Het gaat op schieten...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Het gaat op schieten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 22:12

jaja.. nog ffkes en dan komt Labelle haar veulen.
Ze is 5 juli uitgerekend.. maar het ziet er naar uit dat het eerder gaat komen..... ze is zo rond als een tonnetje... heeft volle uiers en dr hangen zelfs al 'harsdruppeltjes' aan!!!!

Dat wordt dus weer superrr spannend *LOL* Zou het dan nou een merrie worden????? Bloos! Lachen . Wordt wel eens tijd na 3 (prachtige) hengstveulens.

Miss dat er eerdaags wel een foto komt van dikke Labelle..... als we op tijd zijn Haha! en anders in ieder geval van het veulen (samen met Labelle)!!!


Ik hou jullie op de hoogte......

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:27

Leuk voor je echt ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat ier niet op word gerageerd maarja ik kan er ook nix aan doen bij ons op de manege hebben we dit jaar ook weer 4 of 5 merries die drachig zijn 2 veulens zijn al geboren van de 4 of 5 dus er komen er nog 2 of 3 weet niet precis maar ja we hebben elkjaar wel veulens *LOL* en hele mooie maar ik denk dat jij ook wel een mooi veulentje krijgt als je al 3 mooie veulens hebt is het een beetje raar dat dit een hele lelijke is (eigenlijk zijn alle veulens mooi maarag)

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:44

Spannend hoor ben benieuwd of het inderdaad eerder komt Lachen

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 10:33

Ja Belle's veulen schiet op Lovers
Ben echt heel benieuwd wat het gaat worden en k ga gewoon zorgen dat ik erbij ben Tong uitsteken
Dis het enige veulen waar ik eigenlijk echt echt echt bij wil zijn Lovers

Maar als je dr zo ziet kan het niet lang meer duren of ze knapt Tong uitsteken maar ja, ze kan ons natuurlijk ook nog rustig 2 weken in spanning houden Tong uitsteken

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 10:34

pricilia schreef:
Leuk voor je echt ik vind het eigenlijk wel sneu voor je dat ier niet op word gerageerd maarja ik kan er ook nix aan doen bij ons op de manege hebben we dit jaar ook weer 4 of 5 merries die drachig zijn 2 veulens zijn al geboren van de 4 of 5 dus er komen er nog 2 of 3 weet niet precis maar ja we hebben elkjaar wel veulens *LOL* en hele mooie maar ik denk dat jij ook wel een mooi veulentje krijgt als je al 3 mooie veulens hebt is het een beetje raar dat dit een hele lelijke is (eigenlijk zijn alle veulens mooi maarag)



tis maar net wat je sneu vindt Tong uitsteken

maar bedankt voor je reactie!!!!!!!!! Wat leuk dat er bij jullie ook zo veel veulentjes geboren worden... altijd zo spannend Tong uitsteken

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:39

en nou is het veulen dr al!! haha wat een toeval he..... rammstein