galoperen zo moelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spettic

Berichten: 777
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:39

carlijn83 schreef:
Is ie wel los genoeg door zn lijf linksom, die bokjes lijken een soort protest dat m iets niet fijn zit in zn lijf

Dat denk ik dus ook he.
Volgens mij heeft die pony ergens pijn. Een paard gaat echt niet voor de lol steeds protesteren. Als ik dit topic lees lijkt het me niet echt te gaan om "bokjes van plezier"
Misschien kun je beter je instructeur er even naar laten kijken voordat je zelf verder gaat zitten modderen.
Maar dat is mijn mening.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:58

ik rij ook een pony die niet kan galopperen. uit protest omdat ie geen zin heeft. probeer door te zetten, ik geloof nooit dat je pony pijn heeft, hij doet toch ook niks bij het draven enzo.... succes!!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:01

denice schreef:
ik rij ook een pony die niet kan galopperen. uit protest omdat ie geen zin heeft. probeer door te zetten, ik geloof nooit dat je pony pijn heeft, hij doet toch ook niks bij het draven enzo.... succes!!


Sorry, moet hier toch op reageren.. Bij galopperen gebruiken ze toch weer andere spieren!! Dit is echt geen logisch argument, denk eerst voordat je zulke dingen neerzet. Paarden protesteren niet zomaar. Scheve mond

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 12:02

paard heeft geen pijn de vee-arts heeft hier naar gekeken..wel denkt hij te weten dat het aan zijn verleden ligt..hij denk dat het bokjes zijn uit angst dat hij wat verkeerd doet of dat hij je niet begrijpt.
maar ik moet zeggen dat ik al heel wat aan een aantal adviesen heb gehad en gister heeft ze kurig normaal gegalopeerd links om.