Stratenmakers hoe erg kunnen ze zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Stratenmakers hoe erg kunnen ze zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 10:17

Hier in Utrecht beginnen de scholen weer, naja de basisscholen. Volgende week ben ik aan de beurt, dus ik dacht nog lekker een weekje uit te slapen. Maar schijnbedreigd. De hele straat ligt hier open omdat de opnieuw aan het bestraten zijn, vind ik niet erg, maar ze beginnen hier al om 7!! uur mee, normaal gesproken kan ik tot 11 uur blijven liggen, maar nu heb ik het al om 8 uur gezien.

De hele buurt heeft eigenlijk een hekel aan de stratenmakers want ze nemen ... naja nu ligt het hier open, maar gister 6 pakeerplaatsen in beslag, terwijl het hier al moeilijk parkeren is. De buurman van ons zit de hele avond buiten om tegen iedereen zijn verhaal te vertellen, zo gister ook de politie. De buurvrouw achter ons heeft al gezegt als er brand uit breekt kunnen we niet weg, en daar heeft ze gelijk in. Ze slopen ook alles, het hek van de mensen die aan de pakeerplaatsen wonen is kapot. Ik hou het hier maar even in de gaten.

Ook een stukje verder de wijk in was er iemand boos geworden op de stratenmakers, ze reden met een rot gang op hun heftruc (??) door de wijk heen en die vrouw vond dat niet zo erg handig, omdat er ook kinderen buiten spelen. Toen vertelde de stratenmaker maar dat zij der man maar moest gaan pesten in plaats van hun. Nou ik heb het gister gezien, ze rijden echt als gekken hier door de wijk heen.

Als je eenmaal buiten bent moet je onderhand rennen voor je leven! Hoop dat ze hier snel weg zijn, had nooit een slecht beeld over de stratenmakers, maar deze die hier zijn zijn wel heel erg!! Boos!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:57

Tadano schreef:
Ook een stukje verder de wijk in was er iemand boos geworden op de stratenmakers, ze reden met een rot gang op hun heftruc (??) door de wijk heen en die vrouw vond dat niet zo erg handig, omdat er ook kinderen buiten spelen. Toen vertelde de stratenmaker maar dat zij der man maar moest gaan pesten in plaats van hun. Nou ik heb het gister gezien, ze rijden echt als gekken hier door de wijk heen.

Tja... Die mensen doen gewoon hun werk natuurlijk... En ze zullen heus niet zonder op te letten door de straten scheuren... Die mensen hebben ook liever geen kinderen tussen de wielen... Lachen

Toch blijft het rot dat jij niet kan uitslapen... Ach gut

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:01

tsja, je kan er niks aan doen, ze moeten ook gewoon werken he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:31

Als die stratenmakers nu hun werk niet kunnen doen dan lopen jullie over een paar jaar te zeiken dat de straat niet goed is.

Die mensen doen gewoon hun werk hoor. En als buurtbewoners een hekel krijgen aan mensen die hun parkeerplaatsje gebruiken dan is het niveau wel heel erg gedaalt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:33

Sorane schreef:
Als die stratenmakers nu hun werk niet kunnen doen dan lopen jullie over een paar jaar te zeiken dat de straat niet goed is.

Die mensen doen gewoon hun werk hoor. En als buurtbewoners een hekel krijgen aan mensen die hun parkeerplaatsje gebruiken dan is het niveau wel heel erg gedaalt...


Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Sommige mensen hebben gewoon altijd wat te zeuren.
Straks zijn ze weer klaar en ligt de straat er weer netjes bij.
Hekel hebben aan mensen die gewoon hun werk doen vind ik wel erg triest.

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:50

Ilindra schreef:
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Sommige mensen hebben gewoon altijd wat te zeuren.
Straks zijn ze weer klaar en ligt de straat er weer netjes bij.
Hekel hebben aan mensen die gewoon hun werk doen vind ik wel erg triest.


hej niets mis met stratenmakers hoor.. mn pa is er ook een maar dat ze zo'n antwoord geven op een opmerking dat ze te hard rijden op een shovel, is niet beleefd, absoluut mee eens. (zal wel een machinist geweest zijn dan Knipoog Tong uitsteken )

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 15:55

Het maakt mij niet zoveel uit dat ik om 8 uur me bed uit ben, bokt.nl is verslavend! Maar hoe ze reageerde op een buurtbewoner. Tevens zijn er hier al weinig pakeerplaatsen en is het dringen om er 1 te bemachtigen. Mij hoor je verder niet klagen over de stratenmakers want ik heb ooit een x in amsterdam gezellig met ze lopen kletsen omdat er niks te doen was. Maar nogmaals hoe ze reageren op buurtbewoners! ...

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:00

Tadano schreef:
Maar nogmaals hoe ze reageren op buurtbewoners! ...

Omdat die in de weg zitten terwijl zij hun werk proberen te doen... Haha!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:18

Van die vuilnismannen zijn ook altijd zo asociaal Scheve mond
Schreeuwen en bijdehandte opmerkingen maken, bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:40

Tadano schreef:
Maar nogmaals hoe ze reageren op buurtbewoners! ...



Hoe zou jij reageren als je lekker een buitenritje maakt en om de 3 meter staan er mensen in de weg die niet aan de kant gaan?

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 16:45

Ze moest niet aan de kant, maar ze vertelde alleen dat hij niet als een gek door de wijk moest rijden, omdat er kindern spelen en waar zij woont is bij een kinderspeelplaats en bij een school. Maar als je een buitenrit maakt vind ik het toch wel anders, want dan ben je meestal in t bos of op t strand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:52

Tadano schreef:
Ze moest niet aan de kant, maar ze vertelde alleen dat hij niet als een gek door de wijk moest rijden, omdat er kindern spelen en waar zij woont is bij een kinderspeelplaats en bij een school. Maar als je een buitenrit maakt vind ik het toch wel anders, want dan ben je meestal in t bos of op t strand.


Maar je houdt je kinderen toch weg bij dat soort werkzaamheden?? Verward

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:54

Sorane schreef:
Maar je houdt je kinderen toch weg bij dat soort werkzaamheden?? Verward

Nee joh... Het is toch juist leuk om in dat zand te spelen... Clown

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:34

xtwisterx schreef:
Nee joh... Het is toch juist leuk om in dat zand te spelen... Clown

ja toch Haha! Schijnheilig en vooral de levensgrote kruiwagens en scheppen zijn zo mooi Tong uitsteken Clown

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:30

ojee, een oud-huisgenoot van mij was stratenmaker (jawel, om en nabij Utrecht) en die maakte er dus een sport van om mensen zo veel mogelijk te stangen. Ze hebben zelfs al een keer een greppel om iemands auto die verkeerd geparkeerd stond, gegraven. Daar ben je dus niet blij mee, als die in je straat aan t werk is. Maar hij is (hopelijk) een uitzondering Haha!

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:38

Tsja , een beetje minder asociaal zou misschien wel kunnen , qua hard rijden....maar ga er maar even vanuit dat ze zelf idd ook geen koters tussen de wielen willen en wel weten waar ze mee bezig zijn.

Als er dan van die vrouwtjes komen zemelen terwijl er eigenlijk niks aan de hand is , kan ik me voorstellen dat ze wel een opmerking klaar hebben , mensen kunnen natuurlijk ontzettend zeuren Scheve mond

Dat gemiep ook over die parkeerplaatsen

Jeetje zeg , parkeer je auto dan lekker wat verderop , die gasten zijn er om jullie straat in orde te maken hoor , willen jullie dan dat zij hun spullen een eind verderop zetten Verward

Daar staan ze ook weer in de weg , en dan duurt het hele verhaal 3 weken langer omdat ze steeds heen en weer moeten lopen *LOL* Rolleyes

Hoe meer je zeurt hoe lomper ze zullen worden hoor , ga er maar vanuit dat ze altijd gezeik aan hun hoofd hebben van beledigde buurtbewoners... dat wordt je vrij snel zat lijkt me Lachen

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 13:32

Jup, we wonen al in een buurt waar sowieso al 2 mensen de hele dag zeiken. Wij zetten de auto altijd al ergens anders neer, maar de mensen die hun auto hier laten staan zetten hem associaal neer bij ons 8er waar door je het verkeer niet aan ziet komen ... Ag ja ze zijn alweer bijna klaar!!

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:29

Gezellig Haha!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:43

jezus wat een mongolen zeg! en dan moeten ze ook altijd van die domme opmerkingen naar ieder meisje maken.. he lekker ding.. enz. en ik altijd maar schelden :@ grrr

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:18

mooi dat t werk alweer bijna klaar is Knipoog weer een onderwerp minder in de buurt om over te zeiken Knipoog

@ gucci_girl : Als ze opmerkingen maken zoals "lekker ding" enzo, moet je dat gewoon als compliment opvatten, als je gaat schelden, lachen ze je alleen maar uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:24

@ gucci_girl : over 20 jaar loop je te balen als ze het niet meer doen Knipoog

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:44

Predator"]
@ gucci_girl : Als ze opmerkingen maken zoals "lekker ding" enzo, moet je dat gewoon als compliment opvatten, als je gaat schelden, lachen ze je alleen maar uit..
[/quote]

nou meestal is het dat degene uitgelache wordt door een bouwvakker die ernaast staat omdat ze meestal niet verwachten dat iemand iets terug zegt.. soms kan ik me wel inhouden en rij ik gewoon verder maar af en toe kan ik het niet laten Bloos

[quote="Ilindra schreef:
@ gucci_girl : over 20 jaar loop je te balen als ze het niet meer doen Knipoog

haha ja daar heb je gelijk in Schijnheilig

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:16

@ gucci_girl : Ze doen het juist om de reacties Knipoog geloof me maar, ze vinden t prachtig als mensen gaan blozen of schelden of bijdehand terug doen, echt waar

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:17

jah dat zou best wel.. maar kan het toch niet laten Bloos moet het toch maar eens afleren

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:46

Bij mij is deze zomer ook de straat vernieuwd en op zich heb ik er niet zo'n problemen mee .. behalve dat ze dus OP ZATERDAG!!! om half 7 de stenen kwamen lossen .. ik zat tegen het plafond van de herrie!! kan je eindelijk uitslapen.. En in de vakantie ook .. iedere ochtend vanaf half 7 lawaai. Dat moet echt wel anders kunnen volgens mij.