nieuwe verzorgster :)))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

nieuwe verzorgster :)))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 19:27

Omdat ook ik een burn out heb zocht ik een verzorgster voor Omega voor doordeweeks. Daar heb ik verschillende reacties op gehad, mijn keuze is gevallen op een meisje van 19 die nog niet heel veel ervaring met paarden heeft, ze was tenminste de enige die er niet op aandrong dat ze perse wilde rijden. Dat was een pre omdat ik dan weet dat ze ook komt als er niet gereden kan worden om wat voor reden dan ook. Dat was me bij mijn vorige verzorgster zo tegengevallen.

Ze is gisteren en vandaag geweest, ik heb haar eerst vanalles uitgelegd en ook veel laten doen met Mega. Ze luisterd wat ik haar vertel, probeert ook vanalles en doet ook wat ik zeg. OK dan! Echt meer dan ik had durven verwachten.

En Mega, Mega is een slijmbal. Haha! Met longeren wil hij bij mij altijd slecht terug naar stap, dat gaat niet hard genoeg. En bij haar vandaag, hij doet het gewoon Verward SLIJMBAL! Verzorgster vond het prachtig zo goed als hij naar haar luisterd, ze roept regelmatig "hij snapt mij" of "hij doet het bij mij ook". Ik vind het heerlijk zo'n enthousiaste verzorgster en hoop dat het zo goed blijft gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:40

Gefeliciteerd!
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan, en dat de verzorgster lekker enthousiast blijft! OK dan!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:44

Gefeliciteerd.. het lijkt me de geweldigste * nounou Tong uitsteken * verzorgster!!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:02

Fijn dat je zo'n goede verzorgster hebt gevonden,gefeliciteerd.
Is inderdaad leuk,zo'n enthousiast iemand Lachen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:40

leuk hoor! veel succes!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:41

Betere werk Tong uitsteken

Hopelijk is het er eentje die echt serieus is en ook blijft!! Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:01

Leuk dat ze enthousiast is.

Zelf ben ik ook verzorgster en ben altijd blij met de paardjes die ik mag verzorgen.

Mijn eerste paardje heb ik drie jaar gedaan, maar die mocht daarna bijna niet meer bereden worden en die keren dat ze mag rijden doet de eigenaresse dat zelf. Nu heeft ze 2 jonge poetsmeiden erbij, omdat ik het toch wel leuk vind om af en toe te rijden. En door haar ziekte durf ik ook niet echt meer, omdat ik erg bang dat er wat gebeurt. Maar ik doe haar nog wel als ze hulp nodig heeft of met vakantie is.

Mijn verzorgpaardje nu ben ik ook erg blij mee. Het is een jonge haf van bijna 4. In het begin vond ik het erg eng, omdat ik bang was dat ik iets fout zou doen bij zo'n jong paard, maar heb ook 1 keer in de week les. In het begin was de eigenaresse er ook bij en dat vond ik erg fijn. Geeft toch een beetje zekerheid.

Maar er zijn dus wel degelijk serieuze en ethousiaste meiden te vinden, die een eigen paard niet kunnen betalen of er geen tijd voor hebben.

Die steken dan al hun liefde en aandacht in jouw paard. En zo te horen heb jij er zo een gevonden.