Levi is over de bakomheining gesprongen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Levi is over de bakomheining gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 18:57

Vandaag zijn Macliza en ik samen naar Levi gegaan. We hadden hem losggooid, Macliza was een beetje aan het rondwandelen in de bak en ik was aan toekijken. Opeens sprong Levi (vanuit stilstand) zomaar over de bakrand heen! Om daarna in paniek door het schrikdraad heen te rennen!!
Gelukkig liet het schrikdraad los en raakte Levi en verder niet in verstrikt. Even later hadden Macliza en Michael (stalgenoot) hem weer te pakken.

Hij mankeert gelukkig niets, alleen zit mijn hart nog steeds in mijn keel!

Daarna zijn we nog gaan wandelen, superbraaf was tie!! Beetje bang van de putdeksels en plassen water en hij liep bijna IN Macliza haha...

Maarja ik durf hem niet meer los te gooien Frusty

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:04

lekker gevaarlijk, wat een mafkees, en zomaar??? zonder te schrikken???

(je weet nu iig wel dat ie kan springen Haha! )

Ik zou ook wel bang zijn om hem weer los te laten maar hij zal zich toch moeten kunnen uitleven aangezien hij nog jong is.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:11

Ik heb vroeger ook een pony gehad die over de staldeur heen klom! }> Het was alleen een onderdeur (hij zelf was trouwens ook maar een onderdeurtje!). Hij was dus absoluut niet binnen te houden! Vanalles geprobeerd, maar hij liet zich niet tegen houden.Nou stond hij dan direct in de wei.ook geen probleem. Maar met de bak is dat toch wat lastiger.Suc6 ermee!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:46

tja erg lastig he ien!

en aan de man ze zinnen te horen doet hij er nog al nuchter over.

het was een heel gedoe om levi weer te pakken te krijgen
maar gelukkig is alles goed afgelopen. Lachen
en met wandelen was het echt een poepie Lovers echt super braaf voor een bijna 2 jarige waar nooit echt iets mee gedaan is.

ik vind hem echt een schat
alleen die bak............ Boos! tja da´s een ander verhaal

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Levi is over de bakomheining gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:49

Beetje bang van de putdeksels en plassen water en hij liep bijna IN Macliza haha...


Oh wat is dat herkenbaar... Haha de plassen worden al iets minder eng voor Pinky, maar die putdeksels blijven gemeen! }>

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:11

Lastig zeg. Mijn vorige pony (Beer) kroop onder het schrikdraad door, daar konden we tenminste nog een draadje eronder doen...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:12

Jeetje meid wat schrikken zeg.
Gelukkig is er verder niks aan de hand Lachen en is het allemaal goed afgelopen........
Vigo heeft dat in het begin ook 1 keer gedaan, alleen was dat een schrik lint waar hij ook in stil stand overheen ging........dat ging natuurlijk ook niet goed waardoor hij in paniek het hele schrik lint meenam ......gelukkig knapte het kapot......
Ligt er weiland naast de bak dan?
Misschien wilde hij het weiland wel op........omdat hij daar gras zag staan Haha!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 21:32

Nee naast de bak ligt een drukke weg!
Ben nou druk opzoek naar iets anders, een ding is zeker en dat is dat ik niet op deze stal blijf!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 21:44

Sta je nu bij Shadow op stal dan Ineke?

Jeetje dan kan ik me helemaal voorstellen dat je hart je in de keel zat als je dat ziet gebeuren......brrrrrr Frusty

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 21:52

Ja ik sta bij Shadow op stal...maar niet lang meer hoop ik.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:05

oei das zeker schrikken!! hier in de buurt is een tijdje terug (nou ja, toch alweer 3 jaar geleden ofzo) een paard ook zo over de bakrand gesprongen maar dan met zn ruiter er op!! die vrouw viel er af en had er wat ernstige breuken aan over gehouden...

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:37

Oei, dat is dan nog goed afgelopen Ineke!

In ieder geval weet je nu dat Levi springtalent heeft! Haha! Weet je dat ook weer!

Wel een goed idee om in dit geval een ander stalletje te zoeken, je paard moet wel veilig staan.