Eindelijk had ik eens mijn camera bij toen mijn zoontje weer eens op jasmijn wilde hier het resultaat..[/img]
Leuke foto's, haha echt stoer! hij is er echt niet bang van. Wanneer ga je hem leren rijden? hahaha ons nieuwe bokt talentje!
Annemieke schreef:Ahh lief zeg!Als Damiën wil mag hij wel weer eens op Gate komen rijden hor Dat wil ie zeker wel nu nog een moeder die dan ook een keer afspreekt maar nu dan zeer binnenkort kijk jij vast in je agenda
lovergirl schreef:ooooowhh wat lief zeg.goed dat je hem een cap hebt opgezet .ziet er heel schattig uitYep ik rij zelf ook altijd met cap dus hij komt zeer zeker niet zonder cap op het paard en hij past nog ook
Lampje schreef:Leuke foto's, haha echt stoer! hij is er echt niet bang van. Wanneer ga je hem leren rijden? hahaha ons nieuwe bokt talentje! hij heeft al een keertje op Gate van Annemiek gereden maar hij is geen echte held hooor...
Cassidy schreef:Netjes dat hij een cap opheeft. En hij zit ook lekker relaxed.Jaa hij zit relax zolang ze stil blijft staan als ze loopt is het toch wat minder