Wel of niet starten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bleuberta
Berichten: 471
Geregistreerd: 05-12-03

Wel of niet starten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 12:29

In het pinkster weekend 29/30/31 mei is er in Eersel een AQHA wedstijd.
Nou zit ik al een tijdje te twijfelen of ik mee zal rijden.
Ik heb pas 1 keer een reining wedstrijd gereden (0 score) omdat ik een spin te veel had gereden(dom dus Bloos
Maar nu weet ik dus niet of ik mee zal rijden als ik mee ga doen dan start ik novice amateur Scheve mond
Wij rijdt er nog maar mee????? Verward
Wat zouden jullie doen?????

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:34

Of je wel of niet zal starten hangt van je eigen gevoel af. Heb je het gevoel dat je de proef doorkomt? Wil je ervaring opdoen voor jezelf of je paard? vindt je wedstrijden leuk/gezellig om te doen? Als je die vragen beantwoordt heb je ook wel een beeld of je gaat starten of niet. En....ooit ga je starten als ik je vraag zo lees... dus waarom nu niet?

bleuberta
Berichten: 471
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 12:42

Ja ik wil zeker ooit starten!!!!!
En verder komen in de sport, je hebt gelijk ik denk dat ik het maar ga doen ff met mijn trainer over leggen!!!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:45

Tuurlijk doe je mee. Je moet het toch leren en de eerste paar keren zijn altijd moeilijk en spannend. En bovendien ben je dan nog wat onervaren. Maar de eerste stap heb je al gezet bij je wedstrijd van een tijdje geleden en een keer moest de eerste keer zijn. Kan jou die nulscore nou schelen, dat kan iedereen overkomen. Gaan dus... wie weet maak ik daar nog wel foto's *LOL*

Zelf wil ik dit jaar gaan halteren, maar ik krijg nu al de zenuwen als ik er aan denk. Voor mijn paard en mij is het echter een erg goede oefening en als ik dit hem jong ga leren, dan groeien we er allebei in. Dus ook ik zou er binnenkort aan moeten geloven.. *slik*

Funnygirl
Berichten: 580
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:10

Wat let je. Volgens mij heb je de laagste score nu al gehad, dus kun je alleen nog maar beter worden. De wedstrijd is trouwens mooi in de buurt. Proef ondervindelijk heb ik vastgested dat indien je zo'n fout 1x gemaakt heb je hier beter op gaat letten. Kan zelfs de beste overkomen. Dus ik zou zeggen, gewoon meedoen. Krijg ik ook wat concurentie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:14

He je laat je toch niet ontmoedigen doordat je de eerste wedstrijd misschien niet gehaald hebt waar je van droomde? Ben je d'r afgelazerd? Ging je paard bokkend de bak door? Heeft het publiek je keihard uitgelachen? 3x Nee = een goede eerste wedstrijd!

Dus gewoon lekker doen joh! Die ervaring heb je dan maar vast weer binnen!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:01

Gaan met die banaan!!!

Mijn eerste (uit)wedstrijd was in Eersel, vorig jaar november, en toen ben ik er afgekletterd (gelukkig gebeurde dat tijdens het warmrijden, en ging de rest best goed). Tong uitsteken Daarna heb ik met een aantal onderlinge wedstrijdjes bij ons op de ranch meegedaan, en dat ging hartstikke lekker. Helaas heeft mijn paard nu 8 weken stalrust ivm een peesblessure. Het duurt dus een poosje voordat we weer op wedstrijd kunnen, maar het gaat zeker weer gebeuren hoor! Ik zal de eerst volgende keer dat we weer een uit-wedstrijd hebben wel even slikken, maar daar moet ik gewoon doorheen. Lachen

Dus gewoon lekker gaan, dan kan ik je ook zien rijden! Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:52

Sonja schreef:
He je laat je toch niet ontmoedigen doordat je de eerste wedstrijd misschien niet gehaald hebt waar je van droomde? Ben je d'r afgelazerd? Ging je paard bokkend de bak door? Heeft het publiek je keihard uitgelachen? 3x Nee = een goede eerste wedstrijd!

Dus gewoon lekker doen joh! Die ervaring heb je dan maar vast weer binnen!


Precies. Gewoon doen.
En niemand lacht je uit en iedereen is bereid om te helpen hoor.
Dat heb ik zelf ondervonden de laatste wedstrijd, toen mijn paard zich opeens vreselijk ging lopen misdragen. Ik heb eigenlijk alleen maar aardige reacties gehad en mensen die erg hun best deden om om mij en bokkende Lanna heen te rijden. OK dan! We zijn er om er samen een gezellige dag van te maken hoor! Iedereen moet een keer starten