Nieuweling!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie__

Nieuweling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 19:53

Hallo Bokkers!

Ik ben Charlotte, voor vrienden en vriendinnen ook wel Charlie. Vandaar ook mijn gebruikersnaam ;)
Ik ben nu 16 jaar oud, en al meer dan de helft van mn leven bezig in de paardenwereld. Dat is allemaal begonnen door een vriendinnetje van de basisschool, zij reed paard op de manege in ons dorp en ik ging een keer bij haar paardrijles. Heb een uur vol verbazing gekeken, en toen ik tijdens het uitstappen van de paarden er ook even op mocht zitten was ik verkocht; Ik moest en zou ook op paardrijles! Flink gezeurd bij pappie en mammie, maar het werd een dikke vette "Nee!" |( Een maand later was is jarig, ik kreeg een halster, een tasje met poetsspullen.. dus ik snapte er niks van.. tot ik mijn laatste cadeautje uitpakte; jahoor! EEN LESKAART :D
Ik heb 6,5 jaar bij de manege gereden en voor manegepaarden gezorgd. In die tijd had ik ook een verzorgshetlander. Daarna ben ik een pony van iemand anders gaan rijden, totdat ik ruzie kreeg met de eigenaresse ;( en ik moest stoppen van haar.. daar baal ik nog steeds onwijs van. Gelukkig heb ik nu weer een ander paardje, ik kan er jammergenoeg maar 1x in de week heen.. maar dat is op dit moment meer dan genoeg omdat ik het anders niet red.

Buiten de paardenwereld ben ik ook actief op het ijs, op de fiets, op mijn hardloop schoenen en op mijn saxofoon! Ik kan dus met trots zeggen dat ik naast mijn 5VWO en best druk leven heb :+ Aangezien ik natuurlijk ook wekelijks de uitgaansgelegenheden hier in de buurt moet terroriseren }>

Ik ben hier op bokt.nl terecht gekomen omdat ik al vaak topics hier op het forum las. Dan had ik wat gegoogled over paarden en kwam ik hier terecht, dus ik vond het wel tijd dat ik ook eens een account moest aanmaken. Dus bij deze!

Ik hoop dat jullie me nog heeel veel kunnen leren in horseworld :D

Charlie