Snertweer op concours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Snertweer op concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 14:52

Vandaag had ik concours en ik hoopte dat die donkere lucht vanacht wel even leeg zou storten, maar nee....helaas nog steeds een zeer donkere en dreigende lucht vanochtend.

Ik reed naar Waspik en het bleef droog *yes* totdat ik Jildau uit wilde gaan laden voor het losrijden *oh nee* het begon me toch te regenen, te bliksemen en te donderen! Dit had als gevolg dat alles een half uur uitliep, waarin iedereen maar wat bleef losrijden in de binnenbak en ik en Jildau totaal inkakten (na die enorme energieuitspatting van een paar bokkesprongen *want alles was eng* en waarbij we bijna ten val kwamen bij één rare sprong was Jildau er wel weer klaar mee) Ineens stond er iemand te zwaaien aan de kant en dat kon niemand anders dan Marcella zijn, die ik alleen nog maar van Bokt kende en die me voor kwam lezen *erg fijn, want niemand kon hier voor de rest en ze is speciaal om me voor te lezen een heel eind hierheen komen rijden, nog bedankt hoor OK dan! *

Tijdens de proef: ik totaal uitgeput en nog altijd regen en onweer, dus Jildau was schrikkeriger dan normaal en nou ja...het ging gewoon hout...mijn schuld hoor, want ik was op de één of andere manier totaal uitgeput en had voor mijn gevoel te weinig energie om fatsoenlijk te rijden. Bovendien rijdt het ook niet echt lekker als je kleddernat bent. Maar goed, het eindresultaat viel me dan nog mee: eerste proef 1e met 163 punten en tweede proef 155 punten (hè, net geen 2 winstpunten Lips are sealed jury was ook echt erg streng, dat mag gezegd worden. 1e prijs had namelijk maar 159 punten de 2e proef)

Ik liep de kantine uit na de prijsuitreiking om weg te rijden en wat denk je? Net toen hield de regen op en kwam het zonnetje te voorschijn. Nou ja...

Morgen weer concours, dus hopen dat het dan beter weer is. Ik mocht mijn harnachement in ieder geval weer lekker poetsen, want dat was helemaal verregend en vies geworden Maar dat ligt nu alweer schoon en fris klaar dus morgen hopelijk een beter weertje!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:03

Ik heb je topic even verplaatst naar Wedstrijden Knipoog

Gefeliciteerd met je winstpunt !
Jammer van het slechte weer, het was vanochtend inderdaad echt bagger.
Eigenlijk is het heel logisch dat je helemaal ingekakt bent....... 't is de laatste week ook zo ontzettend warm geweest en het lijkt wel of de hitte je lijf niet meer uit wil.
Ik vind het hartstikke knap dat je ondanks de slechte omstandigheden toch nog een winstpunt mee naar huis hebt genomen.
Alvast heel veel succes morgen !

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:03

Nou dan heb je heel ander weer gehad dan hier!
Hier zijn de overijsselde kampioenschappen voor de pony's. Hier drijft ook iedereen van hun paard, maar dan omdat het 30 graden is.

Balen dat je van dat snert weer had, zeker als je buiten moet rijden...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:14

Gefeliciteerd meis, helemaal geen slecht resultaat hoor!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 15:16

Thanx Oscar en Jurga Haha! Ik ben er ook wel tevreden mee hoor gezien de omstandigheden...

Ik hoorde al van een vriendin van me die in Friesland is dat het in het noorden nog altijd 30 graden is en droog! Nou, dat zijn ook geen ideale omstandigheden om een proef te rijden natuurlijk....morgen moet ik pas 20:00 dus dan zal het in ieder geval niet te warm meer zijn en hopelijk droog Lachen

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:28

Het is hier echt smoorheet, dus iedereen die dit weekend een wedstrijd heeft baalt. Komt bij dat de grond bikkel is en de bak stuift...ik wil ook regen!!!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:30

Gefeliciteerd Haha! Je gaat lekker hoor!
Ben zelf wel blij dat ik augustus als een vakantiemaandje heb genomen voor Kado, met dit weer o pconcours, moet er niet aan denken!! (En ja, hier is het dus ook nog steeds snik en snik heet Knipoog)

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 17:34

peeky schreef:
Vandaag had ik concours en ik hoopte dat die donkere lucht vanacht wel even leeg zou storten, maar nee....helaas nog steeds een zeer donkere en dreigende lucht vanochtend.

Ik reed naar Waspik en het bleef droog *yes* totdat ik Jildau uit wilde gaan laden voor het losrijden *oh nee* het begon me toch te regenen, te bliksemen en te donderen! Dit had als gevolg dat alles een half uur uitliep, waarin iedereen maar wat bleef losrijden in de binnenbak en ik en Jildau totaal inkakten (na die enorme energieuitspatting van een paar bokkesprongen *want alles was eng* en waarbij we bijna ten val kwamen bij één rare sprong was Jildau er wel weer klaar mee) Ineens stond er iemand te zwaaien aan de kant en dat kon niemand anders dan Marcella zijn, die ik alleen nog maar van Bokt kende en die me voor kwam lezen *erg fijn, want niemand kon hier voor de rest en ze is speciaal om me voor te lezen een heel eind hierheen komen rijden, nog bedankt hoor OK dan! *

Tijdens de proef: ik totaal uitgeput en nog altijd regen en onweer, dus Jildau was schrikkeriger dan normaal en nou ja...het ging gewoon hout...mijn schuld hoor, want ik was op de één of andere manier totaal uitgeput en had voor mijn gevoel te weinig energie om fatsoenlijk te rijden. Bovendien rijdt het ook niet echt lekker als je kleddernat bent. Maar goed, het eindresultaat viel me dan nog mee: eerste proef 1e met 163 punten en tweede proef 155 punten (hè, net geen 2 winstpunten Lips are sealed jury was ook echt erg streng, dat mag gezegd worden. 1e prijs had namelijk maar 159 punten de 2e proef)

Ik liep de kantine uit na de prijsuitreiking om weg te rijden en wat denk je? Net toen hield de regen op en kwam het zonnetje te voorschijn. Nou ja...

Morgen weer concours, dus hopen dat het dan beter weer is. Ik mocht mijn harnachement in ieder geval weer lekker poetsen, want dat was helemaal verregend en vies geworden Maar dat ligt nu alweer schoon en fris klaar dus morgen hopelijk een beter weertje!


Graag gedaan hoor. Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:11

Nou bij ons is de zon niet weg geweest! Ik hoop dat het met de Friese een beetje koeler is!

Gefeliciteerd met je puntje!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:12

LuvdaTossa schreef:
Nou bij ons is de zon niet weg geweest! Ik hoop dat het met de Friese een beetje koeler is!

Gefeliciteerd met je puntje!


haha indd heb de hele middag in de tuin gelegen!
en ik hoop ook dat het met de friese koeler is!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:10

OK dan! gefeliciteerd hóór en dat nog in minder ideale omstandigheden--> dat beloofd wat Knipoog

Hier was het de hele ochtend al grijs en toen ineens dus ook met bakken uit de hemel en onweren. Laat in de middag kwam het zonnetje en toen werd het weer echt súper benauwd Scheve mond . Nu flitst het trouwens ook en rommelt het heel in de verte...

Succes morgen *LOL* (wel een druk weekend zo, of ...)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:52

nou die resultaten vallen nog harstikke mee inderdaad! knap van jullie twee hoor!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 11:01

grid schreef:
Succes morgen *LOL* (wel een druk weekend zo, of ...)


Thanx Lachen Ja, inderdaad een druk weekend. Nu het toch vakantie is kan ik het eens doen, anders heb ik er geen tijd voor. Volgend weekend nog een keer en in die tijd hoop ik de nodige puntjes bij elkaar te sprokkelen voor de L

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 22:44

En als vervolg op dit topic even snel de wedstrijd van vandaag: mevrouw voelde de behoefte om haar ingevlochten staart uit te schuren en een deel van de knotjes Lips are sealed dus dat koste me wat tijd om dat weer netjes te krijgen, maar het resultaat: geen prijzen deze keer, maar wel 2 winstpunten: 161 en 157 punten. Nog 4 te gaan en dan op naar de L Haha!