Hehehehe Mondeling ging slecht maar.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 17:55

Heheheheheheheheheheeheheheheheehehehehe...

Un résume de mon mondeling..
hihihi Kom daar binnen (om 5 over 1, docent een beetje laat) vraagt ze eerst uitgebreid hoe het gaat (ikke klagen, niet geslapen, erg gespannen, zenuwachtig ed) Moet ik beginnen met mn dialogen... eerste ging goed (Voyager avec le train) toen tweede... erste zinnetje 'Goedemorgen Meneer' (...) Weet ik toch spontaan niet meer hoe je GOEDEMORGEN zegt in t Frans... dat was dus gewoon BONJOUR tsssssssk Maargoed toen ze dat zei dacht ik 'OH ja oliebol'en wist ik t verder weer..
Toen mn boeken.. vraagt ze over Silence de la Mer.. ik denken, kom ik tot de conclusie dat ik die vergeten ben om het uittreksel van te lezen. Ik had dus geen flauw idee waar dat boek over ging!!! Verward Dus ik stamelen dat dat de eerste was die ik gelezen had dus dat ik hem vergeten was. ALstjeblieft ander boek??! Toen over Moliere en Voltaire end aar kon ik wel wat intelligents over vertellen. Eindoordeel................................................... Extreme duivel .......................
een 8 hehehehehehe Cool hehehehehehehe Dus vet gematst (das ook de reden dat er met frans nooit iemand bij zit, dan valt ze door de mand... nou i don't mind) Dus DIE ZIT! Eco1 was wat minder, 6,2, had gehoopt dat ik een 7 had ofzo. Maarja, das ook voldoende en daar gaaT t om. Party!!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:30

goe zo!!!

GEFELICITEEERDDDD! ben trots op je, ook al ging het toch nie echt bepaald lekker! Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 19:46

Dank u dank u. Ben er ook blij mee, al had ik mn niet echt verdiend Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:11

hmmm... is wel relaxed... maar laat mij niet denken aan mijn engels mondeling, heb het niet over mijn boeken gehad, alleen over mijn nl lijst en de films die ik gezien had... haddik een 9 voor! Maar die leraar vond me ook wel zielig geloof ik (zat daar te janken enzo, ik was ook heel zielig, maar dat is weer over, allang)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:33

Ah oui, tres bien mon ami. Voila, tu as scorer une 9!! C'est formidable.

Ow ja we hoeven nu niet meer in het frans he, gefeliciteerd. Volgens mij ga jij met knappe cijfertjes slagen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:48

hm ik had een 7 voor mn frans mondeling vandaag. had ook zoiets vreemds, wist niet meer wat gisteren was in t frans... Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:23

zozo perfect!

nou het ging wel goed, ookal heb je hem niet verdient, JE HEBT EEN 8!
ghe ghe!

xxxjes

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 00:12

Frans, ja dat heb ik er _meteen_ uitgemieterd

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 00:14

Mooi Larua, die heb je ook weer binnen! Lachen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 02:17

Dat is een ding wat zeker is!

Gef!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 09:00

Nou, jij hebt wel geluk gehad!!
Toen ik mondeling Frans moest doen, had ik ook moeite om allerlei boeken uit de 15e, 16e en weet ik veel wat voor eeuwen te vinden. Dus in de boekenkast van pa gekeken en uit de 19e eeuw gauw ff boek van Emile Zola op mijn lijstje gezet "L'Argent". Natuurlijk alleen maar de achterkant in het NL gelezen, en ja hoor, bingo, uiteraard werd ik uitgebreid ondervraagd over dat boek. Wat is het vervolg op 'L'Argent'? En ja, dat wist ik wel maar alleen in het NL, was nl. 'De Buit'. Maar toen moest ik het nog in het Frans vertalen, o, wat viel ik door de mand! *LOL* Party!! *LOL* Party!!
Ik geloof dat ik een 4 of zo had voor mijn mondeling Frans, maar uiteindelijk telde het maar voor 1/32 mee voor je eindcijfer dus op mijn eindlijst had ik toch nog een 7.