Manege de Wildhoef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Manege de Wildhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 19:53

Kent iemand manege de Wildhoef in Den Haag? Ik zou graag willen weten hoe het mensen daar bevalt en of het te doen is om je paard daar te stallen.

Percy

Berichten: 12077
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 00:30

De manege ken ik van vroeger. Toen was het geen slechte manege maar ik ben tien jaar weg uit Den Haag en in de tussentijd kan er natuurlijk heel veel veranderd zijn.

Zoek je een stalling in Den Haag? Ik ken wel een hele fijne pensionstal op de weg van Den Haag naar Monster waar ik af en toe nog langsga en waarvan ik dus zeker weet dat het nog steeds een fijne stal is.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 19:44

ja! ik zoek een pension stalling in Den Haag. Kan je me misschien het adres geven? En eventueel de kosten? Alvast bedankt!

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:42

Manege de Wildhoef, Daal en Bergselaan 23, 2565 AB, Den Haag, (070) 3254330

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:48

Hoi Ilse,

Ik rij en geef les op manege De Wildhoef. Het is een prima manege, maar volgens mij is er een enorme wachtlijst voor pensionboxen. Daarnaast is het wel meer een recreatiestal en zijn de mogelijkheden voor sportruiters vrij beperkt. Deze manege moet namelijk de bak delen met nog een andere manege, waardoor de uren dat de bak vrij is, heel beperkt en ook druk zijn.
Aan de andere kant worden de paarden er prima verzorgd en zijn de meeste boxen ruim en goed opgestrooid em voor de ligging hoef je het ook niet te laten, want je bent binnen 10 minuten op het strand. Je kan er ook prima lessen. De manegelessen en de pension/privélessen zijn prima.
Een andere goede mogelijkheid in Den Haag is manege Berestein, mocht je bij De WIldhoef niet terecht kunnen.
Suc-6!

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:49

Hé jij staat toch op de Arckelhoeve? Dan ken je Theo en René (eigenaars Wildhoef) al en Bea Boon. Die weten allemaal precies te vertellen hoe het op de Wildhoef is en of er plaats is.