Relrite in puberfase@work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Relrite in puberfase@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 15:42

Hier wat foto's die ik daarstraks genomen heb tijdens mijn ondertussen zo'n beetje zondagse vaste uitje Haha! . Relrite heeft even een terugslag in de training Extreme duivel . Beetje verlate pubertijd, maar ach rijtechnisch gezien is ze nog maar 4,5 jaar oud ipv 6 Knipoog . Mevrouw vind het moeilijk en de beentjes gaan af en toe alle kanten op behalve de goeie. Op die momenten ben ik toch erg blij dat Remi erop zit en niet ik Schijnheilig . Ze geeft gelukkig geen rodeoshows weg, maar die grote sprongen zijn toch ook niet makkelijk uit te zitten. Het gedribbel op de plaats is volgens Remi ook geen vast onderdeel van de training, maar volgens Relrite momenteel wel. De aanleg voor Piaffe en Passage zitten er in ieder geval in Haha! . Maar nu zou het nog erg prettig zijn als ze die energie omzet naar constant werken en dan hopen dat ze ooit zo ver komt dat die aanleg gebruikt kan worden in de ring .

Even rustig loswerken........
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

......dan vindt mevrouw het wat moeilijker worden en volgen er dus wat communicatiefoutjes Schijnheilig .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar ze is gelukkig nog niet alles vergeten Knipoog .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:11

Gave foto's zitten ertussen!!
Wel op het goede moment geklikt bij die sprongen Knipoog
Misschien is de Spaanse Rijschool wat <;)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:22

Ik blijf het een leuke merrie vinden, en nu weet ik ook meteen hoe ze erbij komen dat een jong paard veel aanleg heeft voor de passage of de piaf, maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn Haha! Haha! Haha!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:24

haha wat leuk van die vreugdesdingetjes, heel fijn, ik denk dat mijn paardjes dan voor eeuwig puber blijven Haha!
haha
groete

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:35

Ze is inderdaad op het moment aan het puberen, kijken hoever ze kan gaan Boos! maar goed als ze loopt , loopt ze echt heel goed Haha! en wie weet anders een carrierre als spaanse rijschoolpaard!!!!!
Ik hoop wel dat ze de puberteit snel doorkomt, ze heeft veel moeite met de overgangen en als de overgangen goed gaan weet ze niet meer hoe een volte gaat Verward Maar gezien haar verleden is ze toch braaf. Tiffy vergelijkt haar met een 4.5 jarige maar soms heb ik het idee dat ik op een 3-jarige zit Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:41

erg leuk paardje, met een mooi koppie Kwijl
veel succes met haar

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:44

leuke paardje.. nog veel succes ermee!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:46

erg leuk paardje
op sommige foto's zie je wel dat ze in de puberperiode is Schijnheilig