Castellum ruiters (Haarzuilens) opgelet (ook Ex)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Castellum ruiters (Haarzuilens) opgelet (ook Ex)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 13:22

Dit bericht is voor de Castellumruiters.

Zoals jullie misschien al hebben gezien in de kantine is er een 'nieuwe' website van de manege (www.ManegeCastellum.tk) nu zijn we opzoek naar ruiters die leuke fotos van de manege ponys hebben gemaakt zodat we alle paarden en ponys een eigen pagina kunnen geven. Heb jij fotos van Balou (Boy), Alladin (Amigo) of misschien wel van Babbel zeg het dan in dit topic dan nemen wij contact met je op en kan je ons de fotos opsturen.

Extra bericht:

Tevens hebben we op 21 Augustus een groot feest op de manege. Paul word namelijk 50. Misschien wil je wat leuks doen? Reageer dan ook even zodat we van te voren weten dat je komt en foto's kunnen maken! Tevens staat dit bericht ook in het forum van de site.

Offtopic: 2 de operators, ik weet niet in welk topic ik dit moest plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:15

een fatsoenlijkere foto van balou is wel op zijn plaats, voor foto's kijk in mijn profiel heb geloof ik ook nog foto's van goofy

edit: heb de site bekeken de header is echt lelijk Haha! vooral dat rechterpaard is er mooi opgezet haha, maargoed ik ga effe zoeken naar foto's

weer een edit: goofy is dus verkocht heb nog wel foto's van frey Tong uitsteken en pongo

de laatste edit: de foto's stuur ik zelf wel op aangezien ik sommige liever voor mezelf hou Knipoog

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 20:51

ja die header ik weet het, maar niemand die zin heeft om er een leuke van te maken. Dus als jij wilt ... Graag! Foto's van Goof zijn ook welkom, net als Bambi want er komt een speciale pagina voor deze lieverds die toch even op de manege zijn geweest. Het adres waar je de fotos naar toe kan sturen is ManegeCastellum@zonnet.nl ik wacht op je fotos!! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:14

headers maken Haha! vet dat vind ik cool om te doen
Haha! *Gaat druk aan de slag*

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 21:45

Kej ik ben benieuwd!

Ann__H

Berichten: 20
Geregistreerd: 10-06-07

Re: Castellum ruiters (Haarzuilens) opgelet (ook Ex)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 17:44

Ik heb van alle pony's van de manege nog wel foto's die er hebben gestaan en die er zijn, maar de meeste stonden ook op de site een hele tijd terug en sommige gemaakt maar goed Knipoog Ik heb ook nog van alle pony's en paarden van van Dorsten foto's moet je nagaan. Ook best wel veel van Iejoor

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Castellum ruiters (Haarzuilens) opgelet (ook Ex)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 18:31

Dit is een oud topic!
*tem

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Castellum ruiters (Haarzuilens) opgelet (ook Ex)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:04

Dreamy schreef:
Dit is een oud topic!
*tem


Slotje!