Chinouk opgehaald!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Chinouk opgehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:36

Vanmiddag ging Chinouk dan eindelijk naar haar nieuwe baasje toe, namelijk Kekaro van hier op bokt!

Maar door een noodgeval op het werk kon ik er niet bij zijn en heb ik mijn opa gestuurd! Tong uitsteken

Na een tijdje proberen met opladen lukte het nog steeds niet goed en heb ik op het werk nog een kennis gebeld om te gaan helpen.(Karin zelf was er volgens mijn opa ook niet bij, dus ik heb een paard verkocht zonder dat ik er was en zonderdat de koper er was Tong uitsteken ). Uiteindelijk zijn ze weer richting Nederland vertrokken!

Dus nu is het afwachten of ze elkaar leuk vinden en hoe het verder is (ze hebben elkaar nog niet ontmoet!)

Verder verhaal krijg je hopelijk van Kekaro zelf als ze online komt! Ben wel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:46

Jaaaaaaaaaaa en Chinouk komt in Landsmeer te staan dus ik ga gauw een keer bij ze langs! Schijnheilig Kekaro vertelde al per PB (heel blij Haha! ) dat Chinouk vandaag kwam en ik ben echt heel benieuwd naar haar! Het is de bedoeling dat ik haar een beetje ga helpen, dus ik hoop dat we elkaar van dienst kunnen zijn.

Maareh Vanity, Chinouk krijgt ongetwijfeld een goed tehuis.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:50

Ow dan is Chinouk toch weg... Huilen . Had niet verwacht dat het zo snel ging gaan. Fijn dat ze naar iemand van bokt gaat !! Het is een echte lieverd Lovers .

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:47

mmm...wel vreemd een paard kopen zonder het te zien en niet eens erbij zijn bij het ophalen...., maar ja ieder z'n eigen.
Ik hoop dat ze het er heel goed krijgt en naar d'r zin heeft!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 22:20

Ze had naar ik hoorde een goede reden om er niet bij te zijn en dat komt vast wel goed! Haha!

Kleintje, ik dacht al dat jij idd mee zou helpen, heb jij een digi? Dan kan je ook foto's plaatsen, want ik wil wel elke keer uitgebreid verslag! Schijnheilig Tong uitsteken