Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:10

Tuurlijk kun je gedachten niet bestraffen... die heb je of je hebt ze niet Haha! ... en hoewel je zolang je maar niks strafbaars doet het allemaal wel snor zit... zal het toch je gedrag beinvloeden... ben vaak in het engels aangesproken omdat mensen 'dachten' dat ik wel geen Nederlands zou spreken... wat ik daarmee wil zeggen.. is dat ook slechts de manier waarop je denkt onzettend belangrijk is voor hetgeen je doet en dat bepaalde denkswijzen wel degelijk schade kunnen berokkenen aan andere mensen ook al doen ze niets strafbaars...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:11

gijsenkim schreef:
Zowaar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

HOOGTEPUNTJE!!!! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:14

nee hoor, ben het wel vaker met Lies eens.......... Haha! Haha! Haha! Haha!

Niet alles hoor, dat ook weer niet! En das maar goed ook......... maar ik vind het wel heerlijk discuseren met Lies, zo fijn op niveau, met respect voor elkaars mening......

Yep ik ga graag tegen haar mening in Haha! Haha! Haha! Haha!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:15

gijsenkim schreef:
Zowaar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!


Wow!

Tong uitsteken

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:16

gijsenkim schreef:
nee hoor, ben het wel vaker met Lies eens.......... Haha! Haha! Haha! Haha!

Niet alles hoor, dat ook weer niet! En das maar goed ook......... maar ik vind het wel heerlijk discuseren met Lies, zo fijn op niveau, met respect voor elkaars mening......

Yep ik ga graag tegen haar mening in Haha! Haha! Haha! Haha!


geldt voor jullie beiden dames, mijn complimenten! OK dan!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:17

Ik moet zeggen dat ik op dit forum ook meer mijn verveling aan het bestrijden ben dan mijn standpunten Bloos! Haha!

Het zijn natuurlijk wel mijn standpunten, maar irl zal ik er sneller overheen stappen als ik het ergens niet mee eens ben. Als ik zit te bokken, doe ik dat eigenlijk omdat ik me verveel (= dus vaak Scheve mond ) en vind het dan leuk om te discussieren. Een leuk tijdverdrijf Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:18

lies schreef:
Ik moet zeggen dat ik op dit forum ook meer mijn verveling aan het bestrijden ben dan mijn standpunten Bloos! Haha!

Het zijn natuurlijk wel mijn standpunten, maar irl zal ik er sneller overheen stappen als ik het ergens niet mee eens ben. Als ik zit te bokken, doe ik dat eigenlijk omdat ik me verveel (= dus vaak Scheve mond ) en vind het dan leuk om te discussieren. Een leuk tijdverdrijf Lachen

masochist!
Haha!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:20

Haha, ja ik zoek dit soort topics bewust op. Kan ook op VMR gaan vertellen wanneer ik de dekens opgooi, hoevaak de smid komt en hoe oud mijn pony is, maar ik vind dit leuker Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:20

is het ook! vind het ook leuk om je reacties te lezen!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:22

Ja, ik de jouwe ook. Omdat je het meestal met me eens bent en andersom Haha!
Die van G&K vind ik dan meestal wat minder Tong uitsteken

Oh, we gaan offtopic >;)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:23

oja, trek even mijn lonsdale trui uit en dan gaan we weer ontopic

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:23

gijsenkim schreef:
O.

Dus als ik vind dat alle allochtonen weg moeten (niet dat ik dat vind hoor!!!) dan ben ik strafbaar........ Ik dacht dat wij in Nederland zoiets hadden als recht van meningsuiting........ Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd hebben hoor Clown


Volgnens mij is het zo dat je dat wel mag vinden, maar zodra je bijvoorbeeld in advertentie's in kranten gaat zetten "weg met allochtonen" ofzo of met graffiti gaat spuiten dat allochtonen wegmoeten is het volgens mij wel strafbaar..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:23

Ok zet ik even mn kisten in de kist Haha! Haha! Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:25

gijsenkim schreef:
Ok zet ik even mn kisten in de kist Haha! Haha! Haha!


gooi gelijk je haar los, want van dat doekje aan je punten splijten...

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:28

Tss, nou gaan jullie wéér offtopic >;)

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:45

Volgens mij ging dit topic over het dragen van Lonsdale kleding Schijnheilig

Zelf draag ik de kleding niet, waarom niet? Geen idee!

Overigens vind ik het de grootste kul dat die kleding verboden gaat worden op scholen.
Je kunt de kleding wel verbieden maar de zogenaamde "racisten" of "nationalisten" die deze kleding zouden dragen houden hetzelfde karakter
Kortom een vos verleerd zijn streken met of zonder Lonsdale kleding ze zullen zich hetzelfde blijven gedragen.
Ze zullen weer een ander "eigen" merk gaan uitvinden en als ze dat ook allemaal willen gaan verbieden zit iedereen aan het einde van het verhaal in zijn blote kont.
Daarbij vind ik het nog grotere kul dat iedereen die Lonsdale kleding draagt racist zou zijn Verward Verward
Als dat zo zou zijn zouden ze wel een ander merk uitvinden met rot op Turken/Marokkanen erop!
Jeempie hoe noem je dat ook alweer, ja: alles over een kam scheren.
Dat is dus wel degelijk wat hier gebeurd

En racist, tja wat houdt dat in?? Ik vind mezelf geen racist maar heb wel een hekel aan alle buitenlanders die te lui zijn om te werken en lekker van ons belastinggeld leven.
Van die kinderen die je op 12 jarige leeftijd al lopen te bedreigen met Allah neemt de wereld over
Maar zo heb ik ook een hekel aan Nederlandse kinderen die dit soort gedrag vertonen.
Maakt mij dit racist Verward Nee, iedereen is zoals hij is met andere opvattingen!

Enne Nationalist zijn we toch allemaal Verward
Je gaat mij niet vertellen dat je een ander land boven je eigen land gaat plaatsen.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:48

op de afdeling Horeca van de school waar ik werk zag ik vandaag in het reglement dat de leerlingen allemaal moeten ondertekenen dat ze zich verplichten:

zich verzorgd te kleden
geen joggingpakken en hoofddeksels te dragen
geen piercings en tatoos

en nog een A-4 tje vol met dingen die niets met uiterlijk te maken hebben, maar met gedrag.

Ik had me net verkleed en had mijn rijbroek aan, ik ben maar even via een andere afdeling naar de uitgang gegaan Bloos!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:57

ok... dit hele verhaal draait dus om een school bij ons in de stad... heb zelf ook 4 jaar daar doorgebracht....
zelf vind ik het ronduit belachelijk dat ze kledingmerken gaan weren... ik bedoel.... ik geloof er niks van dat wanneer lonsdale-dragers een ander merk kleding aantrekken, dat ze dan ook zich anders gaan gedragen... dan bedenken ze gewoon wat anders. ken genoeg van die relschoppertjes en weet zeker dat dit geen oplossing zal zijn. het is toch de persoon die mensen bedreigd? dat ze een kledingmerk bedreigend vinden, vind ik maar belachelijk...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:50

Taaclover schreef:
Enne Nationalist zijn we toch allemaal Verward
Je gaat mij niet vertellen dat je een ander land boven je eigen land gaat plaatsen.


Dit ben ik absoluut niet met je eens, lees mijn stuk over het nationalisme van een paar pagina's terug maar eens, nee dat ben ik niet en wil ik ook absoluut niet zijn

Over de zinloosheid van het verbieden van Lonsdale kleren ben ik het met je eens, inderdaad zal er wel weer op een andere manier uiting worden gegeven aan de ideeen van die jongeren....Hoe spijtig ook...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:29

Mmm, we zijn dus alweer 3 pag verder?

Oke, dit las ik net in de Telegraaf. Ik denk dat de extreme nationalisme ook wel hier uit voortkomt:

Citaat:
'Nederland bouwt moskeeën, geen kerken'
DEN HAAG - De politiek moet de realiteit onder ogen zien: in Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Dat zei PvdA-fractievoorzitter Bos dinsdag in de Tweede Kamer tijdens het debat over het integratiebeleid.

Volgens Bos is het in rechts Nederland een taboe om die realiteit onder ogen te zien. "Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was."

Hij zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen van het integratiebeleid van de afgelopen jaren, en nodigde de andere partijen uit dat ook te doen. "We waren er allemaal bij."

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:31

En dat is nou een mooi voorbeeld van onze DYNAMISCHE cultuur Lachen
De nederlandse cultuur (kan iemand mij vertellenwat dat eigenlijk is????) is niet statisch.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:43

Lekker dynamisch, half nederland is werkloos. En de meeste nemen de allochtonen aan omdat die goedkoper zijn...

Nog ff en wij (nederlanders) zijn de 'minderheid'(niet negatief bedoeld) van ons eigen land

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:48

Allochtonen en nederlanders behoren hetzelfde te veredienen, jong is goedkoper dan oud.
Waar haal je de wijsheid vandaan dat allochtonen goedkoper zijn?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:51

Ow dus de werkeloosheid is zeker de schuld van de allochtonen?
En waarom zijn ze in eerste instantie dan naar Nederland gehaald, terwijl ze alles in hun eigen land op moesten geven? Maar dat vergeten we gemakshalve maar even..
We zijn allemaal nederlanders trouwens, maar ik snap wel wat je bedoelt hoor Knipoog Maar al zou de autochtone Nederlander in de minderheid zijn, maakt mij geen klap uit.
Anyway, onze meningen zullen hier toch blijven verschillen denk ik zo Haha!


(wel beetje off topic dit trouwens Lachen )

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:03

Nee, dat zeg ik niet. Dat zou wel erg makkelijk wezen om daar de schuld naar toe te schuiven.

Maar Bos heeft het zelf al gezegd, dat is de schuld van het intergratie beleid. Daar zijn ze zelf bij geweest.

Ze hebben zelf de keus gemaakt om alles (wat niet veel was) in hun eigen land op te geven, om hier een betere toekomt te krijgen.

Ze zijn hier opgevangen en geholpen met het opzetten van een leven hier in Nederland o.a. door het geld wat wij aan premies en belasting betalen...

Het is niet de bedoeling om ze dat constant in te prenten, maar het is wel zo. En tegen de tijd dat wij die premie nodig zouden hebben, dan is die er niet meer...