Mierlose Ruiter Kampioenschappen..eerste keer B

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Mierlose Ruiter Kampioenschappen..eerste keer B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 19:13

Vandaag mijn eerste B proefje gereden. En het ging niet eens zo heel slecht. Ik heb enkele andere 'concurenten' gezien en ik verwacht dat ik ergens onderaan ben geƫindigd. Hij sprong verkeerd aan na correctie weer goed, maar toen weer verkeerd en weer goed.

Verder wilde meneer niet halthouden. Naast de jury stond bovendien een camera en die was ineens ook eng. Gelukkig moesten we net de andere kant op.

Ik was wel even vergeten hoe het er ook al weer aan toe gaat bij het losrijden. pff ik weet dat ik maar een pony heb, maar die hoef je echt niet af te snijden hoor. Boos!

Verder was er een ruiter die voor een ander losreed. Behoorlijk lastig ook nog. Voor de ringmeester zijn neus wisselde ze om. Ik nog netjes vragen "Goh mag dat tegenwoordig" Krijg ik als antwoord" ja natuurlijk alleen niet met slof" Verward

Nou ja ik zal het wel niet snappen.

later ging de ringmeester voolezen bij die persoon. Zal dat er iets mee te maken gehad hebben?

Nou ja het is een wedstrijd zonder mee te tellen. En ik begrijp dat het dan niet zo streng gerekend word. Maar zo neerbuigend doen, heb ik een schurfthekel aan.

In de reglementen staat wel dat er eventueel gecontroleerd kan worden op doping. Verward

Nou ja.

In ieder geval heb ik in de proef echt genoten. Ik had er gewoon plezier in. Maar zo'n B proefjes is toch een stuk makkelijker dan een F8 proefje hoor. Ik mocht nu zomaar een rondje draven voordat er weer een figuur begon. Schijnheilig En natuurlijk alles lichtrijden.

Vanavond is de prijsuitreiking. En iedereen heeft iig een prijs. De eerste een hoofdstel en de tweede een deken. Verder zag ik nog shabrakjes liggen en bandages. Maar ook lenzen???? En een zweetmes, wormenspuit, dekensingel...

Och ja het maakt mij niets uit. Ik deed het voor het plezier. Maar jeetje wat werd ik shaggo van het losrijden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:22

Vervelend dat het zo heeft moeten lopen met dat losrijden.
Ik kan me ook heel erg goed voorstellen dat je je daar aan ge-ergerd hebt.

Maar... Toch leuk om mee te doen Lachen
Zo lang je maar plezier hebt in het rijden van je proefje, toch? Lachen

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:24

Heike schreef:

Verder was er een ruiter die voor een ander losreed. Behoorlijk lastig ook nog. Voor de ringmeester zijn neus wisselde ze om. Ik nog netjes vragen "Goh mag dat tegenwoordig" Krijg ik als antwoord" ja natuurlijk alleen niet met slof" Verward



dat mag niet hoor.. jij had gelijk..

iig hopen dat je wat gewonnen hebt en leuk dat je van je proef genoten hebt(jammer van het losrijden), ga je nu ook echt starten?

sophie

Berichten: 395
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:17

Dat losrijden was idd behoorlijk irri!
Bij mij ging het dus echt slecht, maarja volgende keer beter...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 23:38

Ik ben dus elfde geworden (van de achtien) met 159 punten. Niet ergens onderaan maar in de onderste regionen van de middenmoot.

Ik heb een mooie medaille met "dressuur kampioen" gekregen. hihi. Die was voor iedereen hetzelfde, hoor. En hele handige zadelzeep waar je geen water bij hoeft te gebruiken. Nou je we zullen zien. Moet ik toch maar eens een keertje poetsen.