Trots op mijzelf!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Trots op mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 20:26

Maar een keer een ander topic dan het gaat zo slecht ik ben het zo moe enz.

Vorig jaar heb ik nog een topic geopend dat het zo slecht met mij ging en ik heb dan ook de afgelopen tijd echt een zware tijd achter de rug. Sinds februari zit ik al in de ziektewet en het was nu tijd voor een verandering!

Op mijn 16e ben ik gestopt met school wegens het overlijden van mijn vader. Zo doende ben ik na een tijdje gaan werken en heb ik dus eigenlijk nooit een opleiding gedaan. Toen kwam ik helaas in februari thuis te zitten omdat op kantoor werken gewoon weg echt niet bij mij paste. Nu 8 a 9 maanden later ben ik inmiddels er over uit wat ik wil gaan doen.. Ik ga mijn leven aan de kant zetten van een 9 tot 5 baan met een hoog salaris om part-time in de gehandicaptenzorg te gaan werken met een opleiding erbij tegen minimum loon!
Sinds juni doe ik vrijwilligerswerk bij deze stichting en dat is van beide kanten zo goed bevallen dat ik dit jaar al kan beginnen, sterker nog volgende week heb ik mijn eerste school dag!

Ik ga als woonbegeleider aan de slag en zal dus onregelmatige diensten gaan draaien, en ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Nooit had ik gedacht dat ik nog naar school zou gaan. En als je mij 2 jaar geleden had gezegd dat ik ooit met verstandelijk gehandicapten zou gaan werken had ik je waarschijnlijk vierkant uitgelachen.. Maar ik ga het toch doen! En ik ben er trots op en dat mag iedereen weten!

Zo dat wou ik even kwijt!

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Re: Trots op mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:31

wauw, super!
ontzettend veel plezier/succes verder! +:)+

renske_13

Berichten: 1491
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:33

Wauw gefeliciteerd meid! :D
Je mag oprecht trots zijn op jezelf, het is super knap wat je hebt bereikt!
Succes :)

sik
Berichten: 194
Geregistreerd: 16-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:34

werken met gehandicapten is fantastisch!! ik heb er zelf ook een paar jaar ervaring in nu. wat die mensen je kunnen geven, en hun positieve kijk op het leven.. geweldige impuls! veel plezier!

Lente
Berichten: 27787
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Trots op mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:36

Wat ontzettend leuk! Goed van je dat je de boel omgooit zodat je iets gaat doen wat je echt leuk vindt!!! Daar haal je enorm veel voldoening uit! :j

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Re: Trots op mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 20:45

Ja die voldoening merkte ik al direct toen ik begin met het vrijwilligerswerk! Voor het eerst dat ik echt met verhalen thuis kwam over hoe geweldig het weer was!!
Net als vandaag, de cliniclowns waren geweest.. Nou ik krijg echt kippenvel bij het zien van de gezichten van de clienten.. Dat zelfs de meest emotieloze een kleine verandering laten zien in hun uitdrukking.. Echt geweldig is dat!