Mijn werk word overgenomen door programma.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Mijn werk word overgenomen door programma.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 14:50

Ik werk op een soort administratiekantoor en daar gaan ze binnenkort op een nieuw computersysteem over. Het systeem werkt zoveel makkelijker en beter dan dat we met de hand werkten. De facturen die ingevoerd worden worden automatisch in exact doorgeboekt enzo. Mijn werk bestaat uit sjablonen invullen in word en excell en die en de facturen in boeken. Dit vervalt straks dus het weinige werk wat ik al heb foetsie. Het is een klein bedrijf en vrees dat ik geen andere taken van iemand anders kan over gaan nemen. Dit heb ik al vaker gevraagd omdat ik niets te doen had. Ik heb wel een vast contract.
Deze zomer komt het systeem er (gehoord van de zoon van de baas) wat denken jullie heb ik na mijn zomervakantie nog werk?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:11

Het klinkt inderdaad alsof ze willen bezuinigen/efficienter werken.

Maar aan de andere kant, je weet maar nooit of een collega stopt binnenkort. Wellicht kan je dan die baan gaan doen. Misschien alvast je oren en ogen open houden voor een eventuele baan?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 15:17

Ik ben sowieso al aan het rondkijken voor een andere baan. Ik wil iets anders. Alleen over die collega. Het bedrijf kent 1 1/2 werknemer en ik ben die ene Lachen Daarnaast mijn werkgever en werkfgeefster. Die andere halve heeft ook een vaste baan maar goed dat zegt niets natuurlijk. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Durf alleen niets er over te vragen. Heb niet zo'n connectie met mijn werkgever ben bang slapende honden wakker te maken. Misschien verwachten ze wel dat ik vanzelf wegga als er niets meer te doen is.