Steffi van der laarse langsgeweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

Steffi van der laarse langsgeweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 21:28

hoi allemaal,

vandaag kwam steffi langs om irvy even door te meten...
en daar kwamen dus best veel dingen uit, ze heeft haar gekraakt en haar eerste halswervel zat scheef en daarom keek ze altijd zo duf uit haar ogen omdat ze door die wervel erge hoofdpijn had, en omdat irvy in het verleden niet goed is behandelt krijg ik ook homeopatische druppels om het verleden een te vergeten en omdat ze last heeft van mok en vaak stalbenen heeft krijg ik daar ook druppels voor.

ik heb in september een zadel gekocht en irvy werd steeds nukkiger op het zadel dus dat ging steffi ook nog onderzoekne en jahoor wat denk je het heeeelee zadel is dus scheef heb hem 2 weken geleden laten opvullen maar dat heeft dus niet echt zin gehad dat heeft de zadelmaker ook veel te hard gedaan vond ze maar als je het zadel op z'n acherkant legt dan zie je dat het ene kussen 1.5 cm eerder begint dan het andere en daarom is irvy ook zo scheef gaan lopen het is een kieffer dus aardig duur ook nog en hij was helemaal nieuw dus we gaan mooi terug !!

nou dat was het wel zo'n beetje ik vond steffi erg goed ze legde alles goed uit OK dan! en ik vond d'r heel erg aardig. ik vind ook dat ze super met de paarden omgaat .

Groetjes Kim en Vingers aflikken van irvy!

LibertyLucky

Berichten: 966
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:37

hay
Ja he Steffi is heel erg goed he!
Ik ben oook erg blij met haar!