Gebroken hartje..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnoukB

Berichten: 339
Geregistreerd: 30-11-08
Woonplaats: Nederweert

Gebroken hartje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 20:01

Ik weet dat er waarschijnlijk al honderde topics over deze situatie zijn aangemaakt maar ik zit er gewoon zo doorheen dat ik het toch even van me af wil type..

Ong. 2,5 jaar geleden leerde ik via mijn neef mijn (ex)vriend kennen.. Een jongen met een redelijk verleden maar wel goud eerlijk. We raakte bevriend en later werden we verliefd, ik heb altijd heel goed met hem kunnen praten en zo doende weet hij ook alles van mij en ik weet alles van hem.
Ik wist dus van zijn verleden af, ik wist dat hij hier en daar nog wat problemen had en hij wist voornamelijk van mijn vertrouwingsprobleem tegenover relaties af.
We werden verliefd en het liep echt ontzettend goed tussen ons, hij deed er alles aan om mij dit vertrouwen te geven en hij was echt ontzettend lief voor mij.. De hele dag door zat ik op een roze wolk, ik was gewoon zo ontzettend verliefd! Aan hem kon ik ook merken dat hij zich net zo voelde..

Ik heb me nog nooit zo goed en zo op mijn gemak gevoeld bij iemand.. voor het eerst durfde ik echt helemaal voor mijn relatie te gaan en voor het eerst wist ik ook echt zeker dat dit het helemaal was en helemaal ging worden.
Hij heeft een kind uit een vorige relatie (de moeder van dit kind is enige tijd geleden overleden), dit was voor mij geen enkel probleem, ik probeerder er zowel voor hem als voor het kind op iedere mogelijk manier te zijn. Omdat het op alle vlakken beter en makkelijk was besloot ik een paar weken geleden bij hem te gaan wonen, mijn hele vakantie waren we bezig met schilderen, poetsen en verhuizen.

Nu zijn we een paar weken verder en het is net of hij totaal veranderd is.. Als ik met hem een afspraak maak komt hij gewoon niet opdagen zonder iets te laten weten, hij is laatst 5 dagen niet thuis geweest, nam hij zijn telefoon niet op NIKS.. Ik maakte me ontzettend ongerust, heb de politie en het ziekenhuis gebeld terwijl achteraf bleek dat hij gewoon bij een vriend van hem was, chillen zoals hij zelf zegt!
Vandaag komt hij ermee dat hij denkt dat het tussen ons toch niks gaat worden, hij heeft teveel problemen en wilt mij daar niet in mee sleuren.
Ik wist natuurlijk altijd al dat het een leven met hem niet altijd even makkelijk zou worden, maar die keuze heb ik in het begin al gemaakt! Deze problemen zijn er vanaf het begin al geweest dus vind het zo oneerlijk van hem om mij eerst helemaal verliefd te maken en mij dan aan de kant te zetten..

Mijn hartje is in duizend stukken gebroken, ik heb geen tranen meer over. Nog nooit heb ik me zo beroerd gevoeld.. Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf moet doen..
Van de ene kant heeft hij misschien gelijk en zijn zijn problemen te moeilijk en te groot en ben ik beter af zonder hem. Maar ik hou zoveel van hem en hij van mij zegt hij, hoe kan het dan beter zijn voor 2 mensen om niet bij elkaar te zijn?
Ik ga hem zo missen, heb gewoon de kracht en de energie niet om hierover heen te komen..

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Gebroken hartje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:06

Wat een lapswans van een vent zeg! :n

Ik zal bijna zeggen, wees blij dat je van hem af bent, iemand die zichzelf zo 'nep' voordoet heb je niks aan. Kun je niet op vertrouwen en bouwen.

Veel sterkte in ieder geval.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:09

he bah, wat naar.. maar zo'n mensen kun je uiteindelijk beter kwijt dan rijk zijn! Ik ben een aantal maanden nogal pijnlijk uit elkaar gegaan met mn vriend, ging daarna veel met een jongen om en werd uiteindelijk ook verliefd op hem (en ik was ervan overtuigd dat me dat nooit meer zou gebeuren!), hebben wat aan gekloot en van de een op de ander dag hoorde ik niks meer van hem.. alleen een mail paar dagen erna dat hij een ander had ontmoet.. zo breekt je hart 2x in minder adn 6 maanden tijd. Stomme mannen ook altijd..:(:)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:12

Jeetje, sorry dat ik 't zeg, maar wat een banketstaaf.
Die is jou echt niet waard. Jij zet je voor hem en z'n kind de volle 100% in, en nu je bij hem woont vind hij je wel makkelijk lijkt wel.

Iemand zou bij mij niet zomaar 5 dagen weg moeten blijven hoor. Dan ben ik echt weg.

Veel sterkte, want ondanks alles is het wel onwijs rot voor je zeg!
Je komt er echt wel overheen, hoe rot het nu ook is.

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:14

bo0tjeee schreef:
Jeetje, sorry dat ik 't zeg, maar wat een banketstaaf.
Die is jou echt niet waard. Jij zet je voor hem en z'n kind de volle 100% in, en nu je bij hem woont vind hij je wel makkelijk lijkt wel.

Iemand zou bij mij niet zomaar 5 dagen weg moeten blijven hoor. Dan ben ik echt weg.

Veel sterkte, want ondanks alles is het wel onwijs rot voor je zeg!
Je komt er echt wel overheen, hoe rot het nu ook is.


Amen!

Veel sterkte. Hoe moeilijk het nu ook is, voor zulke mensen geldt écht "beter kwijt dan rijk".
:(:)

CarinaR

Berichten: 11953
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:15

Zorgen jullie samen voor z'n kind?
Waar was het kind bij die 5dagen dat hij weg was?
En jullie hebben samen het huis geschildert en opgeknapt en nu laat hij je stikken.
Allemachtig wat een l*l.
Ik weet dat je t nu niet horen wil, maar je bent nu stukken beter af zonder hem.

Sterkte hoor!

AnoukB

Berichten: 339
Geregistreerd: 30-11-08
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 20:17

Jullie hebben zeker helemaal gelijk, maar het is zo ontzettend rot!
Vooral omdat hij in het begin altijd zooo lief en zo betrouwbaar e.d. was, ik snap niet waar het mis gegaan is.
Het zijn ook de kleine dingen die mij ontzettend veel pijn doen. Hij is bijvoorbeeld automonteur en ik had al een tijdje wat problemen met mijn auto.
Ik heb hem al ontzettend vaak gevraagd of hij dit wilt maken, ja doe ik volgende week zegt hij dan. Dit zegt hij al weken! Ik heb al voorgesteld om hem naar de garage te brengen omdat hij het kennelijk te druk voor mijn auto heeft maar dan word hij boos want dan ga ik onnodig geld verspillen.

2 weken geleden belt iemand hem op omdat haar auto kapot is, of hij deze wilt maken.
DEZELFDE dag nog moest dat gebeuren, zijn andere afspraken moesten ervoor afgezegt worden want hij kon haar niet met een kapotte auto laten staan.

En ik dan denk ik? Hij ziet niet in hoe pijn zoiets mij doet..

_ED_

Berichten: 255
Geregistreerd: 20-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:19

5 dagen niet van hem laten horen? en hoe zit het dan met zijn kind, waar was die? Wat raar, zeker als jullie beiden al bezig waren met samenwonen! Is het misschien koudwatervrees en valt er niet over te praten? Is hij juist bang om jou te verliezen op het moment dat je zo dichtbij komt?

Misschien komt het allemaal wel goed meis.. Als dit allemaal niet een hele goede reden heeft, ben je anders misschien maar beter af zo! Toch is het ontzettend rot voor je, een gebroken hart wens je niemand toe..

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:20

Maar zoiets zegt toch eigenlijk al genoeg, meid?

AnoukB

Berichten: 339
Geregistreerd: 30-11-08
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 20:20

CarinaR schreef:
Zorgen jullie samen voor z'n kind?
Waar was het kind bij die 5dagen dat hij weg was?
En jullie hebben samen het huis geschildert en opgeknapt en nu laat hij je stikken.
Allemachtig wat een l*l.
Ik weet dat je t nu niet horen wil, maar je bent nu stukken beter af zonder hem.

Sterkte hoor!


Nou, door zijn verleden zit zijn kind tijdelijk in een internaat omdat er thuis altijd wat problemen waren.
Ik ben mede ook daarom bij hem komen wonen omdat het kind dan eerder weer terug naar huis mocht omdat er dan een stabielere omgeving thuis voor het kind was.
Iedere zaterdagochtend (om 9 uur al, terwijl het een uur rijden is) mochten we op bezoek.
De zaterdag is mijn enige vrije dag maar ik heb geen enkel bezoek gemist, hij wel (hoofdpijn had hij), maar ik ben altijd gegaan..

CarinaR

Berichten: 11953
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:21

Ohh maar dat is altijd zo...
voor andere kan altijd alles gelijk, bij jezelf duurt t altijd langer.
Dat is de logica van veel mensen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: Gebroken hartje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:04

He wat rot.... Eerste wat in me opkomt: Die heeft een ander!

xDaPhNex

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-11-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:09

Margreet schreef:
He wat rot.... Eerste wat in me opkomt: Die heeft een ander!

Ja met dat mokkel van die auto misschien wel..
Echt heel erg rot voor je.. Maar wat een L** van een vent zeg.. Dit blijf je nog wel even voelen, maar uiteindelijk kom je er sterker uit..

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Re: Gebroken hartje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 23:24

Jeetje wat rot zeg! Jij probeert er altijd voor hem te zijn en hem te helpen waar nodig. Bezoekt trouw ZIJN kind en hij zet je zo aan de kant? K zou hem maar laten voor wat het is, hoe moeilijk het ook is.