speelkwartiertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

speelkwartiertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 19:47

wat een weer was het vandaag! regenen en waaien Lips are sealed vreselijk.
maar ik wilde toch wel heel erg graag naar de paardjes want ik was er gister ookal niet.
eenmaal (kleddernat) aangekomen (want ik was op de fiets....= een overduidelijke blonde actie) ging ik fleur en domenic lekker poetsen, ze waren alle2 heel erg aan het verharen en ik dacht laat ik maar niet al te goed poetsen want ik wil ze zo losgooien in de bak.
10 min. later loop ik met domenic naar de bak en ik denk hij gaat vast vreselijk te keer....maar nee hij rolt een stuk of 5 x en gaat dan stilstaan! ik Fleur halen om er bij te gooien kom ik langs de weg die naar de bak gaat gaan ze alle2 heel hard hinikken en domenic bokken en rennen en stijgeren niet te geloven!! en dat met zijn 15 jaartje en ook fleur helemaal staart in de lucht maar ik had haar nog vast.
bij de bak aangekomen meteen rennen met z'n 2en..zo lief echt een pas de deux koppeltje! Lovers Kwijl ze vliegen door de bak en ik pak snel mijn fototoestelen maak heel veel foto's (lees: stuk of 18) dan moet er wel eentje gelukt zijn! na 3 kwartier rennen was fleur behoorlijk moe (domenic nog lange niet)en zetten we (frank en ik) ze op stal. dekentje erop plakje hooi en daar stonden 2 tevreden lieve paardjes en toen nog snel 2 fototjes en fototoestel leeg en ik moest de bus halen.
ondanks het weer was het toch heel erg leuk!!
Kusje Remi

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:30

Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:40

met de fiets heen en bus terug? haha nog nooit meegemaakt
maarja leuke dag zeker
ondanks ut weer

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:36

Joslover is een beetje lui Haha!
Om haar moeder te overtuigen dat ze gezond bezig is gaat ze met de fiets, om deze vervolgens bij het station neer te zetten en verder de bus te nemen..

Ik geef gewoon toe dat ik lui ben en pak vanuit huis de bus Tong uitsteken

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 11:52

batje schreef:
Joslover is een beetje lui Haha!
Om haar moeder te overtuigen dat ze gezond bezig is gaat ze met de fiets, om deze vervolgens bij het station neer te zetten en verder de bus te nemen..

Ik geef gewoon toe dat ik lui ben en pak vanuit huis de bus Tong uitsteken

haha ik wilde net zeggen...maar de bus pakken vanaf station is niet lui!! Haha! ga jij maar een keer fietsen naar ruigoord! of beter gezegt lopen!! (remember)

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 13:04

Schijnheilig