vreemde gang van zaken ( baas doet raar) of toch n

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

vreemde gang van zaken ( baas doet raar) of toch n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 23:16

Ik probeer al een paar dagen een afspraak te maken met mijn manager, maar elke keer wimpelt hij het af met “wie weet” of geeft hij niet het idee dat ik een afspraak kan maken…..
Wil geen tijd afspreken “” als je voor half 2 komt dan ben ik waarschijnlijk wel op kantoor”.
Hij weet hoogstwaarschijnlijk dat ik een functie omhoog wil, en dat dit ook terecht is want:

Ik doe taken voor die functie.
Ik heb vaak de eindverantwoording.
Mijn opleiding is toereikend….

Maar waarom doet ie dan zo? Vandaag had ik eindelijk een afspraak dacht ik, maar was ie er niet eens.
Heb ik me voor niets zo druk gemaakt! Ik helemaal bedacht wat ik moest zeggen, kreeg geen hap door mijn keel is ie er niet!
Ik voel me echt als oud vuil behandeld en voel me echt rot hierdoor……..

*huil* en ik ben al zo onzeker
wat moet ik hiermee?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:40

Kan je niet een keer zo naar binnen lopen en zeggen dat je nu wilt praten?

Als die dit doet iedere keer als jij een afspraak wilt maken lijkt het me het makkelijkste om hem te overdonderen.

Of gewoon tegen hem zeggen dat je het nu wel lichtelijk zat bent dat die je de hele tijd probeert te ontlopen, en dat je nu gewoon een vaststaande afspraak wilt maken.

Desnoods wordt je boos, dat mag ook ook al is die je manager.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:37

En als de tips van Sily niet helpen, dan zet je alles wat je hem wilde vertellen in een brief of mail... Kan ie er niet meer onderuit.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:32

Heeft ie geen secretaresse? Anders via haar een afspraak in zijn agenda laten zetten. Je wordt duurder als hij je verzoek inwilligt, dat zou ook wel eens mee kunnen spelen.