Grotere borsten: deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 16:21

Omdat het vorige topic de 100 pagina's bereikt had, hierbij een nieuw deel. Dit topics is voor alle vragen, opmerkingen en ervaringen m.b.t grotere borsten. O.a. tips over goede bh's, waar deze te krijgen en andere zaken over dit onderwerp komen hier aan bod.

Denk eraan dat het wel de bedoeling is ontopic te blijven posten omdat dit topic op MW staat. Voor offtopic klets mag er een topic worden aangemaakt in de HuisKamer.

Veel plezier in het nieuwe deel!

Deel 1: [MW] Grotere borsten

Ilse93

Berichten: 1341
Geregistreerd: 14-06-10
Woonplaats: Slootdorp

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:30

Ik ben 17 en heb 75F, ik baal hier echt heel erg van, het zit vreselijk in de weg met sporten en zelfs in het dagelijks leven. Ik begin ook steeds meer last van mijn schouders/rug te krijgen. Ik twijfel heel erg of ik een borstverkleining zal doen want ik hoorde dat je 8 weken niet mag sporten, weet iemand daar wat van?
Ik heb net een nieuw paard en nog een pony staan en ben niet echt een stilzitter dus daar zie ik erg tegenop.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:32

Als je er echt zoveel last van hebt zou ik die 8 weken niet sporten er wel voor over hebben. Wat is 8 weken op de rest van je leven? ;) En heb je aan een dokter gevraagd hoelang je daadwerkelijk niet mag sporten?

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:32

Er zijn gnoeg mensen in dit ( nouja vorige) topic die een bvk hebben gedaan, staat ook veel info, dus je kunt daar ook alvast wel even kijken! Linkje staat wel in de OP

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:33

Meestal is het rond de 6 weken niet sporten en rustig aan doen. Maar dat heb ik er graag voor over. Moet alleen nu wel veel eten om iets aan te komen. Zat op het randje, en mag absoluut niks meer afvallen, anders willen ze me niet opereren. Dus dat is wel lastig..

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:34

Dat is nog eens wat "anders" kaatje89, aankomen, de meeste mensen moeten afvalleen voordat ze in aanmerking komen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:39

Ik heb zelf 75D maar denk dat ik beter pas in een 75E en vind het ook wel lastig. Draag eigenlijk altijd mijn sport BH's want andere BH's zijn niet makkelijk te vinden in mijn maat. Ja, bij dure lingerie zaken maar ik heb gewoon geen €100 voor een BH. Dus als ik een shirtje draag met spagettibandjes staat een sport BH daar niet onder. Dus dan draag ik een voorgevormde 75D beugel BH maar die is gewoon te klein. Ik blijf hijsen. :+ En hij doet pijn, de beugels prikken in mijn zij. Dus hij zit niet goed, maar ik kan niets anders. :\ Last van mijn rug of net of schouders heb ik er niet door.

Maar leuk is anders.

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:42

Bellatrix; op internet bij o.a. bravissimo kun je leuke, goede en passende BH's ( in jou maat) vinden voor een niet al te hoge prijs.
Je kunt beter 2 goede dure BH's hebben dan 10 van die flut dingen :)

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:45

als je er weinig pijn aan hebt, hunkemoller al geprobeerd? of livera? daar hebben ze ook het een en ander in die maten, hunkemoller valt wel klein geloof ik! maar in 75E is volgens mij genoeg te vinden, ook in het goedkopere segment.

ik draag zelf vaak MD maar heb laatst bij livera de triumpf nog-wat gekocht... die ging maar tot E dus heb toen 75E meegeomen (normaal 70E/F) en laat die dan innemen maar die is er iig in 75E.
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=1884&showH=Lingerie%20.:.%20Strapless%20BH%2022,95 Dit is ook een aanrader van de Livera! voor maar 23 euro, dat is geen geld lijkt me...

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:48

roxiie schreef:
Dat is nog eens wat "anders" kaatje89, aankomen, de meeste mensen moeten afvalleen voordat ze in aanmerking komen.


Dat is idd zo. Was wel even slikken, had namelijk gedacht dat ik de laatste tijd wel wat aangekomen was. En toen gaf de weegschaal ineens flink minder aan als normaal..

Het is wel lastig hoor, heb van mezelf geen giga eetlust en moet nu eigenlijk 6 keer op een dag eten. Dat is best moeilijk. En helemaal als je moet, dan heb ik gelijk minder zin in dingen... Maar goed, ik doe m'n best. Waarschijnlijk word ik 2 november geopereerd, dus dan heb ik nog even :)

Ilsemarie, das een mooie bh, en helemaal voor dat geld.

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:55

hij zit ook als een huis, dat verbaasde me eerlijk gezegd toch een beetje! maar in de zijkanten van de cups zitten een soort gaasjes en die die helpen echt! en verder is de omvang ook goed klein en die siliconenranden zijn sowieso goed. dat ding zit echt super!

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:58

Klinkt fijn! Helemaal voor dat geld. Goede idee voor na m'n operatie :)

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:01

dat zeker!

deze van triumph is trouwens ook een aanrader! is ook in 70 omvang en gaat helaas maar tot E maar dat moet na je operatie geen probleem meer zijn ;)

http://www.triumph.com/nl/pc_images/NL_ ... detail.jpg

(bij livera, geloof 35 euro is ie... met oz'n roosje in het midden!)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:07

Na mijn operatie moet dat idd geen probleem meer zijn.. Heb al geld aan de kant gelegd voor nieuwe bh's := Dus als alles genezen is en noem maar op, ga ik bh's shoppen :D Of naja setjes, want ik heb nooit setjes kunnen kopen.. :P

Dagmar_1995

Berichten: 1267
Geregistreerd: 21-11-09
Woonplaats: Deventer

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:44

Leuk, n 2de topic! :)

Kaatje89, misschien een hele persoonlijke vraag. Maar mag ik weten welke maat je nu hebt en naar welke maat je wilt gaan? :)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:50

Dagmar_1995 schreef:
Leuk, n 2de topic! :)

Kaatje89, misschien een hele persoonlijke vraag. Maar mag ik weten welke maat je nu hebt en naar welke maat je wilt gaan? :)


Dat mag, heb nu 70G en het liefste zou ik een kleine 70D willen. Het klinkt raar, maar ben bang dat als ze een B cup overlaten, of een kleine C, dat ik bang ben dat ik me heel kaal ga voelen. Kaal ga ik me sowieso voelen, maar als ik van 70G naar 70B/C zou gaan, zou voor mezelf dat verschil te groot zijn.

En het is niet zo dat ik niet blij met m'n grote borsten ben of dat het niet bij mij hoort ofzo, maar het is gewoon de pijn waarom ik voor een bvk heen ga. Als ik die pijn niet had, had ik er ook niks aan laten doen. Het hoort nu eenmaal bij mij :)

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:03

70D vind ik zelf echt een prachtige maat, 70 is zo smal... 75C is ongeveer evenveel en dat is ook een hele mooie maat!
Ik zou graag m'n 70D weer terugwillen, dat was echt perfect! Geen pijn en een mooi gezicht :D 70C kan ook wel, kans dat het weer wat toeneemt is er toch wel, maarja dat kan later ook altijd nog, die kans heb je altijd!

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:05

Ja die kans is er idd altijd, maar hij zei dus ook dat het altijd handwerk blijft en ze een maat niet kunnen garanderen, wat ik er goed snap... Maar de angst dat ik dan wakker word met een B cupje, en dat is niet ten nadele met mensen met een cup B, maar ik moet er niet aan denken, dat verschil tussen wat ik nu heb en een B cup, vind ik gewoon te groot.. Maar goed, daar zit vooral mijn angst :o

Dagmar_1995

Berichten: 1267
Geregistreerd: 21-11-09
Woonplaats: Deventer

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:09

Uhu dat kan ik heel goed begrijpen. Ik heb ook meerdere afspraken al gehad met mijn huisarts, gewoon puur voor het informatie inwinnen. Ik zit op het moment met een 80G. Mijn perfecte maat zou zijn 80E.
Maar dat is een behoorlijk kleine stap en ik weet ook niet of ze het wel doen voor maar 2 cupmaatjes. Het zou dan overigens wel pas over een paar jaar gebeuren, ik ben nu 15.

Is er bij jou al een preciese datum wanneer het gaat gebeuren?

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:09

Bellatrix schreef:
Ja, bij dure lingerie zaken maar ik heb gewoon geen €100 voor een BH.

Freya (oa bij de Bijenkorf) heeft fijne, stevige BH's in grotere maten voor ongeveer €50 :)

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:14

Dagmar_1995 schreef:
Uhu dat kan ik heel goed begrijpen. Ik heb ook meerdere afspraken al gehad met mijn huisarts, gewoon puur voor het informatie inwinnen. Ik zit op het moment met een 80G. Mijn perfecte maat zou zijn 80E.
Maar dat is een behoorlijk kleine stap en ik weet ook niet of ze het wel doen voor maar 2 cupmaatjes. Het zou dan overigens wel pas over een paar jaar gebeuren, ik ben nu 15.

Is er bij jou al een preciese datum wanneer het gaat gebeuren?


Als je 15 bent, ben je ook nog lang niet uitgegroeid, dus wie weet komen er nog wel wat cupmaten bij, dus dan zit er al meer verschil tussen.. Maar heb geen idee of ze het voor 2 cupmaten doen..
Zulke dingen moet je dan toch bespreken met een chirurg.

Veel mensen verklaren me wel voor gek als ik zeg "70D dat wil ik graag".. Lastig hoor..

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:17

Ah een nieuwe topic.
Ik ga van een 80dd naar een 80b naar de BVK. Maar de PC zei bij mij ook dat het blijft gokken.
Ik ben tevreden als ik naar de B ga.

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:18

Sietske, maar in verhouding is een 80B natuurlijk groter als een 70B..

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:37

Ja dat klopt ik draag zelf altijd 75E van shock absorber maar dat moest dus 75EE zijn. Is nooit goed gemeten in verschillende lingerie winkels.
En van bikini had ik altijd een 75F.
Dus zal na de BVK naar een 75C gaan.

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:55

Ja en eigenlijk is een 75C ongeveer een 70D qua grootte :P Dus dat vind ik wel een mooie maat :P