arckelhoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kruimel10
Berichten: 38
Geregistreerd: 15-04-04

arckelhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 12:05

Ik ben benieuwd over hoe het is op manege de Arckelhoeve, de lessen de boxen enz. Wie staat er of heeft er gestaan. Alles informatie is welkom.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:31

Ik ken de manege zelf niet, maar misschien is het handig om sowieso de plaats te vermelden waar de manege zit?

kruimel10
Berichten: 38
Geregistreerd: 15-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 12:32

Oeps In Poeldijk, sorry.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:16

Hoi !

Mijn paard staat op de Arckelhoeve (nu even niet toevallig).
Hoe de lessen zijn kan ik niet echt beoordelen.
De stallen vind ik goed. Mijn paard heeft een buitenstal en ik vind die stal ruim genoeg.

Ik vind het een vriendelijke manege voor paard en ruiter.
Ze hebben nog grote plannen voor de toekomst.
Het enige minpunt vind ik dat je maar 1 binnenbak hebt en 1 buitenbak die weleens als een zwembad eruit ziet.
En als er lessen zijn in de binnenbak kan je alleen in de buitenbak rijden.
Dat is wel wat lastig als het regent of de buitenbak is zijknat.

Verder vind ik het een leuke manege en wordt veel georganiseerd.

Groetjes
Janneke

kruimel10
Berichten: 38
Geregistreerd: 15-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 20:18

Dank je wel alvast Janneke, ik kom binnenkort met me vriendin (zij heeft namelijk geen mail en wil dus daar gaan staan) kijken, maar meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom, of zijn er weinig mensen die op de arckelhoeve hebben gestaan

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:45

Ik ben er een paar keer geweest, de pensionstallen zien er inderdaad goed uit. Je hebt wel weinig uitrijmogelijkheden. Je moet altijd een stuk over een 'drukke' weg.
Er staan wel mooie grote kluisjes voor zadel etc. en er is een grote plaats waar je je paard kan poetsen/opzadelen.

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:46

mijn dochter heeft een paar maanden gelest op de arckelhoeve, ze had het daar erg naar haar zin. kleine pony's en lekker pittig. het mooie ervan vond ik dat ze in de les daar een bodyprotecotor aan moesten. het is een mooie manege met een mooie ruime kantine met een grote binnenbak, je ligt ook heel centraal bij madestein. ze rijd daar nu even niet omdat ze op berestein wou rijden omdat vriendinnen van haar daar rijden. maar verder een leuke manege

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:07

Ik sta er al 3 jaar
Heb het naar me zin heb alles gebouwd zien worden ik ken nu nog niet alle mensen omdat het zo snel allemaal gegaan is... (herken de meeste gelukkig wel maar namen oee ben ik slecht in hihi)

Ik vind de binnen bak er fijn! Persoonlijk vind ik dat je het rijden goed kan ondankst dat er lessen zijn...

Er word diverse malen een clinic gegeven en oefenwedstrijden gehouden zodat je kan oefenen enz... Als je er van houd is het meegenomen als je er niets mee hebt kan het soms lastig zijn omdat de bak dan bezet is...

Er worden ook diverse malen wedstrijden gehouden en dan komen er mensen van buitenaf. Je kan er zelf ook starte als je wedstrijden rijd!

Er is ook een kantine waar leuke dingen zijn.. Het buitenrijden is soms minder dat je langs een drukke weg moet met veel vrachtwagens. Als je paard verkeers mak is is het leuk maar anderrs is het minder!


De stallen zijn in orde ik heb een buitenstal en kan ze lekker naar kijken
Ze worden 1x per week uitgemest en krijgen 2x hooi en 3 x krachtvoer.
De kastjes zijn ook redelijk....
1 nadeel is dat de solarium er nog steeds niet is die al lang zou komen en at de spoelplaats buiten is....

Saby_82
Berichten: 18
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:45

Hoi,

Mijn ervaringen met de Arckelhoeve: (ik ben de bijrijdster van Jenna)
- leuke stal
- leuke mensen
- ruime buitenboxen (hebben ook binnenboxen)
- grote binnenbak 20 x 60
- buitenbak (die met regen idd niet te rijden is)
- wel uitrijmogelijkheden berestein, madestein, strand.
- en idd wat al eerder is gezegd wordt er veel georganiseerd.

Groetjes

kruimel10
Berichten: 38
Geregistreerd: 15-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 17:14

Ik moet wel eerlijk zeggen ik heb er zelf gestaan een hele tijd geleden, en me vriendin wilde er graag staan, en heeft geen mail en ik had zoiets eens vragen hoe het nu is, en veranderd is.

Ik heb elke keer alles uitgeprint en haar gegeven, ze gaat nu eerst met haar paard het land op en gaat intussen stallen bekijken waaronder de Arckelhoeve. Ze bedankt in ieder geval jullie voor de informatie

toppie OK dan!