, dat gaat prima.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:30

Chiqa schreef:
Ik denk dat deze mensen liever gratis een kat hebben dan dat ze dr wat voor moeten betalen...Stel je voor, was tenminste het argument van mijn buurvrouw. Ik ga niet betalen voor een kat dr lopen dr genoeg rond!

Ik hoop alleen voor je dat hij nu niet steeds over gaat lopen, en je hem daar steeds weg moet halen, want ook dáár heb ik al jaren mee te maken.
Sommige mensen sporen gewoon niet. Maar je kat heeft dat niet door :n

Ik heb nu een nieuw kitten poesje dr bij die gelukkig erg schuw is en zich niet laat pakken maar heb hier mn buik toch wel vol mee. Mijn oude kater moet ik daar nog regelmatig weghalen.


Maar bij mijn vorige kat had ik precies hetzelfde verhaal de buurvrouw gaf hem eten..
en voordat ik het wist zag ik hem nog maar 1 x per week :(
dus nu (vorige kat spuitje gegeven was ziek) ik garfield heb gekocht heb ik naar haar toe gegaan en heb haar even gezegd dat dit niet weer de bedoeling was. haha toen keek ze wel even vreemd op :D

lidaju

Berichten: 294
Geregistreerd: 26-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:32

Weglopen???? Lekker pension dan... Gelukkig nog nooit gehad.
Mijn vorige kat bleef wel altijd thuis, maar die was heel schuw, die kreeg je als vreemde echt niet te pakken, maar mijn kat nu is zoooo sociaal, die gaat met jan en alleman mee, dus vandaar het pension, maar gelukkig hebben we hier een heel goed pension dan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:33

Ik hoop ook voor je dat ze onder de indruk is! Zo geeft mijn buurvrouw mijn oude kater van 17 allerlei rotzooi te eten terwijl het een kat met een dieet is. Dat boeit haar dus echt helemaal niets. Echt waar bemoeien dat soort mensen zich mee, door die bemoeienissen zal hij toch sneller komen te overlijden.

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:33

Waarom doe je het dier niet een halsbandje om met een naam en telefoonnummer erin? Dan kan je dit voorkomen.
Zelf zou ik zo'n dier laten chippen, maar in dit geval had dat weinig uitgemaakt vermoed ik.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 22:34

Chiqa schreef:
lidaju schreef:
Daarom breng ik mijn kat tijdens de vakantie naar een pension

Slechte ervaringen mee......Van weggelopen tot onder de vlooien en niet meer willen eten.
Nee hier blijft alles lekker thuis en passen dr mensen op die ik goed ken en ook zo mijn katten en hun gedragingen, dat gaat prima.


garfield werd goed gevoed toen ik op vakantie was door mijn andere buurvrouw alleen mag wel naar buiten via de kattenluik en dan word hij een paar huizen verderop opgesloten haha best wel een komisch verhaal eigenlijk. :+
maar dan kan je eigenlijk ook niet boos op die mensen worden want dan heb je hem eindelijk weer terug.
maar als je daarna na gaat denken denk ik toch wel wat halen die mensen in vredesnaam in hun hoofd }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:50

Chippen maakt zulke mensen weinig tot niets uit hoor secricible, die gestoorde buurvrouw van mij wist dat ook te omzijlen, zei gewoon dat het haar katten waren en werden niet gelezen, dat vertelde ze mij.
Bij haar hadden ze het beter :7

tryntsje schreef:
dan word hij een paar huizen verderop opgesloten haha best wel een komisch verhaal eigenlijk. :+


En dat houdt van katten := Ik hoop voor je dat het niet weer gebeurd en ej je kat daar nooit mee rop hoeft te halen, anders zou ik dr werk van maken.

tryntsje

Berichten: 579
Geregistreerd: 30-10-06
Woonplaats: Jistrum

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 23:03

Hoe bedoel je die 1ste zin.?
Niet dat ik het grappig vind maar dat mensen dat zomaar doen zonder ook maar 1 ding van mijn kat te weten .. :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:02

Dat ze zich niets aantrok van het feit of een kat wel of niet gechipt was, ze haalde ze toch wel in huis.
Ook hing ze bij de DA een zielig verhaal op dat het dier wss wel gechipt was maar ernstig verwaarloosd door haar in huis was genomen.

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:10

dat is lekker beroerd terug komen van je vakantie zeg.
Gelukkig is hij weer thuis.

Die van mij komen niet verder dan de achtertuin.
Heb ik geen last van de buren en de buren geen last van mijn katten.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:17

>;) tja dan ziet je kat er toch niet zo goed uit, dan dat je zelf vind anders gaan mensen hem niet zomaar ontvlooien en ontwormen...bovendien ben je zelf verantwoordelijk ondanks je met vakantie gaat

een kokertje om zijn nek een idee?

Anoniem

Re: Na Vakantie Kat Weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:45

het is en blijft je eigendom daar heb je maar van af te blijven.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:30

Chiqa schreef:
het is en blijft je eigendom daar heb je maar van af te blijven.



Maar als je dat niet ziet en iets oogt zielig en weet dan veel, dan laat je het toch niet lopen?