foto's van Statuar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

foto's van Statuar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 09:45

Hoi,

Misschien is het uit de oude doos, maar ik ben op zoek naar foto's van Statuar. Zijn er mensen die er een paar hebben?
Heeft ook iemand misschien een afstamming van Statuar. Lijkt me leuk om eens te horen wat dat voor paarden zijn. De vader van mijn paard is namelijk Statuar

groetjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:14

De vader van Clavecimbel (overleden) is Statuar,
Clavecimbel is de vader van Havidoff.

Afbeelding

karinb
Berichten: 17
Geregistreerd: 02-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:22

ik heb geen foto van de hengst zelf gevonden, maar wel van zijn voorouders. Als je naar http://www.dmtc.com/pedigree/tmp/82820. ... 75168.html gaat zie je zijn hele stamboom. En als je dan foto's aanklikt dan zie je wel foto's van zijn voorouders. Bij http://www.dgbarranch.com/micah.gif zie je een foto van een nakomeling van Clavecimbel, een zoon van statuar. Op internet staan wel meer foto's van nakomelingen van Clavecimbel. Van Statuar heb ik zo niet wat kunnen vinden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Karin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:18

Vroeger op de handelstal waar ik kwam stond ook een statuar.
Een ruin van 1.81 !
Met toen niet zo'n prettig karakter.
Hij kon verder wel goed springen.
Hij liep Z of ZZ toen hij verkocht werd.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:31

hoi! ik heb een oud kaartenbakje met allerlei hengsten, ook Statuar zat ertussen. Het is welliswaar een oude foto, maar je kunt er misschien wel een idee door krijgen hoe de hengst eruit zag!
Afbeelding

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 22:58

hoihoi, mijn vorige paardje had Statuar aan moeders kant zitten, erg braaf paard, kon wel n's heet worden maar niet in kwade zin (maar dat schijnt een trekje van de vader Garanco te zijn), echt goudeerlijk. Ook in de omgang echt een superpaard, kon je bij wijze van achteruit de trailer op zetten. Foto staat in m'n profiel.