Maddoxx ...ik voel me zwaar depri ( hihihih)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Maddoxx ...ik voel me zwaar depri ( hihihih)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 22:35

Vandaag was het D-Day. lala ( me shet) en har dochter Maddoxx moesten er aan geloven.. ze werd gespeend.
Deze nacht niet geslapen en zag alle ramp senarios door me hoofd spoken.
Nog even in het land gezeten met die 2 en Maddoxx nog voor de laatste keer het gesabbel aan mamas uiers gehoord. De brok in me keel zat diep.
Ik tegen Richard.. ahhhhh de laatste keer drinken bij mama
Maddoxx met een oude merrie van 25 op het land gezet. en lala een eind verder op tussen de koppel paarden ( jong en oud ) gezet.
Het ging heel goed. ze gilde wel naar elkaar.
Maar lala stond lekker tussen ander paarden en heeft eigelijk niet zo veel meer gehinikt om haar kind.
Maddoxx was boos en kwam mij achter na met oren in haar nek en galopeerend. maar ik was niet onder de indruk.

GElukkig werden ze allebei na een half uur erg rusttig en lieten ze elkaar met rust.. Niet meer roepen om elkaar

Om het uur even wezen kijken maar het ging goed.
Eigelijk wil ik nu nog even kijken maar er is geen licht op het land dus ik zie toch niks. bah ik voel me zo erg.. ze staat nu met haar 4 beentjes alleen op de wereld. hoe cru kan ik zijn om haar de mama af te pakken.
Dan bedenk ik vlug dat ik zelf kindjes heb en dat die zonder mama in eens komen te staan.

Ikke.. die sterke, nugtere en zelf verzekerde vrouw.. had het moeilijk vanmiddag toen ze haar eigen gefokte veulen van haar moeder plukte.

WElkom Maddoxx in de harde wereld.. waar geen mama meer is die je beschermt. Mag ik jou nieuwe surogaat mama worden? ik bescherm je kleintje..

pffffffff wat een dag( hihihihi)
Het leven is hard.. achja.. het hoort er bij!!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:09

ag, Mick wordt ook over 13 dagen bij zijn moeder weggehaalt, en dan in 1 keer, ze zullen elkaar hierna nooit meer zien