paarden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 20:44

nou dat aanbod sla ik niet af!

enne ik heb ook een aanbod voor jou:ik wil je graag helpen met je buitenrit angst.
dus misschien vind je het eens leuk als ik naar je toe kom en we daarmee aan de gang gaan?

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 20:52

Weet waaraan je begint Lachen
Zou ik erg leuk vinden je bent van harte welkom!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 21:00

ok,wanneer ik tijd heb deze maand in mei laat ik het weten.ok?

p.s.ik WEET waaraan ik begin,ik heb tonnen met geduld Pling

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 21:11

Haha geduld zal je nodig hebben Lachen
Hebben we meteen een miniboktmeeting. Lachen Laat maar weten wanneer je tijd hebt en ik pas me wel aan.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 21:22

Hoi! Nou over Kanjer raak ik niet uitgepraat haha Haha! . Ik hou het nu maar kort. Kanjer is een 9-jarige fjord en heeft hele lange manen. Hij is voor een fjord nogal uit de kluiten gegroeid. Hij is namelijk 1.54m! Hij is echt geweldig! Hij is ook echt heel erg mooi (en ik ben niet de enige die dat vind Lachen Hij is zooooo stronteigenwijs. En hij heeft altijd zin in eten. Je kunt echt niet met een wortel naast hem staan want dan moet en zal hij de wortel krijgen hoe dan ook. Echt grappig. Ik ga dan heel hard met mijn wortel over het erf rennen en Kanjer draaft er dan achteraan. Hij is altijd wel in voor een spelletje. Kanjer is echt een Kanjer Party!! !!! xxx Roos

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 22:38

Hoi Iris,

Als je denkt dat het helpt wil ik best met je buiten gaan rijden. Mijn paard is zeer ervaren en superbraaf buiten. Zelf heb ik nogal wat ervaring opgedaan met mensen binnen de NVVR. Als je wilt kom ik gewoon bij je langs, gaan we gewoon buiten rijden, bij voorkeur met iemand te voet erbij die jouw vertrouwen heeft. Ik geef garantie op het resultaat, het het vaker op deze manier gedaan. Kost wat tijd maar het resutaat komt gegarandeerd.

Groeten Gery

Larissa13
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-06-08

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:18

Fadima schreef:
Nou mijn lieve pony heet officieel Fadima van Bodega en is een vosmerrie van 1m48 met een brede bles en witte voetjes. Haar vader is Blue Boys Nieuwmoed(New Forest) en moeder is Anouska(Sanderijn)(Arabier) en VM is El Khafif(arabier). Maar Fadima heeft absoluut het karakter van haar vader want is superlief en een echt goedzak. We rijden M2 maar zijn al aan t oefenen voor de Z1 want als de MKZ niet geweest was reden we nu Z1. En we springen nog B.
En over Soraya vertel ik hetzelfde als Sanderijn.


Ik rij nu op Fadima !

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:21

Dit topic is 7 jaar oud... Lips are sealed

Ilsje_

Berichten: 4112
Geregistreerd: 23-01-06

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:18

Nagelbijten / Gniffelen

Davinia
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Amsterdam.

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:28

JoOww,
Mijn paard = Lucky. Maar we noemen hem meestal Luuk.
Zoals je hoort is het een hengst, een gecastreerde, een Ruin dus. Het is een super springpaard en is een... Fries paard! Het springt nu 90 cm. Best hoog dus. Ikke spring dat niet met hem hoor, maar mijn moeder. Knipoog Ik heb Luuk gekregen van mijn ouders toen hij nog een jaar oud was, en moest hem op zijn derde zelf berijden, hij is nu 7 jaar. Echt een poepie, maar soms ook aardig eigenwijs.

Kus, Dav. Vingers aflikken

plotie

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: België

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:30

Mijn merrie heet Una kortaf Haha! (volle naam= Unapartout van de Vannahoeve , lelijjjjk Clown)
Ze is 24 april 11jaar geworden. Heb haar sinds september 2007
Kan super lopen, maar niet echt springen Haha! Ben bezig mijn kleine sprongetjes.
Ze is leuk buiten maar kan af en toe een beetje zotjes doen, maar zo valt er nog iets te beleven hé Haha!
Ik zou haar echt niet meer willen wegdoen, zelfsal hebben we even een moeilijke periode gehad (lees: als het paard voor mij in galop aansprong moest madam een stuk of 5 keer bokken en niet meer vooruit gaan op wandeling). Nu doet ze dit gelukkig allemaal niet meer. Doorzetten helpt al enorm.
Groetjes
Plotie

Seraphim
Berichten: 6199
Geregistreerd: 19-09-05

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:07

Flew schreef:
Dit topic is 7 jaar oud... Lips are sealed

Wow, dit topic is idd héél erg oud.
Ik zal wel ff TeM'en.

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 23:15

Slotje, oud topic.