Retrieve deleted items in Outlook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Retrieve deleted items in Outlook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 19:39

Wie is er goed in Outlook beheer?
Via Chello hebben wij een Outlook account op onze pc. Allemaal leuk en aardig, totdat ik een mail opende met kennelijk een wormvirus erin. Je raadt het al, virus op pc... Boos!
Nu had mn vriend Symantec Antivirus ge-update door het abonnement te verlengen, en hebben we een bevestigingmail gekregen voor bankgegevens enzo. En nu denkt mn vriend dat hij de mail voor de re-installeringsinstructies per ongeluk gedelete heeft samen met alle andere SPAM. Ik weet dat er een manier is om je gedelete items terug te krijgen, maar ik weet nu niet meer hoe. Wie helpt?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:05


Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:42

Je wilt dus items terug halen die je al gedelete had uit je gedeleted items. ( Verward klopt het nu eigenlijk wel wat ik zeg Verward ) Die optie is er wel, maar ik denk niet dat dat bij jou mogelijk is.
Precies uit mijn hoofd weet ik het ff niet te vinden. Je moet in ieder geval op de map deleted items staan en dan volgens mij op het menu extra klikken en daar moet zoiets staan als verwijderde items herstellen.
Maar ik denk dat deze optie bij jou lichtgrijs is en je dat dus niet kan aanklikken. Maar probeer het maar eens.