westfalen bezitters: * hier aanmelden *

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:50

bij mij gaat t juist super als ik bij hem les:j had vorig jaar al snel de helft van mn winstpunten bij elkaar, en ben nu net weer een beetje bezig met dr, ze heeft net 2 maanden stil gestaan, en vorig jaar (november) ook al twee en tussendoor ook nog een aantal keer een paar weken, maar nu heb ik de oorzaak, en nu moet t allemaal goed komen:D duzzz......

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 14:47

ik wil ook wel eens les van iemand die t zo goed kan...

toen Rowygo nog van mijn zus was, zijn we een keer ( we = mam, ik, zus, paard ) naar Coby van Baalen geweest, op haar stallen, en Marlies was er ook, en toen heeft mijn zus les gekregen van Marlies daar. Ze hebben echt mooie stallen joh! maar uiteindelijk heb ik Rowygo omdat Joelle ( zus ) niet zoveel tijd meer had, en haar karakter kan niet met Row's karakter. Mijn zus is te snel ongeduldig en dan boos..maar als je tijdens het rijden boos word op Row, doetie meteen niks meer voor je. dus het klikte gewoon niet tussen die twee. Row is daar heel precies in. Jij boos, hij boos. haha Vingers aflikken lekkerding

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:02

hey, ik heb gister 17-7 wedstrijd gehad en was 5e met 161 punten, de eerste had 163 punten, dus we zaten allemaal heel dicht bij elkaar!!! heb nu 6 winstpunten in de L1 en mag dus nu al bijna L2 starten:P:P hoop dat dat snel gaat lukken:J
nog iemand wedstrijd in schoorl gehad?? xxx Jessy

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 15:41

He goed man! gefeliciteerd, snel op naar de L2 dan he? veel succes ermee

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:44

hebben jullie paarden ook een brand]V[erk??? die van ]v[ij wel, en eronder staat 75. nog ]V[eer paarden gebrand]v[erkt???

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:02

*LOL* West-faalse paarden die als veulen zijnde naar de keuring gaan worden standaard gebrandmerkt Haha!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 13:18

mijn paardje is gloof ik 35...ofzoiets...ja, en waarom schrijf je met zo'n irri M? ]V[oet dat nou perse? haha nee sorry het ]V[ag wel , ]V[aar t lijkt ]V[ij alleen ]V[aar lastig

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:32

mn m deed t ff niet
mn compu is irri, dus van daar. sorry xxx

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:35

ok weet iemand wat dit betekend?? staat achterop mn paard dr papieren(het eerste deel weet ik) im jahre 1999 eine prämie in form einer golderen medaille erholten. betekend dit dat ze eerste premie heeft ofzow??? xxxx

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:11

Ja Haha!
Ravissant, uit duitsland, v. Report(v. Ramiro), moederskant moet ik papier bekijken, komt wel een keer...
Rav is 24 jaar jong, nog steeds super fit. Heeft hoog in de dresuur gelopen met me instructrice(is ook zijn eigenaar) hij ken(de) alles op passage/piaffe na. Changementen zijn zijn favoriet deed hij zelfs toen hij me er een keer af had gegooid zag ik hem een serie om de pas maken. Ook met mij erop vind hij het eens in de zoveel tijd nodig om het te doen. Hij wordt absoluut niet blij van rondjes shokken, hij zal altijd voor je willen werken. Hij heeft ook een brandmerk(niet altijd even duidelijk te zien) maar hier foto´s van vandaag. (instructrice heeft geloof ik niet zo´n vaste hand met de digi helaas zijn ze bijna allemaal bewogen Huilen )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
echt flut foto´s sorry...

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:45

Idd flut foto's Tong uitsteken

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:26

beetje weinig reacties tegenwoordig, nog westfalen bezitters die in andijk gaan starten 22 augustus???? ikke wel (L1 Dressuur) misschien komen we elkaar wel tegen ??? (als er nog iemand start dan) xxx

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:10

ik start met het binnenseizoen pas weer, dan krijg ik me startkaart Knipoog leuk dat je L1 gaat starten zeg! veel plezier en succes!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:16

heb een weekje pony kamo gehad, (hier in de buurt) en les gehad van een dressuur ruiter (eigen dressuur stal) en hij had ook ff op mn paardje gereden, en dat beest kan gewoon bijna alles, appuyeren (draf en galop), om de 2 passen galops wissel, pyrouët (???? hoe schrijf je dit????) echt vet cool, en binnen kort begin ik waarschijnlijk met privé lessen bij hem. echt leuk. xxx