Dit kon ook alleen maar een pony doen :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dit kon ook alleen maar een pony doen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 17:55

Want alleen die zijn zo eigenwijs Knipoog .
Vanmiddag was een kleine manegepony (1.25 ofzo) over het hek met een paard aan het stoeien. Pony kan maar net met zijn nek over het hek maar hij was lekker bezig. Opeens besluit het paard te proberen of hij de pony kan pakken en de bovenste plank van het hek schiet los.
De pony valt vervolgens om en glijd zo onder de onderste plank. Pony weet niet hoe hij nu op moet staan want hij ligt op zijn zij onder het hek en blijft doodstil liggen. Ik schrok me een ongeluk, dacht dat het beest minstens zijn nek had gebroken. Maar zodra iemand bij de pony in de buurt komt zet de pony zich af en rolt toch snel de paarden wei in. Vervolgens rent hij op de paarden af en wordt dan achterna gezeten door de grote paarden. Ze sjezen de wei door en remmen dan om naast elkaar te gaan grazen Vork .
Alle manegepony's moesten natuurlijk meteen ook bij het kapotte hek gaan kijken en voordat iemand het doorhad klom Kim (soort van mini Bels en ontzettend eigenwijs) stapje voor stapje over de onderste plank heen. Heel rustig voetje voor voetje. Wij bleven maar rustig zodat ze niet in paniek zou raken en zou vallen maar het ging goed. Zij blij de paardenwei ook in. Gglukkig kon de rest van de kudde worden tegengehouden zodat ze niet achter Kim aangingen.
Uiteindelijk zijn de groepen weer gesplitst, hek gemaakt en heeft de gevallen pony volgens mij niks bezeert.
Echt waar, ik had een videocamera bij me moeten hebben. Zo maf om te zien hoe Kim heel bewust beentje voor beentje over het hek heen klom.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-02 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 18:17

hihihihih, maffe beesten!! Party!!


gr linda Lachen

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 22:47

hahahaaha!!

Jammer dat ik er niet bij was !! had het echt wel willen zien!!