Ieh...Heb verkrampte luchtwegen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Ieh...Heb verkrampte luchtwegen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 11:58

Al 2 weken aan het tobben met hoesten. En beetje ziek zijn. Hoest kwam maar niet los. En werd eigenlijk steeds erger. Ik kon snachts niet slapen, vanwege het hoesten. En het weas nietz omaar een kuchje. Ik was dan soms gewoon 5 minuten aan mekaar aan het hoesten..dat het steeds trug kwam. Klasgneoten maakten zelfs grappen over me. Dan gingen ze aan me vragen of ik Sars had ofzo.Omdat het zo erg was.

Vandaag thuis gebleven, en me moeder heeft een afspraak gemaakt bij de dokter.. Ben er net terug van. Ik heb verkrampte/vernauwde luchtwegen. De oorzaak kan een allergie zijn. Maar dat is niet zeker. Ik moet nu eerst een week medicijnen nemen (inhalator). En danvolgende weet terug komen. En dan kijken of er vooruigang in zit. Hoop het wel. Ik mag nog wel alles gewoon doen. Gelukkig. Dus ghewoon naar me paardje enz. Ben echt blij dat we nu weten wat het is, en dat me moeder me mee heeft gesleurd naar de dokter. *Thanx mam*.

Sorry voor t lange verhaal, maar er is niemand op msn tegen wie ik het kan vertellen, iedereen zit op school dus Tong uitsteken

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:00

Jeetje dat is niet niks!
Wens je heel veel beterschap....lekker niet
naar school, maar natuurlijk wel naar de paardjes Haha!
Hoop dat de medicijnen aanslaan!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 12:13

Nee Nee, ik ga wel gewoon naar school. Ik wil namelijk niet teveel missen. Dat betekend wel dat ik met de aut gebracht word. En ik heb vanaf nu vakantie dus. Dat komt wel goed. Thanx voor de beterschap Lachen

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:17

Haffielover schreef:
Nee Nee, ik ga wel gewoon naar school. Ik wil namelijk niet teveel missen. Dat betekend wel dat ik met de aut gebracht word. En ik heb vanaf nu vakantie dus. Dat komt wel goed. Thanx voor de beterschap Lachen


Zo zo stuud Haha!
Nee hoor juist heel goed van je
dat je niet teveel wilt missen OK dan!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 12:23

Neen, maar over 2 weken moet ik pas weer naar school toe. dus ik mis niks. Want over weekje moet t over zijn. of iig dan moet i kweer naar de dokter. En stuud ben ik niet. Leer vaak genoeg niet voor school KnipoogOf schrijf huiwerk over ofzo Knipoog