Na lang blijven wachten op antwoord en zoeken op startlijsten wil ik toch kijken of jullie deze pony kennen.
Naam: Egano, maar waar we hem aan hebben verkocht hebben hem Buster genoemd.
Geboortedatum: 01-01-1997
Ras: NRPS
Geslacht: Ruin
Kleur: Donkerbruin, in de winter is hij bijna helemaal zwart. Als hij is geschoren is hij muis grijs.
In zijn paspoort staat op de voet van de moeder opgenomen: Kleine kol.
Stokmaat: 1.36,9
Verdere informatie over pony:
Egano is een kribbenbijter. Hij doet het niet de hele tijd, alleen als hij eten heeft. Hij heeft een mini kolletje. Als hij soms in de galop gaat kan hij bokken, maar de laatste paar maand bij mij deed hij het niet meer. Alleen als hij met de zweep kreeg gaf hij een klein bokje. Hij houdt er niet zo veel van als je bij zijn oren komt.
Informatie wat we weten van hem:
We hebben Egano verkocht aan manege Hoogenweg. (de eigenaren). Hij is daar nog geen jaar gebleven. Precies 10 mei was hij daar 1 jaar, maar hij is verkocht. Ik weet dat hij naar een baasje is gegaan die veel concours met hem wou gaan rijden. Als het goed is, is hij nog bij dat baasje. Want dat was 1 a 2 maand geleden.
Ik zou graag weten hoe het met hem gaat en graag nog een keertje zien. Het was mijn eerste pony die verkocht werd. En hij betekende heel veel voor me. Als je meer foto's wil of filmpjes. Dan mag je altijd PB. En op mijn profiel staan ook nog foto's.

Bedankt voor het kijken en misschien herkent iemand hem!