Ik moet het gewoon eventjes aan iemand kunnen vertellen, dus bokt is hier wel een oplossing voor.
Ik had al een tijdje gemerkt dat mijn paardje aan de achterbenen een klein soort van vochtophoping had, maar ze had er geen last van, tot gisteren tijdens de les merkte mijn lesgeefster toch dat ze niet lekker liep.
Direct gestopt, en dan heb ik maar de dierenarts gebeld, dan weet ik het ineens wat ze heeft.
Dus gisteren de dierenarts geweest, wat buigproefjes gedaan en dan laten draven.
Dierenarts wist niet 100% zeker wat het was, maar wssn zijn de benen overbelast van misschien wat te gek te doen in de wei, want ik heb niets anders of bijzonders met haar gedaan.
Nu heeft de dierenarts er een soort van banadage rondgedaan met een verzorgend compres, dit moet er tot zondag opblijven. Echter was het er vanmorgend al afgevallen *zucht*
ook moet ze smorgens en savonds een pijnstillende en ontstekkingremmend poedertje eten, wat ze ook al niet simpel doet.
Nu heeft ze natuurlijk rust nodig, en mag ik eind volgende week rustig beginnen stappen aan de hand. En dan rustig opbouwen met er terug op, en dan kijken hoe ze loopt.
Als ze dan nog terug gek loopt, dan moeten er platen genomen worden........
goh....ik ben gewoon zo bang, dat er echt iets aan de hand is ..... dat ik nooit meer kan rijden op mijn paardje....... ben misschien wel pessimistisch maar het kan he.
Ik denk dan ook mijn paardje is een dravertje en heeft gekoerst, wie weet is het een oude blessure dat haar weer de kop opsteekt.
Ik moest het gewoon eventjes schrijven, voel me er zo droevig om

hoop dat het snel weer beter gaat !