Buurtjes kwamen kijken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Buurtjes kwamen kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 15:38

Mijn buren hadden al een tijdje beloofd eens te komen kijken op stal.
Gister was het dan zover, zag ze ineens aankomen toen we net een bakkie koffie wilden nemen. Eerst maar eens de kantine laten zien dus, onder het genot van een cappucino.
Ik moest gelukkig nog rijden, want daar kwamen ze voor! Ze hebben allebei totaal geen verstand van paarden en de buurvrouw is er zelfs bang voor, maar goed ze liepen mee naar stal en keken toe hoe ik Tinka ging poetsen (Tjee, doe je dat elke dag?) en opzadelen. Toen de binnenbak in. Dorus bleef met ze bij de ingang van de bak staan. Binnenbak was redelijk leeg, 1 mede-amazone. Dit paardje ging op een gegeven moment een beetje moeilijk doen omdat hij wilde ruiken aan een mesthoop en er niet meer voorbij wilde, dit zag er natuurlijk een beetje heftig uit voor de buren.
Opmerking van de buurvrouw: die zijn zeker al wat verder dan Von he? dat paard kan al veel meer kunstjes Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:43

Leuk is dat hè? Die mensen die niets van paarden weten Haha! Haha, zeker dat laatste "Die is zeker veel verder hè? Dat paard kent al kunstjes!" is erg grappig! *LOL*

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:50

He wat jammer dat ze nou net de kunstjes van Tinka heeft gemist.