Clinic Sil bij Jos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Clinic Sil bij Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 21:46

Allebei weer enorm bedankt voor de leuke dag!

Vond Fuego best wel stoer vandaag, vooral over het zeil en de brug. Zo zie je maar weer wat een indruk een paar uur kan maken ondanks dat het maanden geleden is Knipoog
Verder was het weer gezellig en Jos en Daan hadden hun best gedaan, er was van alles.
Tsja, en dan Silvia; die kan alles uitleggen met een gevoel voor humor waardoor je de lol van alles inziet en je paard het ook nog leuk gaat vinden Haha!

Wat mij betreft gaan we op door voor de vervolgcursus en misschien halen we ooit nog wel onze diploma Sigaar

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 08:32

Ik sluit me hier volledig bij aan.
Vond mijn gele fjordenmeis erg stoer zo in dr eerste trailhindernissen van dr leventje (behalve het zeil, daar lopen we zelfs geblindoekt over). Jammer genoeg vond ze zichzelf ook erg stoer met dr gestamp }> , hihii, ach weer een ander kant leren kennen van mijn fjarabier. Haha!

We hebben in ieder geval allebei onwijs veel geleerd in die paar uur, nieuwe inzichten gekregen en veel lol gehad en van andere genoten.

Ik was helemaal kapot Gaaaap Dromen toen we thuis kwamen, maar Tjo ging nog even gezellie 20 minuten scheuren in de paddock Verward , tsja...... je moet je frustraties toch kwijt, hahahaha.

Sil en Jos onwijs bedankt weer en zeker tot de volgende keer!

Viv en Tjo[code][/code]

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:04

Ik vond het ook een lekkere gezellige dag. Veel geleerd.
Op naar de volgende Clinic.
wie heeft er een idee?

stuur het op en uw wens word vervuld Haha!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:12

ben blij dat iedereen het weer als een leuke leerzame dag heeft beleefd,
want dat gaat heel goed samen!!!!
ook ik ben heel erg moe na 2 clinic's hoor!!! maar haal ook weer veel energie uit jullie leuke reactie's dus zal niet snel op gebrand zijn haha!!
ga lekker trainen met de info die je gehad heb en dan kan je op de volgende clinic weer een hele boel nieuwe info krijgen en verder komen!!
ik had het al gezegt maar als nog als je vragen hebt mag je altijd mailen!
groetjes van silvia jackeroo.stables@12move.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:05

Ideetje voor Jos!
CUTTING Koe CLINIC!

Ik schrijf me bij dese alvast in, hihi Koe Haha!
Viv

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 15:18

Ik wil ook nog even mijn bewondering uitspreken voor alle ruiters. Ik was slechts tribuneridder, maar heb ook erg genoten.
Van de eerste groep heb ik jammer genoeg alleen het laatste stuk gezien (de "proefwedstrijd"), en ik vond dat dat bij iedereen heel netjes ging.
Erg leuk om te zien!

Ik vond van de tweede groep "de haflinger" errug leuk. Ondanks dat het me bijna mijn leven kostte Clown

Jos, Sil: het was weer eens een geslaagde dag.

Ik heb meteen vandaag alles in de bak gegooid en ben lekker gaan trailen! Haha!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:18

Hier natuurlijk ook een reactie van "die bonte" en berijder natuurlijk. Heb erg veel geleerd en veel plezier gehad met het trailen (zeg ik dat wel goed). Voor dat ik de bak in kwam heb ik de eerste groep een stukje gekeken die waren echt super, maarja toen ik dat gezien had dacht ik toch wel even dit gaat mij nooit lukken, maar het waren dan natuurlijk ook de gevorderde ruiters en dat wist ik natuurlijk niet. Maar ik vond het erg meevallen het eerste uur dacht ik echt dit ga nie lukken Frusty , maar we hebben alles goed doorstaan vind ik zelf Knipoog , was erg trots op die bonte (hihi) . Hoop de volgende keer ook weer van de party te kunnen zijn. DUS SIL EN JOS BEDANKT VOOR DEZE LEERZAME EN GEZELLIGE DAG groetjes Charita en Texas Jack Lovers

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:05

heeft er iemand misschien foto`s genomen op deze dag???? Verward Zou wel leuk zijn want ik was mijn camera weer eens vergeten, en ik was zo druk bezig dat ik niet heb gezien of er iemand foto`s heeft genomen. groetjes Party!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:32

Nee, wel video-opnames.
Tis maar een paar minuutjes, maar die wil ik vandeweek wel even voor je op een band zetten hoor. Ik dacht de brug, de L en het zeil. Met een beetje mazzel ook nog die dwarsbalk, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik zal dr even wat moois van maken. Wil je alles of alleen Jack the Ripper en jezelf?
Viv

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 09:45

hihi Jack the Ripper is ook wel een leuke naam *LOL* nou als je toch bezig bent wil ik natuurlijk alles zien Knipoog (haha) weet waar je aan begint. Lijkt me wel leuk om het allemaal weer even te zien. Maar alvast bedankt Party!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 10:51

Okiedokie, zal het zometeen even op band zetten (zal ff ene nieuw vidioobandje halen). Altijd leuk om zoiets terug te zien.
Viv