hindernishoogte?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:20

Je mag bij De Bosruiters 1 jaar compensatie (moet een ander woord zijn maar ik kom er ff niet op Bloos ) aanvragen en dan mag je er tot en met je 19e rijden

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:43

Maar geen officiƫle wedstrijden!! Recreatief maakt het sowieso niet uit, al ben je 65, dan mag je nog wel op een pony rijden. En bij sommige verenigingen zal je best een jaar langer mogen rijden bij de pony's, maar je mag geen officiƫle wedstrijden starten bij de pony's. Ook mag je als je ouder dan 18 bent wel met je pony bij de paarden starten, maar dan krijg je het in springen zeker moeilijk. Met een grote E is het nog wel te wel te doen, die moet dan L-hoogte springen in het B. Maar een D moet als M springen in het B en daar komt nog bij dat het ook breder staat allemaal.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 18:49

chantal_cs schreef:
Wat ga je dan niet redden? Met een D/E pony mag je gewoon tussen de paarden starten!



dat klopt, maar dan start je dus ook met een hindernis die alweer 10 centimeter hoger is lijkt mij? mijn pony heeft verder geen wedstrijdervaring. dus of het slim is of niet dat weet ik niet, omdat ik zelf ook nooit springwedstrijden heb gereden...

(mee eens wat wendyk zegt)

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:58

Tja, dan blij dat ik een ijsje heb, dan kan ik tenminste daar nog wedstrijden in rijden na volgend jaar. En endurance, daar komt dan dus plek voor ipv andere wedstrijden. Ik blijf denk ik iig nog een jaar extra bij de ponyclub want daar is het wel gezellig, al is het maar om de andere activiteiten en lessen! Haha!