De rokershoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 01:43

Hier nog een roker. Marlboro Light is my brand Haha!
In de auto, achter de computer en ja, ook bij de paarden rook ik Tong uitsteken

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 02:49



Ik rook Chesterfield, al sinds ik begonnen ben met roken. 'Be an original' stond er op het pakje, nou wat doe je dan als 15 jarige?? Clown

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 06:57

Ik rook ongeveer een pakje per dag of 2 dagen En ben voorlopig niet van plan te stoppen ook...
Ben een heilige Camel roker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:37

Hier nog een roker
Een pakje per twee dagen. Behalve als ik uitga, dan steek ik vaker een sigaret op.
Mijn merk is L&M trouwens, 3.40€ per pakje en dan wordt het ook nog aan huis gebracht Haha!
In het verleden een aantal stoppogingen gedaan (jaja, zwangerschappen), maar nooit langer dan een jaar volgehouden.
In de auto of op de pony rook ik nooit en hier in huis is maar één plek waar gerookt mag worden, het kantoor.
Dit om de kinderen nog enigzins rookvrij te houden.
Ooit zal ik wel eens stoppen, maar nu nog niet.

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:52

Misja schreef:
Hier nog een roker! En ik rook in de zomer veel meer dan in de winter.. Een pakje per dag niet, maar wel genoeg Bloos!

Dusse.... mag ik een vuurtje van je? Haha!


Meldt zich ook...verslaafd.. Maar ik rook met dit warme weer juist minder en rook in de winter meer... Op stal rook ik nooit.. op het paard alleen als we op buitenrit zijn.. Ik neem de peuken altijd weer mee naar huis, nooit in het bos achterlaten.. In de eerte plaats verteerd het niet, tweede plaats ben ik veel te bang voor bosbrand..

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:16

Lame schreef:
Meldt zich ook...verslaafd.. Maar ik rook met dit warme weer juist minder en rook in de winter meer... Op stal rook ik nooit.. op het paard alleen als we op buitenrit zijn.. Ik neem de peuken altijd weer mee naar huis, nooit in het bos achterlaten.. In de eerte plaats verteerd het niet, tweede plaats ben ik veel te bang voor bosbrand..


Je hebt van die speciale peukendovers in de vorm van een aansteker. Misschien een idee? Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:35

weten jullie wat ik ga doen?
Ik ben nu aan het werk op kantoor maar ga zo buiten even een leker bakkie met een peuk doen Haha!
Is nog maar de eerste van vandaag, valt best mee dus!

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 11:37

fsoudan schreef:
Ik rook ongeveer een pakje per dag of 2 dagen En ben voorlopig niet van plan te stoppen ook...
Ben een heilige Camel roker



Hee, iemand met dezelfde smaak.
Hier ook camel filter,maar dan echt wel ruim een pakkie per dag...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:43

Ja ik ook soms.... de ene dag meer als de andere... Maar altijd Camel *LOL*

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 11:51

Ik heb vanwege de kosten wel eens anders geprobeert, maar ik kwam toch steeds weer op mijn camels terug, vind het gewoon de lekkerste. OK dan!

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:26

Ik steek er af en toe ook wel eens eentje op, maar ik kan met een pakje goed een half jaar tot een jaar doen, val niet onder de verstokte rokers dus Clown , maar zo af en toe bij het uitgaan vindt ik het wel lekker.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:27

Ludo schreef:
Je hebt van die speciale peukendovers in de vorm van een aansteker. Misschien een idee? Lachen


Die heb ik standaard bij me . Ideaal. Want als verstokte roker Bloos (die al wel flink geminderd is OK dan! ) rook is dus ook gewoon op het paard, maar ook alleen tijdens de buitenritten.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:08

Laat ik me ook maar eens melden, en ik rook trouw kameeltjes, shag vind ik vies, als de nood hoog is wil een ander merk ook wel voldoen.
Maar over het algemeen kamelen dus.
Smorgens voor mijn werk achter de puter, in mijn pauzes, en extra veel tijdens het stappen of bokken.

Zit nu dan ook op een klein pakje per dag.

Alleen roken op het paard vind ik neit handig, heb altijd het idee dat als ze wat geks in haar kop krijgt ik niets kan, dus als ik het doe is het een stressvolle rit geweest Haha!

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:34

Ik heb 15 jaar gerookt en ben nu sinds bijna een jaar gestopt. Daarbij heb ik hulp gehad van het boek van Allan Carr, maar evengoed moet je het zelf doen en genoeg motivatie hebben. Soms, op een feestje zou ik het liefst een Marlborootje opsteken, maar ik ben nu zwanger en doe dat dus niet. Voordat ik zwanger was stak ik er dus nog heel af en toe 1 op, op een verjaardag ofzo en kon er de volgende dag zonder problemen weer vanaf blijven.

Verder moet iedereen lekker zelf weten of ie rookt of niet, uit ervaring weet ik dat zo'n peuk nu eenmaal errug lekker kan zijn. Irritant vind ik het dat rokers tegenwoordig als grotere criminelen worden beschouwd, dan de dieven en/of ander gespuis onder het volk. Vreselijk vind ik het ook dat ik m'n collega's in weer en wind buiten zie staan roken. Welliswaar in zo'n prachtig riant bushokje, maar toch. Vind het allemaal een beetje ver gaan, dat anti-rokersbeleid. Een goede afzuiging volstaat meestal prima.......

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:20

Citaat:
Irritant vind ik het dat rokers tegenwoordig als grotere criminelen worden beschouwd, dan de dieven en/of ander gespuis onder het volk.


Ben ik het helemaal mee eens! Hier nog een verstokte roker, half pakje Marlboro per dag, dus t valt mee.

Ik vraag me af waarom er wel zo gelet wordt op rokers, terwijl er ieder weekend honderden liters alcohol door heen gaan, vooral onder jongeren. En ook met teveel alcohol op kan je schadelijk zijn voor anderen en voor je zelf, net als met roken. En ook alcohol kost de gezondheidszorg een hoop geld.

Ik wil roken niet goed praten, maar vind het jammer dat er mensen zijn die zo "heftig" er op reageren. T is mijn leven, en ik ben oud en wijs genoeg, ik hou rekening met anderen en veroordeel niet-rokers ook niet op hun niet-roken.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:32

Kaat18 schreef:
Ben ik het helemaal mee eens! Hier nog een verstokte roker, half pakje Marlboro per dag, dus t valt mee.

Ik vraag me af waarom er wel zo gelet wordt op rokers, terwijl er ieder weekend honderden liters alcohol door heen gaan, vooral onder jongeren. En ook met teveel alcohol op kan je schadelijk zijn voor anderen en voor je zelf, net als met roken. En ook alcohol kost de gezondheidszorg een hoop geld.

Ik wil roken niet goed praten, maar vind het jammer dat er mensen zijn die zo "heftig" er op reageren. T is mijn leven, en ik ben oud en wijs genoeg, ik hou rekening met anderen en veroordeel niet-rokers ook niet op hun niet-roken.


ja dat vind ik ook! ik word er zo moe van. De grootste drinkers hebben de grootste mond over ons rookgedrag.. Verward

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:16

Nog even dan vallen we onder terroristen Knipoog ,iedere aktievoerder heet nu ook zo

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:26

Hier ook een roker, vanaf mn 13e al ( dus nu al 7 jaar! Bloos )

Marlboro of Van nelle halfzwaar rook ik

Pakje shag doe ik een week mee, pakje sigaretten 2 dagen ( rookt veel sneller weg dan shag )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:29

Als rokers onder terroristen vallen, steek ik nog een bommetje op Haha!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:35

hier nog een verslaafde... Liefst siga's mar mn portomonnee werkt nie echt mee Knipoog Dus zit meestal aan de shag, jacobs of taribi want dies goedkoop en rookt goed. Siga's rook ik West, is 3,30, duur zat!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:41

Ik nog een verslaafde. Wel van de Barclay over gestapt naar de Goldprince van de Lidl. Scheelt 1 euro op een pakkie. Het is te pruimen en er komt rook uit. Door veel stress de laaste tijd, rook ik als een ketter. Niet goed, maar ik hoop dat ik er ooit vanaf kom. Scheelt een hoop poen en je gezondheid.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 02:32

Ik zit nu hier in het holst van de nacht van pure ellende (lees warmte) maar weer een peuk te roken Scheve mond

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 09:29

Hier nog zo 1 die d'r peukkie niet laten liggen kan.
Rook shag(ben dat gaan roken omdat ik dat vroeger van mijn ouder kreeg ipv zakgeld)en doe ongeveer 3 dagen met een pakje shag.
Ik denk als ik zou stoppen(wat ik nu nog niet wil) dat ik dan niet meer door de deur kan.
Aangezien ik altijd flink door rook achter de computer en in de auto dus als dat weg zou vallen dan weet ik zeker dat ik naar wat anders grijpen zal.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:19

Hier nog een rookster, al jaren, maar nooit op een paard, daar heb ik de gevolgen van gezien, wil ik dus niet

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:54

Ludo schreef:
Je hebt van die speciale peukendovers in de vorm van een aansteker. Misschien een idee? Lachen


Waar kan je die halen? Lijkt me inderdaad handig.. Zit altijd een beetje te kloten (wil dan niet afstappen, dus been omhoog, onderkant zool etc).. Gaat niet echt vlekkeloos..