Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:56

En wat met de foute kerken? Ooit wel eens een reformatorische school bezocht? Ooit bedacht wie die scholen betaald? En inderdaad, er is 1(één) moskee ontmaskerd als een wespennest voor onzinnige ideën, maar dan hoeft de rest toch niet meteen in de ban?
Voor mij mag iedereen belijden wat hij wil, zolang je elkaars mening maar respecteerd en daar ook naar handelt.
en met fundamentalistische moslims heb ik net zulke problemen als met andere fundamentalisten, koker visie is nooit goed te praten.
Maar daar hoef je dus geen allochtoon voor te zijn.
Kinderen die Lonsdale dragen hebben veelal wel kokervisie en "ikhoorerbij" idee en gaan af op kretelogie zoals: Allochtonen pikken onze banen in!
Waar dan? Wanneer dan? waarom dan?

En dat soort vragen beantwoorden ze niet, ze gaan gewoon een andere kreet uit de kast halen en die schreeuwen ze nog harder. Er zijn altijd mensen die ze maar wat graag geloven of napraten, hoeven ze de schuld van hun eigen onkunde niet bij zichzelf te zoeken.
En dat is jammer voor de 95% allochtonen die wel geloven in een toekomst met nederlanders samen. Die worden afgeschrikt en naar hun eigen "kamp"( bakker slager moskee) gedreven omdat ze daar wel geaccepteerd worden, of ze nu wel of niet een hoofddoek omhebben.

En ja, ik vind 99% van de hoofddoek op valse gronden gedragen door islamieten. Ook een "ikhoorerbijvisie" Het schijnt zelf nergens in de koran terug te vinden te zijn. Maar als je deze mensen er naar vraagt dan kom je metdezelfde kretelogie in aanraking als bij Lonsdale kinderen en reformatorische cristenen, ze houden zich krampachtig vast aan wat ze willen weten en vergeten de zaken die ze kunnen weten.

Maar gelukkig mag ik denken wat ik wil en zal ik altijd proberen de zaken uit een ander zijn perspectief te bezien. Lonsdale aantrekken alleen omdat je het mooie kleren vindt is tegenwoordig onzin, je trekt ze aan om te provoceren! En dat vind je mooi, leuke truien zijn er van ieder merk!
Lekker stoer en gedurft doen, maar dan wel in een groep. Let maar op hoevaak Lonsdale onder een jas of trui verdwijnt als de drager in zijn eentje ergens is.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:00

Bealy: waar haal je die rare quote vandaan, we gaan homo's plagen? We gooien ze van het dak! Frusty

hij is komisch, dat wel maar hopelijk geen serieus antwoord van de betreffende moskee.

En ik ken ook een heleboel homo's zonder dat ze echt grappig zijn!

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:01

Malibu schreef:
En hoe zit dat dan met die 'foute' moskeën?

Moeten we maar lekker laten bouwen, terwijl daar elke vrijdag preken worden en 'westerlingen' als slecht worden af gebeeld en dat homo's en westerlingen vernietigd moeten worden.
En ja ja, niet alle moskeën zijn zo. Maar er zijn er al een paar in het nieuws geweest omdat ze dat fundamentalistische boek verkopen onder de toonbank en zulke preken geven.

Die mensen zullen gerust recht hebben op een moskee, maar er mag van mij wel een scherpere controle zijn wat er in zo'n moskee 'gepreekt' wordt.



Wat de kerk zegt m.b.t homo's en dingen zoals abortus zijn ook niet al te netjes en hoe ze omgaan met de pedo priesters is ook niet top Scheve mond !Ieder geloof heeft voor en tegens

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:19

amondi schreef:

Maar gelukkig mag ik denken wat ik wil en zal ik altijd proberen de zaken uit een ander zijn perspectief te bezien. Lonsdale aantrekken alleen omdat je het mooie kleren vindt is tegenwoordig onzin, je trekt ze aan om te provoceren! En dat vind je mooi, leuke truien zijn er van ieder merk!
Lekker stoer en gedurft doen, maar dan wel in een groep. Let maar op hoevaak Lonsdale onder een jas of trui verdwijnt als de drager in zijn eentje ergens is.


Sorry hoor maar dit vind ik echt te ver gaan!
Ik draag al jaren Londsdale en natuurlijk vindt ik het mooi, anders trek ik het echt niet aan!!
En ik heb heus wel meer mooie truien van andere merken.

Mijn Lonsdale verdwijnt NOOIT onder een jas (omdat ik er geen provocerende bedoeling mee heb )
en ik sta gewoon tussen de turken en marrokanen in de kroeg (zonder een groep) in mijn londsdale shirtje, bij ons is dat heel normaal, sommige buitenlanders lopen zelf ook in londsdale.

Probeer dus niet alles over 1 kam te scheren.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:20

amondi schreef:
Bealy: waar haal je die rare quote vandaan, we gaan homo's plagen? We gooien ze van het dak! Frusty

hij is komisch, dat wel maar hopelijk geen serieus antwoord van de betreffende moskee.

En ik ken ook een heleboel homo's zonder dat ze echt grappig zijn!


Van de site Sargossa. is inderdaad als humoristisch antwoord bedoeld Haha! Laat zien dat de koran op vele manieren (en helaas ook op een 'verkeerde' manier Scheve mond ) geinterpreteerd kan worden.

Verder ben ik het met Amondi en Ruitje eens, ik keur elke vorm van fundamentalisme af, welk geloof dan ook.
l

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 15:21

He bah marijke draag jij lonsdale Haha! Haha! Haha!

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:25

Flower schreef:
He bah marijke draag jij lonsdale Haha! Haha! Haha!


Ja erg he Haha! Haha! Haha!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:25

amondi schreef:
Bealy: waar haal je die rare quote vandaan, we gaan homo's plagen? We gooien ze van het dak! Frusty

hij is komisch, dat wel maar hopelijk geen serieus antwoord van de betreffende moskee.

En ik ken ook een heleboel homo's zonder dat ze echt grappig zijn!


Van de site Sargasso. is inderdaad als humoristisch antwoord bedoeld Haha!
(niet van de moskee hoor! van een discussie site van een groep bloggers, heel interessant!) Laat zien dat de koran op vele manieren (en helaas ook op een 'verkeerde' manier Scheve mond ) geinterpreteerd kan worden.

Verder ben ik het met Amondi en Ruitje eens, ik keur elke vorm van fundamentalisme af, welk geloof dan ook.
l

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:32

Citaat:
Lonsdale aantrekken alleen omdat je het mooie kleren vindt is tegenwoordig onzin, je trekt ze aan om te provoceren! En dat vind je mooi, leuke truien zijn er van ieder merk!


Ik draag al heel lang Londale, mede doordat ik op kickboxen heb gezeten en het een boks merk is.
Maar daarom moet ik m'n truien (gemiddeld 140 gld p/st toen) maar weggooien terwijl er nog geen pluisje op zit?
Dacht het niet provocerend? Ligt er maar net aan op welke manier je het draagt. Kisten met witte veters en je spijkerbroek omgeslagen met daar op Londale, ja dat is provocerend.
Als je normale schoenen en broek aan heb met daar je trui boven aan, vind ik er niets provocerend aan. Ligt maar net aan de 'attitude' die je uitstraalt.

En het interesseert me totaal niet of ik alleen loop als ik die trui aan heb. M'n oma woont in een multiculturele wijk en ik draag 'm daar ook gewoon, heb nog nooit last gehad omdat ik de meeste wel ken en ze weten ook dat ik het niet uit dat aspect draag.

En idd, die pedofiele priesters mogen ze van mij aan de boom hangen!
Alle geloven hebben idd hun voors en tegens. Maar ik kan me niet herinneren dat christenen aanslagen hebben gepleegd, en helemaal niet in de vorm als de fundamentalisten hebben gedaan.

Er worden nu mensen in Irak bedreigd met onthoofding omdat ze de wet van het verbod op hoofddoekjes in Frankrijk willen terug draaien.
Erg grappig als je dan bedenkt dat dat verbod in Turkije, een islamitisch land nota bene al heel lang geld Verward

En dan die moord voor eerwraak (dat meisje toen vermoord door haar vader), dat vind ik dus ook walgelijk.
De kerk mag dan wel tegen abortus zijn (ben ik het ook niet mee eens), maar ze zijn wel VOOR het leven.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:43

Ierland Verward

Toch christenlijk dacht ik...............

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:44

Noordierland bedoel ik dus

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:44

Citaat:
En idd, die pedofiele priesters mogen ze van mij aan de boom hangen!
Alle geloven hebben idd hun voors en tegens. Maar ik kan me niet herinneren dat christenen aanslagen hebben gepleegd, en helemaal niet in de vorm als de fundamentalisten hebben gedaan.


Oei oei, ga jij je maar eens verdiepen in de geschiedenis..of kijk in het heden even naar Nigeria[edit: en Noord ierland inderdaad, domme ik!!! Bloos! ]

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:45

Citaat:
Ierland

Toch christenlijk dacht ik...............


Katholieken en protestanten Haha!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:47

Malibu schreef:
Katholieken en protestanten Haha!


Verward je weet toch wel dat dat christenen zijn he..... Scheve mond

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:50

Christenen zijn geen Katholieken. Ik heb op een Christelijke school gezeten en dat is er duidelijk in geprent Lachen

Het is wel ontstaan uit het Katholieke, maar heeft toch een heel andere gedachtengang.

P.S. Ik ben niet christelijk, noch katholiek, noch protestants, noch islamitisch Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:55

Malibu schreef:
Christenen zijn geen Katholieken. Ik heb op een Christelijke school gezeten en dat is er duidelijk in geprent Lachen

Het wordt steeds mooier hier Haha! Haha!
Protestantisme en katholicisme vallen beide onder het christendom
Maar je bedoelt zeker dat protestanten en katholieken verschillen, dat klopt.

verder nog een leuke tekst over die lieve Christenen:
Citaat:
Na de geweldsuitbarsting vanuit de Christelijke hoek in Ambon (Indonesie) en Sudan, schijnt ook Nigeria last te hebben van Christelijke milities:

Veel doden door geweld in Nigeria
Bij gewelddadigheden tussen christenen en moslims zijn in Nigeria tientallen doden gevallen.

Vrouwen en kinderen
Militante christenen hadden een islamitische gemeenschap in Midden-Nigeria aangevallen. In de stad Yelwa zijn al 67 lijken geborgen, meldt de politie. Volgens een ooggetuige zijn onder de slachtoffers veel vrouwen en kinderen.

410 doden
De politie denkt nog meer lijken te zullen vinden. Aanvallen van de christelijke Tarok-militie op moslims hebben de afgelopen drie maanden in Nigeria al zeker 410 mensenlevens geëist.


Dus nee, dat zijn ook geen lieverdjes, alle fundamentalisten zijn verkeerd, welk geloof dan ook
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 01-09-04 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:56

Ho,Ho,als we Irak hierbij gaan betrekken zijn we nog niet klaar hoor Malibu.Die Moslims daar in Irak zouden geen aanslagen plegen als de(is bush Christelijk Verward ) Westerlingen daar niet zouden zitten.Irak is veelste complex om hierbij te halen.Trouwens,jij zou juist moeten begrijpen hoe die mensen zich voelen met de afschaffing van een hoofddoek.Jij moet vanwege vrijheid enzo wel jouw lonsdale trui kunnen dragen maar zij geen hoofddoek Verward

Edit: Jij had het ook nog over Turkije,als islamitisch land.Let wel op dat Turkije op dit moment alles doet om bij de EU te komen en dus graag 'westers' over wil komen Lachen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:07

Citaat:
Ho,Ho,als we Irak hierbij gaan betrekken zijn we nog niet klaar hoor Malibu.Die Moslims daar in Irak zouden geen aanslagen plegen als de(is bush Christelijk ) Westerlingen daar niet zouden zitten.Irak is veelste complex om hierbij te halen.Trouwens,jij zou juist moeten begrijpen hoe die mensen zich voelen met de afschaffing van een hoofddoek.Jij moet vanwege vrijheid enzo wel jouw lonsdale trui kunnen dragen maar zij geen hoofddoek

Edit: Jij had het ook nog over Turkije,als islamitisch land.Let wel op dat Turkije op dit moment alles doet om bij de EU te komen en dus graag 'westers' over wil komen
_________________


Idd heb je helemaal gelijk in, Bush is absoluut degene die de oorlog begonnen is op ongegronde redenen. Ik heb ook geen goed woord voor die man over. En idd erg complex (en ook nog eens super off-topic Lachen )

Neemt niet weg dat het grootste deel van Turkije Islamitisch is. Dan kunnen ze nog zo westers over willen komen, je veranderdt moslims niet in eens in wat anders.
Ze willen graag westers over komen, en dat lukt ze ook heel goed. Alleen de moslims hier in Nederland doen het vaak precies andersom.

Als ik gewoon Lonsdale kan dragen dan mag iedereen ook een hoofddoekje dragen.

Maar als ik in de klas mijn petje af moet, vind ik dus ook dat daar hoofddoekjes onder vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:10

ruitje schreef:
Ho,Ho,als we Irak hierbij gaan betrekken zijn we nog niet klaar hoor Malibu.Die Moslims daar in Irak zouden geen aanslagen plegen als de(is bush Christelijk Verward ) Westerlingen daar niet zouden zitten.Irak is veelste complex om hierbij te halen.Trouwens,jij zou juist moeten begrijpen hoe die mensen zich voelen met de afschaffing van een hoofddoek.Jij moet vanwege vrijheid enzo wel jouw lonsdale trui kunnen dragen maar zij geen hoofddoek Verward

Edit: Jij had het ook nog over Turkije,als islamitisch land.Let wel op dat Turkije op dit moment alles doet om bij de EU te komen en dus graag 'westers' over wil komen Lachen

In Iran werd een aantal decennia geleden helemaal geen hoofddoek gedragen, totdat de "revolutie" kwam.

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:18

Malibu schreef:

Als ik gewoon Lonsdale kan dragen dan mag iedereen ook een hoofddoekje dragen.

Maar als ik in de klas mijn petje af moet, vind ik dus ook dat daar hoofddoekjes onder vallen.


Dit ben ik wel met je eens(goh toch nog een keertje wel Haha! ) !Maar dat is toch ook gewoon normaal zou ik zeggen Lachen !

Lovely,wat maakt dat uit voor het verhaal Verward ?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:20

De spaanse inquisitie!
Indonesië
Noord Ierland
Klu Klux klan
Koloniën van rijke westerse landen!
Wat denk je dat daar allemaal gebeurde uit naam van God?
Echt niet alleen missionarissen met bijbelschooltjes. Alleen dat leren wij niet met geschiedenis, dat zul je zelf moeten uitvinden.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:22

Citaat:
Dit ben ik wel met je eens(goh toch nog een keertje wel ) !Maar dat is toch ook gewoon normaal zou ik zeggen !


Wauw, wonderen zijn de wereld nog niet uit Haha!

(begin van de wereldvrede Lachen )

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:31

haha Haha! !Zo bedoelde ik het niet hoor Haha! !Mijn broertje is een fanatieke lonsdale gozer(eentje die het wel draagt vanwege de vervelende boodschap) terwijl ikzelf echt helemaal niet zo ben,ik voer dit soort discussies dus dagelijks Knipoog !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:35

ruitje schreef:
Lovely,wat maakt dat uit voor het verhaal Verward ?

Je zei iets over de afschaffing van de hoofddoek en dat deed me eraan denken dat de hoofddoek/sluier nog niet zo lang geleden nog is ingevoerd in bijvoorbeeld Iran.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:37

Haha, zal idd wel vaak tot gezellige discussies aan tafel leiden Haha!