Hij is nu echt weg..! (lang verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hij is nu echt weg..! (lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:08

Nou hij is niet weg naar de slager of verkocht ofzo maar hij staat nu op Stal Hoeveneind om ingereden te worden..
Gisteren werd hij dus opgehaald, we hadden hem helemaal gepoetst zijn beschermertjes omgedaan, staart gevlochten kortom hij zag er als een echte wedstrijdpony uit..
Om halfeen kwam de trailer aangereden en toen kwamen de vlindertjes in mijn buik echt in opstand...pff!
Ik Lucky losgemaakt en meegenomen naar de trailer..eerst ff ruiken..truggelopen en weer laten ruiken..
En toen..ja..toen moest hij in de trailer..nou echt dat was geen succes..zo`n lijn eromheen gedaan..maar hij wilde er niet in en is zo door die lijn heengerend met mij eraan want ja ik laat hem alleen los als het echt niet meer gaat.
En ja op een gegeven was het of ik tegen een boom aan geplet of Lucky los..ik koos toch maar voor het laatste en hij rende zo het weiland in en in het pas gewiedde stukje van de buren *schaam schaam*
Ik riep hem en toen kwam hij weer aangelopen..nou mar het hek dichtgedaan kon hij iig val niet meer dat weiland op! Toen heeft Eeric hem maar gepakt en binnen 5 minuten stond hij erin!

Snel naar stal gereden en ik mocht hem uit de trailer halen..nou ik deed de deur van de traler open..je\zus..wat kwam daar een stoom uit! Leek net een sauna..ik Luck losgemaakt..leek net of deze had liggen zwemmen ofzo..hij was echt supernat! Van dat kleine stukje van 5 minuutjes rijden..

Toen mocht hij lekker in de stal..en na een kwartiertje ging hij lekker rollen..spullen afgegeven en hem een dikke zoen gegeven..

Luck doe je best vent! kan je eerder naar huis.. Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:13

fijn dat je hem ergens af laat richten, veel succes ermee!