geluid van spinnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:11

xxlindaxx"]
in de doos van een vriendin van mij
[/quote]
[quote="flair schreef:
:+ Wat zet je dat leuk neer.


whahaha idd

Ik heb t ook gehoord van dat spinnen eten.. ze zoeken een warm plekje ofzoiets.. was bij kopspijkers geloof k Clown

ik heb altijd last van voorgevoelens.. een keer lag ik in mn bed en dacht ik ineens: ik moet mn lampje aan doen.

Dus,is doe t lampje aan, zit r precies naast mn hand een enorme zwarte spin met 1 poot omhoog, klaar om mijn hand aan te raken.. viel zowat uit bed Bloos!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:30

Amethyst schreef:

Ik zie ze alleen maar als zeer nuttig Haha!


Whahaha inderdaad, in ons oude huis had ik toen ik klein was een keer een spin in de hoek van mijn kamer zitten met een spinnenweb, hij zat daar altijd.... Heb hem lekker laten zitten, en heb de hele zomer geen enkele muggensteek gehad...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:39

Amethyst schreef:
Dan ben ik waarschijnlijk de enigste die niet bang voor spinnen is...
Als er één binnen zit, zet ik die gerust buiten neer, grootte maakt niet uit.
Ik zie ze alleen maar als zeer nuttig Haha!

En gillende spinnen Verward Nog nooit gehoord en wat mij betreft een fabeltje.. Een spin heeft geeneens stembanden.. Waarschijnlijk was het dus je eigen gegil dat je hoorde Haha!
Als je ze doodmaakt en ze kraken dan, dat klopt en is ook logisch.. 't lijf van een spin moet toch een beetje stevigheid hebben in de vorm van een uitwendig skelet...

Ik ook niet!
Het zijn hele nuttige beestjes!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:45

Alacairion schreef:
whahaha idd

Ik heb t ook gehoord van dat spinnen eten.. ze zoeken een warm plekje ofzoiets.. was bij kopspijkers geloof k Clown

ik heb altijd last van voorgevoelens.. een keer lag ik in mn bed en dacht ik ineens: ik moet mn lampje aan doen.

Dus,is doe t lampje aan, zit r precies naast mn hand een enorme zwarte spin met 1 poot omhoog, klaar om mijn hand aan te raken.. viel zowat uit bed Bloos!

Haha
Als er een in mijn bed zou zitten zou ik ook schrikken hoor!
das net als met muizen, ik ben er natuurlijk niet bang voor, maar je schrikt ervan.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:51

Shiloh schreef:
Whahaha inderdaad, in ons oude huis had ik toen ik klein was een keer een spin in de hoek van mijn kamer zitten met een spinnenweb, hij zat daar altijd.... Heb hem lekker laten zitten, en heb de hele zomer geen enkele muggensteek gehad...


Oh... doe mij ook zo'n spin !
Die ellendige stekende rotmuggen...
Ben totaal niet bang van spinnen, maar hier in huis zitten ze eigenlijk niet.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:06

Als ze stil zitten en niet te dicht bij mijn hoofd wanneer ik slaap, laat ik ze lekker zitten (elk beest trouwens)
Bij ons zit de kelder standaard vol met spinnen, echt eng. En idd die grote dikke zwarte Lips are sealed die vind ik écht eng!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:13

Ik heb een stuk of 3 hooiwagens in mijn slaapkamer zitten, en ik ben pas 1 keer gemolesteerd door een mug... Laat maar zitten die langpoten!! (Die vind ik ook niet zo eng Cool )

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:34

Mensen met een spinnenfobie willen niet bij mij langskomen Haha!
Iedere dag zitten wel een stuk of 10 spinnen hier in de tuin Haha!
Maar we hebben indd nog geen mug gehad Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:46

whahahahahahahhahahahahaaaaaa
*doet vannacht geen oog dicht*
agressieve spinnen

(zo als ik het zou kunnen als spin ook gillen als ik op het punt stond dood gemaakt te worden Lips are sealed Clown )

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:47

Door dit soort topics krijg ik altijd overal jeuk en zie ik overal spinnen enzo Nagelbijten / Gniffelen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:47

Spirit schreef:
Door dit soort topics krijg ik altijd overal jeuk en zie ik overal spinnen enzo Nagelbijten / Gniffelen


whahahah, je bent niet de enige Haha!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:48

Gillende spin..?
*krabt meteen overal*
ik krijg ook jeuk Huilen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:06

Hier zitten veel van die dikke spinnen die heel hard kunnen rennen.
Mijn katten zijn er gek op! *LOL*
Eerst mee spelen en daarna eten ze de spinnen op.
I Lovers katten

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:07

Mijn kater vindt die dikke zwarte eng Haha!:D

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:08

Mijn katten eten ze ook ja Haha!
Zo ook muggen die zo dom zijn binnen te komen Haha!
Overlevingskans: 10 minuten Haha!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:10

ik heb nu ook overal jeuk Haha!
Maar mijn hond is dol op ongewenste beestjes in huis..
als je iets mept dan staat hij klaar om ze op te eten Nagelbijten / Gniffelen

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:20

Ik ben niet dol op spinnnen, maar ook niet panisch ervoor. Al zal ik ze niet met blote handen aanraken, tenminste de grotere dan Haha! .

Maar nu nog even een spinnenfeitje, weten jullie al wel dat in een gemiddeld woonhuis (rijtjeshuis) 500 tot 2000 spinnen zitten. Dus ook al zie je ze niet, ze zijn er wel Haha! .

Sweet dreams Nagelbijten / Gniffelen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:29

Justy schreef:
Mijn kater vindt die dikke zwarte eng Haha!:D

Onze hond gaat er altijd mee spelen Tong uitsteken Zit ze achterna, zet zijn poot erop, stopt het in zijn muil, spuugt het weer uit. Totdat het beestje niets meer doet, want dan is het niet leuk meer. Wel sneu voor Sebastiaan (spin dus) maar ik durf die dingen echt niet op te pakken!

Ik ben trouwens wel een gebeten door een spin Scheve mond Ik was de gordijnen er aan het afhalen en daar viel dus een kruisspin uit, in mijn trui Lips are sealed en die beet dus, ergens op mijn borst. Het brandde heel erg en er was een een klein rood vlekje te zien.

Dat gillen geloof ik trouwens niet echt. Met dat kokend water, was dat niet gewoon het kokende water wat een reactie veroorzaakte op de spin of op de leidingen? Dat heb je bij ons namelijk ook wel eens als je er kokend water doorheen gooid.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:38

Citaat:
Maar nu nog even een spinnenfeitje, weten jullie al wel dat in een gemiddeld woonhuis (rijtjeshuis) 500 tot 2000 spinnen zitten.


Scheve mond Ieuwl, ik kan vannacht echt niet meer slapen.

Ik ben echt doodsbang voor spinnen, ik weet niet waarom, maar het angstzweet breekt me echt uit, krijg er kippevel van, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maarja kan er ook niets aandoen.

Ik ben ooit een keer toen ik klein was en verstoppertje speelde in de bosjes met mijn gezicht recht in een web gelopen waar zo'n dikke bruine kruisspin inzat, de rillingen lopen nog over mijn rug als ik eraan terugdenk.

Ik zie bij het lezen van dit topic ook in 1 keer allemaal rare schaduwen en heb het idee dat ik wat voel kriebelen Haha!

Ik stuur altijd de hond of de kat op spinnen af, die zijn er beiden dol op.

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:40

Citaat:
Ik zie bij het lezen van dit topic ook in 1 keer allemaal rare schaduwen en heb het idee dat ik wat voel kriebelen Haha!


ja, ik voel ook overal iets kriebelen en ik zie overal iets lopen Tong uitsteken

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:21

Weet je...er was eens zo'n man en die had een wond achter zijn oor. En daar had een spin eitjes in gelegd, en na een tijdje barste die bult open en toen kwam er een hele nieuwe generatie spinnen uit Misselijk

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:28

Was dat geen broodje aap verhaal? (please, laat het dat zijn Scheve mond )

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:50

Ik heb trauma's aan die beesten. Als ik in een goede bui ben, en niet de electrische vliegenmepper oppak. Pak ik een voerschep en een gewone vliegenmepper. Voerschep eronder, tik dat beest erin, en gooi hem/haar de deur uit. Werkt goed!

Diddles
Berichten: 371
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Paarden Land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:28

serena1978 schreef:
Spinnen eten !!!!!!!
Een mens eet in zijn leven gemiddeld drie tot vijf spinnen. Een walgelijke gedachte, wie eet er nu spin? Niet met opzet, het gebeurt in je slaap.
Een spin loopt dan zo via je mond naar binnen.
Het leek me nogal onwaarschijnlijk, maar gatsie die idee al!

Nou dat vind ik wel weinig.
Op een gemiddelde kermis eet ik er toch gauw een stuk of twee, suikerspinnen wel te verstaan.
Die kraken als ze wers zijn.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:55

wij hadden vroeger in de huiskamer een redelijk grote, dikke, harige bruine spin zitten... we hadden toen idd totaal geen last van muggen of vliegjes. Daarom noemden we hem Arie de huisspin Haha! zelfs m'n moeder die echt helemaal panisch is voor spinnen liet Arie leven.

totdat we op vakantie gingen...

Kwamen we terug, zei mijn tante die de planten water had gegeven:
"nou er zat een hele dikke spin bij jullie in de kamer! die heb ik de eerste dag meteen verdronken!"
arme Arie Verdrietig