standaard op de hoogte van reacties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

standaard op de hoogte van reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:18

dit heb ik aangevinkt in mijn profiel, maar heel vaak krijg ik geen emailtjes binnen terwijl er na mij wel op een topic gereageerd is.

rara hoe kan dit?

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:15

Je krijgt een berichtje na je 1e reactie. Als je daarna gaat kijken maar zelf niet ingelogd bent krijg je geen berichtje meer. Log je wel eerst in en ga je dan kijken dan krijg je ook weer een berichtje. Snap'ie?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:34

Misschien spam filter ingesteld op je Hotmail?
Kijk eens in 'Ongewenste Post'.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 16:48

ik heb daar ook last van,
krijg heel onregelmatuig bercihten dat er opnieuw een bericht is bij geplaatst.

En mijn instellingen kloppen allemaal Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:47

pienV schreef:
Je krijgt een berichtje na je 1e reactie. Als je daarna gaat kijken maar zelf niet ingelogd bent krijg je geen berichtje meer. Log je wel eerst in en ga je dan kijken dan krijg je ook weer een berichtje. Snap'ie?


dus als ik nu mijn compu opnieuw opstart, naar www.bokt.nl ga, niet inlog en toch naar dat topic ga dan krijg ik daar geen berichten meer over?

of snap ik het nu nog niet?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:14

Yep, je krijgt pas weer een bericht als je ingelogt en wel weer dat topic bekijkt, daarna krijg je bij de eerste nieuwe reactie 1 bericht en verder niet meer voor je dat topic bekijkt (volgens mij staat het zelfs zo in het mailtje) maar wel inloggen dus.

Maar volgens mij is Bokt weer van slag want ik kon er net een uurtje of 2 niet opkomen en had 8 nieuwe pb's maar niet 1 mail met een melding gehad Verward
Krijg ik morgen dus weer 8 mails over pb's die ik al heb gelezen Haha! is mij de laatste tijd al weer erg vaak gebeurd, zo doetie het en zo stoptie der weer mee Haha!