Emiel Voest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Emiel Voest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:42

Ik had de vraag wie er hier allemaal bij emiel voest zijn geweest en wat jullie ervaring met hem is.

Hij woont bij mij in het dorp en k heb bij hem stage gelopen.
Niet om hem af te kraken, maar mijn ervaring met hem is niet goed verlopen qua zijn gedrag.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:45

hij schijnt nogal een egotripper te zijn, ik ken hem niet, vind zijn methode deels goed werken, maar dat vind ik van alle nh'ers dus...

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:45

hij schijnt nogal een egotripper te zijn, ik ken hem niet, vind zijn methode deels goed werken, maar dat vind ik van alle nh'ers dus...

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:46

tja hij heeft heel veel ego jah, niet om hem zwart te maken en misschien werken zn methodes ook wel goed geen idee van.
Hij deed tegen zn cursisten heel aardig enz maar tegen stagelopers of stalhulpen niet.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:51

ach, ja...banketstaaf voor jou, maar volgens mij kenn ik wel meer mensen die een nh. methode ontwierpen en nogal egotrippers zijn.

voor iedereen: er leiden meer wegen naar rome, dus respecteer ook anderen. je mag best jou mening heel goed verdedigen, maar de beste ben je nooit!

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:53

haha nee okay maar wou gwoon ff van jullie weten hoe het was bij emiel qua gedrag enz

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 00:12

Ik vind hem echt geweldig!

debbie18
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:07

hoi ik ben bij hem op freestyle cursus geweest met een belgisch trekpaard. ik kreeg toen les van een ander iemand (daan) en dat is mij erg goed bevallen. hij was erg aardig. Emiel daar in tegen vond ik wat minder aardig, maar dat kan ook komen doordat mijn paard de stal gemold had. ook reageerde hij niet al te vrolijk toen een vriendin van mij een tip gaf over een paardje daar.

de cursus vind ik wel erg leuk en goed, maar Emiel mag ik niet

groetjes

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:10

een paar mensen bij mij van stal waren gegaan, en die gaven als commentaar dat hij als hij net zo met paarden omging als met mensen, dat ie dan niet zo'n goede trainer was geweest Knipoog

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 21:31

leuk om de verschillende reacties te lezen

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:18

een meisje bij ons op stal had iemand ingehuurd die bij emiel voest had geleerd.. voor haar grote groninger van 3 was het niet echt een succes volgens mij,, bij dat emiel voest meisje deed ie alles wel, maar bij de eigenaresse ging hij gewoon naar dr steigeren.. ik vind de methode van het freestylen (dus OF de leidende drijvende merrie spelen OF de leidende hengst spelen) niet een succes.. tenzij ook aan de eigenareese werd uitgelegd hoe ze dat het best kon doen..

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:22

De man zelf ken ik niet, zijn methode vind ik wel goed werken. Maar ja, dat vind ik van Hempfling en Parelli ook Lachen
Zou het mensonvriendelijke er bij horen? Ik heb ooit les gehad van iemand die een jaar bij Hempfling gewerkt had en die bevestigde wat ik al vaker over hem gehoord had. Namelijk dat hij met paarden fantastisch was, maar met mensen totaal niet overweg kon!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:27

muiszje schreef:
een meisje bij ons op stal had iemand ingehuurd die bij emiel voest had geleerd.. voor haar grote groninger van 3 was het niet echt een succes volgens mij,, bij dat emiel voest meisje deed ie alles wel, maar bij de eigenaresse ging hij gewoon naar dr steigeren.. ik vind de methode van het freestylen (dus OF de leidende drijvende merrie spelen OF de leidende hengst spelen) niet een succes.. tenzij ook aan de eigenareese werd uitgelegd hoe ze dat het best kon doen..


Het gáát er nou juist om dat de eigenaar/eigenaresse leert hoe het moet. Het paard weet dat nl. al lang Cool

En ik heb zeker geen negatieve ervaringen met Emiel. Mensonvriendelijk zou ik hem dan ook zeker niet willen noemen. En ik zou al helemaal geen vergelijking met Hempfling willen maken! Snap niet waar dat vandaan komt.

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 21:28

begrijp me allemaal niet verkeerd hoor maar k wou ff jullie ervaringen met hem weten, zn methodes enz dat gloof ik allemaal wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:00

Ik heb het 5 weken enorm naar mijn zin gehad daar!

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:47

Emiel is iemand die zegt waar het op staat als dat nodig is.

Als iemand een bord voor zijn hoofd heeft, de kantjes er af loopt, zich erg betweterig opstelt of op een andere manier onaangenaam is om mee te werken zal hij dat eerst tactisch proberen over te brengen.Als dat niet overkomt doet hij het ontactisch in de hoop dat dat wel doorkomt.

Zo zullen er heel veel mensen zijn die Emiel zeer aangenaam gezelschap vinden en helaas zijn er ook een paar die het een botterik vinden.

Ligt er net aan in welke situatie je jezelf bevond Haha!

Het lijkt me dat als je zo iets op internet vraagt je altijd wel wat medemensen vind die ook vinden dat ze onheus bejegend zijn.

Alleen wordt jullie aandeel in de situatie niet besproken.Lijkt me ook niet aardig tov Emiel om hier je gelijk te krijgen of dat nu door die vervelende Emiel kwam of door je eigen instelling Knipoog

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:50

Heb laatst een gesprekje met hem gehad en kan er niets onaardigs over denken. Wellicht dat hij voor zijn "personeel" anders is maar dat weet ik natuurlijk niet. Ik vind het zelf een fijne vent inderdaad hij zegt waar het op staat. Qua methode haal ik bij iedereen vandaan wat me aanstaat en wat bij ons past.