Hoe te werk bij gebruiken v/d verzekering?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Firesolo
Berichten: 186
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: gouda

Hoe te werk bij gebruiken v/d verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 22:36

Voor het eerst in 5 jaar, ga ik gebruik maken van de verzekering van mijn paard. Ik heb de verzekering direct gebeld (Amev) toen ik wist dat het wat meer als die 50 euro ging worden, en heb van de da een formulier gehad. Daar vul ik mijn gegevens op in en zij vullen de rest in en sturen het op. Moet je dan eerst de rekening v/d de da betalen en krijg je het later terug? Is me niet helemaal duidelijk. Ik zag wel dat ik 25 % zelf moet betalen helaas. En hoe lang duurt dat voordat je hier bericht van krijgt?

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:59

Je moet idd eerst de rekening zelf betalen. Volgens mij kan het best een tijdje duren voordat je het geld terug krijgt (dat was bij mijn vriendin in ieder geval wel zo).

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:07

Ik deed het zo dat ik eerst de verzekering belde, zodat ze op de hoogte waren. Als er meer behandelingen volgden, belde ik weer. Ik maakte een kopie van de rekening zodra ik die had en een kopie van het verzekeringsformulier. De originelen stuurde ik op en de kopieën niette ik aan elkaar. Ik betaalde de rekening pas tegen de tijd dat de uiterste betaaldatum was en meestal had ik dan het verzekeringsgeld ook binnen.

LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 01:16

Jet schreef:
Ik deed het zo dat ik eerst de verzekering belde, zodat ze op de hoogte waren. Als er meer behandelingen volgden, belde ik weer. Ik maakte een kopie van de rekening zodra ik die had en een kopie van het verzekeringsformulier. De originelen stuurde ik op en de kopieën niette ik aan elkaar. Ik betaalde de rekening pas tegen de tijd dat de uiterste betaaldatum was en meestal had ik dan het verzekeringsgeld ook binnen.


Ik heb het ook zo gedaan Het verzekeringsgeld kreeg ik best snel en binnen een paar dagen kreeg ik al bericht dat het overgemaakt zou worden.
Ik ben dus ook bij de AMEV verzekerd. Ik ben erg te vreden!!!!