met paard op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

met paard op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 11:59

wie o wie weet een site waar men vakantiehuizen in belgie, duitsland of noord-frankrijk aanbied waar men ook zijn/haar paard mee naar toe kan nemen??? dus geen georganiseerde reizen zeg maar.
waar uitrijmogelijkheden zijn en weidegang??????
of kent iemand weer mensen die dat gedaan hebben???
wij willen voor een langere periode weg.
alvast bedankt!!!! Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 08:42

Heb echt een super gaaf adres in Duitsland voor je, maar het ligt eraan hoever je wilt rijden??! Ik weet niet of het mogelijk is om de Cavallo te kopen (Duits paardenblad)??! Daar wordt altijd de "Reitshule test" gehouden. In de uitgave van deze maand staat "Reiterhof Reisach" er ook in en komt natuurlijk Knipoog supergoed uit de test Lachen !
Het is geen manege in die zin dat er 100 ruiters rijles komen nemen enzo! Hij heeft bij de stallen, prachtige kamers voor de gasten, grote weiden en een schitterende omgeving om te rijden Kwijl ! Je kan vanuit Reisach ook zgn. "Wanderreiten", dan ga je van plaats naar plaats toe (als ik me niet vergis kan je zelfs naar Tschechien rijden Verward !!!) We zijn er 2 keer geweest en we gaan dit jaar zeer zeker weer met onze paarden!

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

wat leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 10:44

nou, dat klinkt idd wel lekker!
maar wij zoeken echt iets "prive"'s"zeg, want we gaan misschien wel voor 2 maanden weg...vandaar...
dus echt een huis of boerderijtje.
maar toch bedankt! Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:18

Als je zolang weg wil, is het wel de moeite om daar heen te rijden (is afhankelijk van waar jij woont, toch al gauw zo´n 800 km Scheve mond !).
Als je wil kan ik wel bij Reinhard informeren of ´ie iets van een (vakantie)huisje in de buurt weet, de paarden kunnen vast en zeker wel bij hem!
Als ik wat voor je kan doen, moet je me maar even een PBtje sturen!!