goede digi?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:16

Anna-Jelly schreef:
ja ik koop waarschijnlijk toch die ene die ik helemaaaaaaaaal bovenaan had neergezet, die andere die jij iet zien hebben we nu nl. al Haha!
en..... hij kan neit filmen (volgens me ouders, vind het wel beetje vaag want als je door het grote beeldschermpje kijkt lijkt het net alsof je filmt, doe je neit maar je ziet alles net zoals door een filmcamera Haha! )

hij is wel heel cool hoor Lachen


huh maar das 4.1 megapixels en das goed voor foto's maar jij zei dat je een digi met minder pixels had... nou nsap k t nie meer Verward Verward Haha! ????? en kan je nou met die bovenste (die je wil gaan kopen) ook filmen???

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:28

Euh Anna-Jelly ik zou die bovenste niet kopen,omdat die zeer slecht beeld kan maken,veel te traag

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:52

hmm...
keek zonet ff op de wehkamp en daar staat weer dat ie 0,3 pixels heeft en dát wil ik niet Haha!
nou dan wacht ik wel ff tot ik het geld heb voor eentje met minimaal 2 megapixel hoor, wil toch wel een goede hebben Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:05

Ja precies spaar maar even door dan heb je al een zeer goede

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 12:41

Anna-Jelly schreef:
hmm...
keek zonet ff op de wehkamp en daar staat weer dat ie 0,3 pixels heeft en dát wil ik niet Haha!
nou dan wacht ik wel ff tot ik het geld heb voor eentje met minimaal 2 megapixel hoor, wil toch wel een goede hebben Haha!


huuuuuh?? die van de aldi waar k die foto van geplaatst had is 4.1 megapixels en dus goed en nu wil je toch een ander terwijl je die van de aldi ook al hebt Verward huhuhuhuh?? Haha! Verward