Sem 1e keer aangespannen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:14

Oh, ik vind 't zo'n gave pony...

Sjonniej, je weet wat ik te zeggen heb he... Z...O...N... laat maar Schijnheilig Haha!

Super dat hij het zo goed oppakt! Tong uitsteken

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:49

Wow! Dat ziet er goed uit! Verras je ons nog eens vaker met die pony's van je? OK dan!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 21:07

Hoezo verras ik jullie?? Een pony die voor karrepaard gekocht is word het ook echt hoor! Dat was echt geen grap. Hij gaat super.

Anke: Wij doen niet slepen.
Omdat we er ten eerste geen ruimte voor hebben, we wonen midden in het Westland, er komen door onze straat zo ongeveer 150 vrachtwagens per dag met 80 km/h langsraced. Er staan hier alleen maar kassen en onwijs veel wegen om de bloemen/groente/fruit goed te kunnen vervoeren.
Wij mogen echt onwijs blij zijn dat we de pony's aan huis hebben en een longeerbakje hebben. Maar als je daar in gaat slepen ligt die band na 3 rondjes in het midden en die pony loopt eromheen.

Ten tweede, als jouw paard aan de kletter gaat krijg jij die band tegen je kop aan, die band raakt hier en daar een auto, paard krijg daardoor iedere keer klap in zijn borst en als het eindelijk stopt krijgt het paard die band tegen zijn kont!

Wat is er veiliger als we de strengen door een touwtje hadden gedaan? Touwtje was per ongeluk losgegaan en paard kreeg alsnog streng tegen zijn been en je bent weer terug bij af...